Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-23@10:01:13 GMT

۴۵۸ تن نهاده دامی احتکاری در کرمان کشف شد

تاریخ انتشار: ۴ خرداد ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۰۸۷۹۸۲

۴۵۸ تن نهاده دامی احتکاری در کرمان کشف شد

به گزارش ایرنا به نقل از پایگاه خبری پلیس، سرهنگ حمیدرضا میرحبیبی روز چهارشنبه  افزود: ماموران پلیس امنیت اقتصادی استان در پی تحقیقات پلیسی از احتکار انواع نهاده های دامی در انباری واقع در حاشیه شهر کرمان مطلع شدند و موضوع را در دستور کار قرار دادند.

وی ادامه داد: ماموران پلیس با همکاری کارشناسان جهادکشاورزی و سازمان صمت از انبار مورد نظر بازدید و ۴۵۸ تن انواع نهاده های دامی بدون مجوز که به منظور احتکار در این مکان نگهداری می شد را کشف کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رییس پلیس امنیت اقتصادی استان کرمان با اشاره به دستگیری یک متهم در این عملیات، خاطرنشان کرد: کارشناسان ارزش این کالاهای احتکاری را ۵۵ میلیارد ریال برآورد کردند که قطعا نگهداری غیرمجاز و فروش آنها در مواقع نیاز کشاورزان و دامداران هزینه های بیشتری را بر این قشر جامعه تحمیل خواهد کرد.

برچسب‌ها کرمان نیروی انتظامی کرمان احتکار

منبع: ایرنا

کلیدواژه: کرمان نیروی انتظامی کرمان احتکار کرمان نیروی انتظامی کرمان احتکار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۰۸۷۹۸۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف ۱۵ هزار لیتر سوخت گازوئیل قاچاق در سمنان

به گزارش گروه فرهنگ و جامعه خبرگزاری علم و فناوری آنا، سرهنگ احمد حاج ‌پروانه دوم اردیبهشت با اعلام  این خبر اظهار کرد: ماموران پلیس امنیت اقتصادی با اشرافیت اطلاعاتی در راستای اجرای طرح مقابله با قاچاق سوخت، حین کنترل خودروهای عبوری در محور سمنان به دامغان به یک دستگاه کامیون تانکردار مشکوک شده و به راننده دستور توقف دادند.

وی به بازرسی خودرو و کشف تقریبی ۱۵ هزار لیتر سوخت گازوئیل قاچاق اشاره کرد و افزود: کارشناسان ارزش محموله کشف شده را ۵ میلیارد و ۲۵۰ میلیون ریال برآورد کردند.

سرهنگ حاج پروانه از عزم جدی پلیس امنیت اقتصادی استان سمنان برای برخورد با هرگونه تخلف اقتصادی خبر داد و ‌ادامه داد: سوخت‌های کشف شده به شرکت پخش فرآورده‌های نفتی استان سمنان تحویل شد.

رئیس پلیس امنیت اقتصادی استان سمنان خطاب به شهروندان گفت: در صورت مشاهده و یا اطلاع از هرگونه دیو و یا قاچاق کالا سوخت و ... به سرعت مراتب را به پلیس ۱۱۰ اعلام کنند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • کشف ۲۰ تُن آرد احتکار شده در اسلامشهر
  • کشف ۱۰ هزار لیتر سوخت قاچاق
  • سارق چهار میلیارد تومانی طلای منازل در کمند پلیس کرمان
  • کشف ۱۵ دستگاه موتورسنگین قاچاق + فیلم
  • ۷.۵میلیارد دلاری که بازار را تنظیم نکرد
  • ۹۵ هزارتن نهاده دامی در اختیار جامعه عشایر قرار گرفت
  • کشف ۱۵ هزار لیتر سوخت گازوئیل قاچاق در سمنان
  • کشف ۷۳ فقره انواع سرقت در گلستان/ دستگیری ۳۵۴ متهم تحت تعقیب
  • قتل پدر در پی درگیری لفظی خواهر و برادر 
  • کشف بیش از ۱۲ میلیارد ریال انواع کالای قاچاق در انزلی