Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها- جانشین سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان گفت: امروز باید با "جهاد تبیین" دشمن را در جنگ ترکیبی که راه انداخته است زمین‌گیر کنیم و رسانه‌های انقلابی مقابل تحریف شخصیت امام (ره) توسط رسانه‌های معاند ایستادگی کنند. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از زنجان، سردار ابوالفضل طهماسبی ظهر امروز در جلسه شورای اطلاع‌رسانی سپاه استان زنجان اظهار داشت: طبق فرمایشات مقام معظم رهبری امروز جنگ دشمن، جنگ ترکیبی است این جمله یعنی اینکه دشمن در همه زمینه‌های سیاسی، اقتصادی، امنیتی و اجتماعی وارد جنگ شده و علاج این جنگ "جهاد تبیین" است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به اینکه رسانه‌ها به موضوع جهاد تبیین ارزش بیشتری قائل شوند گفت: در آستانه ارتحال حضرت امام (ره) قرار داریم و رسانه‌های کشور نباید اجازه دهند "دشمنان" شخصیت رهبر کبیر انقلاب اسلامی را تحریف کنند، چند سالی است که رسانه‌ها و جریان معاند به‌شدت تلاش می‌کنند شخصیت امام (ره) را به نسل جدید وارونه نشان دهند.

جانشین سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان با بیان اینکه انقلاب اسلامی انقلابی است که بر پایه اعتقاد و باور مردم شکل گرفت و نتیجه مهم و اصلی انقلاب اسلامی تشکیل حکومت اسلامی بود، تصریح کرد: برپایی این حکومت آرزوی دیرینه پدران ما قبل از پیروزی انقلاب اسلامی بود. رسانه‌ها باید وضعیت بد معیشت مردم قبل از انقلاب را به تصویر بکشند تا جوانان خیال نکنند که اوضاع کشور در دوران طاغوت تعریف خاصی داشت.

دبیر شورای هماهنگی کمیته فرهنگی رزمندگان نیروهای مسلح : شناخت دشمن از مصادیق جهاد تبیین استآیت‌الله‌علم‌الهدی: ترویج دین در فضاسازی‌های شهری مصداق جهاد تبیین استفرزند شهید سلیمانی: «جهاد تبیین» فرصت بی‌بدیلی برای درخشش بانوان است

وی با بیان اینکه در سال‌های اخیر دشمنان تلاش زیادی می‌کنند که وضعیت معیشتی مردم قبل از انقلاب را به نسل جوان بسیار خوب نشان دهند گفت: متأسفانه در این بین برخی از جوانان هم فریب رسانه‌ای دشمنان را نیز می‌خورند و فکر می‌کنند در این 43 سال انقلاب هیچ دستاوردی نداشته است. روشنگری این وضعیت وظیفه رسانه‌های انقلابی است و باید جوانان بدانند که حضرت امام (ره) برای شکست طاغوت چه زحماتی را کشیده است.

طهماسبی با تأکید بر اینکه هشت سال جنگ توسط دشمن بر ما تحمیل شد و جوانان غیور و دلاور این مرز و بوم در مقابل تمامی دنیای آن‌ها ایستادند، ادامه داد: ملت ایران با روحیه مقاومت و خودباوری در مقابل دشمنان ایستادگی کرده است و همچنان این ایستادگی ادامه دارد.

انتهای پیام/ح

منبع: تسنیم

کلیدواژه: انقلاب اسلامی جهاد تبیین رسانه ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۰۸۷۹۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دیدار رئیس جمهور با دبیر کل جنبش جهاد اسلامی فلسطین | ملت فلسطین با پایداری خود دشمن صهیونیستی و آمریکا را غافلگیر کرده است

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از ایسنا، دکتر سید ابراهیم رئیسی بعد از ظهر امروز پنج‌شنبه در دیدار آقای زیاد نخاله دبیر کل جنبش جهاد اسلامی فلسطین ضمن تجلیل از رشادت‌های گروه‌های مقاومت در غزه در برابر جنایات دشمن صهیونیستی و همچنین تقدیر و تاکید بر وحدت گروههای فلسطینی تصریح کرد: امروز غزه صحنه غلبه و پیروزی ایستادگی، مقاومت و ایمان مردم فلسطین در مقابل صفحه تاریک، ظلمانی و مملو از جنایات بی سابقه رژیم صهیونیستی و آمریکاست.

