Web Analytics Made Easy - Statcounter

پیکر پاک و مطهر شهید اسماعیل عرب زوزنی از شهدای بخش جلگه زوزن شهرستان خواف شناسایی شد.

به گزارش قدس انلاین، شهید پاسدار عرب زوزنی که در عملیات خیبر به درجه رفیع شهادت نائل شده بود پس از ۴۰ سال در تفحص اخیر شناسایی شد. مراسم این شهید روز جمعه در مشهد مقدس،شنبه در شهرستان خواف و یکشنبه نیز در بخش جلگه زوزن مراسم تشییع و خاکسپاری انجام خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!
انتهای پیام منبع: تسنیم

منبع: قدس آنلاین

کلیدواژه: شهید گمنام خواف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.qudsonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «قدس آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۰۸۷۹۲۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شهادت نزدیکان «اسماعیل هنیه» در حملات اسرائیلی به نوار غزه

به گزارش حوزه بین‌الملل خبرگزاری تقریب، پایگاه خبری روسیا الیوم از شهادت برادرزاده «اسماعیل هنیه»، رئیس دفتر سیاسی حماس و «محمدعبدالکریم هنیه» نوه برادر وی در بمباران منطقه شیخ رضوان در نوار غزه خبرداد.

همچنین دو روز پیش «ملاک محمد هنیه»، نوه رئیس دفتر سیاسی حماس به علت شدت جراحات در حمله‌ای که موجب شهادت پدر و دو عموی او شد، جان باخت.

این در حالی است که حملات توپخانه‌ای رژیم صهیونیستی به مناطق وسیعی از نوار غزه ادامه داشته و توپخانه و شناورهای جنگی اسرائیل خیابان الرشید را با هدف ممانعت از بازگشت آوارگاه به شهر غزه هدف قرار می‌دهند.

وزارت بهداشت غزه امروز (چهارشنبه) امروز آمار روزانه تعداد شهدا و مجروحان حملات اسرائیلی به نوار غزه برای 194 امین روز متوالی را منتشر کرد.

براساس این گزارش رژیم اشغالگر 6 حمله جدید برضد غیرنظامیان در غزه انجام داده که در اثر آن در 24 ساعت گذشته 56 شهید و 89 مجروح به بیمارستان‌ها منتقل شده‌اند.

بدین ترتیب آمار شهدا و مجروحان حملات اسرائیلی از هفتم اکتبر گذشته تا امروز به 33 هزار و 899 شهید و 76 هزار و 664 مجروح رسیده است.
 

دیگر خبرها

  • برگزاری مراسم یادواره شهید حجازی در رومشکان + فیلم و تصاویر
  • روز ۱۹۵ طوفان‌الاقصی| ۸ شهید از جمله ۵ کودک در حمله به آوارگان
  • شهادت یکی دیگر از برادر زادگان اسماعیل هنیه
  • برادرزاده هنیه هم شهید شد + فیلم/ شهادت بیش از ۶۰ تن از خانواده اسماعیل هنیه تاکنون
  • برادرزاده هنیه هم به شهید شد + فیلم/ شهادت بیش از ۶۰ تن از خانواده اسماعیل هنیه تاکنون
  • شهادت نزدیکان «اسماعیل هنیه» در حملات اسرائیلی به نوار غزه
  • یک کشته در حادثه واژگونی خودروی حامل سوخت قاچاق در محور خواف به قاین
  • تشییع پیکر پدر ۳ شهید دفاع مقدس در حرم مطهر رضوی
  • پیدا شدن جسد ۳ کارگر راه آهن در شهرستان خاش
  • بزرگداشت شهید حسین انتظاریان اردکانی در عقدا