Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-03-28@14:59:51 GMT

بارش باران و ترافیک سنگین در جاده چالوس

تاریخ انتشار: ۴ خرداد ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۰۸۷۸۷۸

بارش باران و ترافیک سنگین در جاده چالوس

علی زندی‌فر در گفت‌وگو با خبرنگار مهر با اشاره به وضعیت ترافیکی محورهای استان البرز اظهار کرد: ترافیک در محور چالوس مسیر جنوب به شمال حدفاصل شهرستانک تا نساء و محدوده‌های سه راهی دیزین، پل زنگوله، سیاه بیشه و ولی آباد سنگین است.

وی با اشاره به بارش باران در جاده چالوس بیان کرد: ترافیک در مسیر شمال به جنوب این محور نیز محدوده‌های انارک و چهارباغ سنگین است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای البرز بیان کرد: ترافیک در آزادراه تهران - کرج – قزوین حدفاصل شهرک جهان نما تا پل فردیس و حدفاصل پایانه شهید کلانتری تا مهرویلا سنگین است.

وی خاطرنشان کرد: ترافیک در آزادراه قزوین – کرج محدوده پل فردیس نیز سنگین گزارش شده است.

زندی‌فر با اشاره به تردد روان در آزادراه تهران - شمال متذکر شد: دیگر محورهای استان فاقد مداخلات جوی هستند.

کد خبر 5499482

منبع: مهر

کلیدواژه: جاده چالوس اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای البرز بوشهر آلودگی هوا کرمانشاه گرد و خاک سوم خرداد فتح خرمشهر ساختمان متروپل گرد و غبار ویروس کرونا آمار کرونا آزادسازی خرمشهر ابادان ریزش آوار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۰۸۷۸۷۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ترافیک در جاده چالوس و آزاد راه تهران شمال سنگین است

رییس پلیس راه مازندران وضعیت ترافیک در مبادی ورودی به این استان در مناطق غربی را سنگین و در دیگر محورها عادی و روان اعلام کرد.

سرهنگ یدالله جهان‌تاب روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: در مسیر جنوب به شمال جاده چالوس حدفاصل پل زنگوله تا سیاه بیشه و همچنین در مسیر شمال به جنوب این محور حدفاصل ماسال تا تویر و هزارچم تا سیاه بیشه ترافیک خودرو سنگین گزارش شده است.

وی با بیان اینکه محورهای شمالی هم اکنون فاقد هرگونه مداخلات جوی است، وضعیت ترافیک در مسیر جنوب به شمال آزاد راه تهران شامل حدفاصل تونل البرز تا انتهای آزاد راه را نیز در زمان حاضر سنگین ذکرکرد و گفت: در محورهای هراز و فیروزکوه تردد خودروها به صورت عادی و روان در جریان است.

وی از اجرای طرح محدودیت های ترافیکی ویژه ایام تعطیلات نوروزی امسال از ۲۷ اسفندماه ماه پارسال تا ۱۵ فروردین سال ۱۴۰۳ با هدف تسهیل در تردد خودرویی در راستای ارایه خدمات مطلوب به مسافران و گردشگران نوروزی در محورهای ارتباطی مازندران خبرداد و خاطرنشان کرد: اطلاع رسانی لازم در ارتباط با نحوه اجرای طرح محدودیت های ترافیکی در محورهای شمالی صورت گرفته است.

رییس پلیس راه مازندران از رانندگان وسیله نقلیه خواست علاوه بر مدیریت سفر و رعایت قوانین و مقررات راهنمایی و رانندگی، از هرگونه سرعت و سبقت غیرمجاز خودداری کنند تا سفری امن و ایمن را برای خود و دیگران رقم بزنند.
سرهنگ جهان‌تاب، رعایت نکردن حق تقدم، صحبت کردن با تلفن همراه، سرعت و سبقت غیرمجاز، نبستن کمربند ایمنی و حرکت در شانه خاکی را از جمله تخلفات حادثه‌ساز عنوان کرد و گفت: پلیس به‌ شدت با این گونه تخلفات برخورد می‌کند و در صورت ثبت تخلف حادثه ساز، خودروی راننده متخلف ۷۲ ساعت به توقفگاه منتقل و برای گواهینامه راننده متخلف نیز نمره منفی درج خواهد شد.
مرکز کنترل ترافیک پلیس راه مازندران با شماره های ۲۱۸۲۴۴۳۴ و ۲۱۸۲۴۴۲۰ با پیش شماره ۰۱۱ به طور شبانه روز آماده پاسخگویی در خصوص وضعیت راه‌های استان است.
برابر آمار، سالانه بیش از ۵۰۰ میلیون دستگاه خودرو در محورهای مازندران تردد دارند که ۱۱ درصد از این ترددها در محورهای اصلی و بقیه درون شهری است.
مازندران ۱۰ هزار و ۴۰۰ کیلومتر راه اصلی و فرعی دارد که حدود سه هزار کیلومتر از آن جاده اصلی و بقیه محور روستایی است.

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • ترافیک در جاده چالوس و آزاد راه تهران شمال سنگین است
  • وضعیت جاده‌ها/ ترافیک سنگین در محور چالوس
  • ترافیک در محور چالوس سنگین است/تردد روان در محور هراز و فیروزکوه
  • وضعیت راه‌های کشور؛ممنوعیت تردد در جاده چالوس
  • ترافیک نیمه سنگین در آزادراه قزوین _ رشت
  • ترافیک سنگین در آزادراه کرج _ قزوین
  • ترافیک سنگین در جاده چالوس و هراز + آخرین وضعیت جاده‌ها
  • آخرین وضعیت جاده‌های کشور؛ امروز سه‌شنبه ۷ فروردین / ترافیک سنگین در چالوس و هراز
  • ترافیک سنگین در محور کرج _ چالوس
  • ترافیک سنگین در آزادراه قزوین - رشت