رئیس جمهور در ادامه با اشاره به تفوق گفتمانی گروه‌های مقاومت و مردم غزه در اثبات گزینه ایستادگی و مقاومت به عنوان تنها گزینه مقابله با سبوعیت و جنایتگری رژیم غاصب صهیونیستی بویژه برای نخبگان سیاسی دنیا و همچنین دروغ بودن شکست‌ناپذیری این رژیم، تصریح کرد: مردم غزه اثبات کردند که این رژیم به هیچ قانون، معاهده بین‌المللی و اصول انسانی در هیچ سطحی پایبند نیست.

دکتر رئیسی با بیان اینکه فلسطین به همان دلیل که حق حیات دارد حق مقاومت نیز دارد تاکید کرد: هرکس مقاومت فلسطینی را رد کند در واقع حق حیات فلسطین را رد کرده است.

رییس جمهور با تأکید بر راهبرد جمهوری اسلامی ایران در حمایت از جریان مقاومت و مردم مظلوم و مقتدر غزه، از انفعال و بی‌عملی سران برخی کشورهای اسلامی در عمل به وظیفه خود در قبال ملت فلسطین گلایه کرد و با اشاره به ابعاد گسترده ایستادگی و مقاومت مردم مظلوم غزه در برابر رژیم جنایتکار صهیونیستی گفت: مردم غزه نه تنها منتظر حمایت برخی کشورها و دولت‌های اسلامی مدعی نماندند بلکه با مقاومت بی‌نظیر خود بی‌خاصیت بودن نهادها، تشکل‌ها و اتحادیه‌های بین‌المللی مدعی حقوق بشر را به اثبات رسانده و نظم ناعادلانه جهانی را به چالش کشیدند.

زیاد نخاله دبیر کل جنبش جهاد اسلامی فلسطین نیز در این دیدار ضمن تبریک ماه مبارک رمضان و سال جدید به دولت و ملت ایران و قدردانی از پشتیبانی‌های بی‌دریغ ملت ایران از آرمان‌های جریان مقاومت و پایداری و ایستادگی مردم غزه، یاد سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی را گرامیداشت و تصربح کرد: امروز ملت فلسطین با پایداری خود دشمن صهیونیستی و هم‌پیمانان آن بویژه آمریکا را غافلگیر کرده است.

دبیر کل جنبش جهاد اسلامی فلسطین از حمایت‌های محور مقاومت از ملت فلسطین نیز قدردانی کرد و افزود: این پشتیبانی و حمایت کم‌نظیر علاوه بر ارتقای روحیه و انگیزه در دل مردم غزه و مجاهدان فلسطینی، حاوی این پیام مهم بود که ملت فلسطین در مبارزه با دشمن صهیونیستی تنها نیست.

کد خبر 841055 برچسب‌ها سید ابراهیم رئیسی فلسطین فلسطین - حماس

دیگر خبرها

  • اهمیت زبان هنر در تبیین ارزش‌های انقلاب اسلامی
  • دیدار رئیس جمهور با دبیر کل جنبش جهاد اسلامی فلسطین | ملت فلسطین با پایداری خود دشمن صهیونیستی و آمریکا را غافلگیر کرده است
  • غزه تا این لحظه پیروز اصلی میدان است/ رژیم صهیونیستی قادر به شکست نیروهای مقاومت نیست
  • غزه تا این لحظه پیروز اصلی میدان است/رژیم صهیونیستی قادر به شکست نیروهای مقاومت نیست
  • اوج عزت و ایستادگی مردم غزه و فلسطین در این جنگ شش ماهه، یک حادثه و پدیده‌ای الهی است
  • دیدار زیاد النخاله با امام خامنه‌ای
  • محفل بزرگ قرآنی «امام حسنی ها» نوعی جهاد تبیین بود
  • جایگاه رستگاری در جهان آشوبناک
  • رمضان و فرهنگ زندگی
  • عظمت ۱۲فروردین برای مردم تحلیل و تبیین شود.