Web Analytics Made Easy - Statcounter

پدیده زیان باری که این روز‌ها نفس‌ها را به شماره انداخته علاوه بر مشکلات زیست محیطی، آسیب به جنگل‌ها، محصولات کشاورزی و ریه‌ها را نیز نشانه گرفته است.

از ابتدای سال جاری تا کنون ۲۰ روز آلوده به گرد و غبار در استان ایلام به ثبت رسیده که میزان آلودگی در برخی مناطق استان در روز‌های گرد و غباری به بیش از ۵ برابر حد مجاز رسیده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

میزان استاندارد غلظت آلودگی در هوا ۱۵۰ میکروگرم بر متر مکعب و استاندارد دید افقی نیز ۱۰ کیلومتر است.

بیش از یک دهه است که استان ایلام تحت نفوذ گرد و خاک است و غبار از سمت بیابان‌های کشور‌های عراق، سوریه و عربستان قرار دارد.

باشگاه خبرنگاران جوان ایلام ایلام

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: آلودگی هوا گرد و غبار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۰۸۷۸۸۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تاسیسات آب و فاضلاب ایلام خسارت دید

مدیر روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب ایلام گفت: وزش باد شدید به تاسیسات آب و فاضلاب خسارت وارد کرد.

اکبر حیدری در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: به علت وزش شدید باد و آسیب دیدن برق تأسیسات سد ایلام، آب مناطق حوزه سد شامل خیابان شهدا، بلوار جمهوری، خیابان رسالت، میدان میلاد، بلوار فارابی، جانبازان، رزمندگان. بلوار نماز، بلوار شهید صدوقی و مسکن مهر در ساعت آینده با کمبود و قطعی آب مواجه خواهند شد.

وی ضمن پوزش از شهروندان، افزود: شهروندان نسبت به ذخیره‌سازی آب مورد نیاز خود اقدام و شرکت آب و فاضلاب را در جهت خدمت رسانی مطلوب‌تر یاری کنند.

کد خبر 747622

دیگر خبرها

  • خسارت میلیاردی آتش در مغازه لوازم‌خانگی
  • تاسیسات آب و فاضلاب ایلام خسارت دید
  • خسارت باد شدید به برخی از مناطق استان ایلام
  • خسارت ۱۸۴ میلیاردی باران به بناهای تاریخی سیستان وبلوچستان
  • خسارت ۱۸۴ میلیاردی به بنا‌های تاریخی سیستان و بلوچستان
  • خسارت ۱۸۴ میلیاردی بارندگی به بناهای تاریخی سیستان‌وبلوچستان
  • خسارت باد شدید به خودروها و برخی از منازل شهر ایلام
  • خسارت میلیاردی سیل به کشاورزان گراشی
  • وصول مطالبات ۱۱ هزار میلیاردی در پرونده‌های اقتصادی
  • میزان ظرفیت تولید گاز به ۸۷۵ میلیون متر مکعب رسیده است