Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-04-25@13:04:16 GMT

همه روستاهای بالای 2500 خانوار کتابخانه‌دار می‌شود

تاریخ انتشار: ۴ خرداد ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۰۸۸۰۲۴

همه روستاهای بالای 2500 خانوار کتابخانه‌دار می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، ایرج صادقی، سرپرست اداره کل کتابخانه‌های عمومی استان زنجان عصر امروز در جمع خبرنگاران ضمن ارائه گزارشی از کتابخانه‌های عمومی استان به ویژگی‌های خاص آن اشاره کرد و اظهار کرد: خوشبختانه ما هیچ شهر بدون کتابخانه‌ای نداریم و با استفاده از ظرفیت‌های اداری و خیّرین تلاش می‌کنیم به زودی تمام روستاهای بالای 2 هزار و 500 نفر جمعیت نیز از نعمت کتابخانه برخوردار شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سرپرست اداره کل کتابخانه‌های عمومی استان زنجان با ارائه گزارشی از کتابخانه‌های فعال در استان بیان کرد: در حال حاضر بیش از ۱۰۰ کتابخانه در استان فعال است که بخشی از آنها به صورت مشارکتی با دستگاه‌های مختلف راه‌اندازی شده است.

صادقی با اشاره به اینکه کتابخانه های عمومی به عنوان پایگاه‌های فرهنگی و اجتماعی، خدمات فرهنگی متنوعی برای ترویج فرهنگ کتابخوانی به جامعه ارائه می‌دهند، بیان کرد: بدون شک حمایت از طرح‌ها و برنامه‌های نهاد کتابخانه‌های عمومی در نهایت به نفع جامعه است و موجب نهادینه‌سازی فرهنگ مطالعه و توسعه فرهنگی می‌شود.

سرپرست اداره کل کتابخانه‌های عمومی استان زنجان با اشاره به برگزاری نشست «عصر شعر و خاطره » همراه با شعرخوانی شاعران مطرح تصریح کرد: همچنین نشست روایتگری دفاع مقدس به همراه تجلیل از ۳ مادر بزرگوار شهید در زنجان اجرا می‌شود.
وی خاطرنشان کرد: در گرامیداشت یاد و خاطره شهدا تهیه، تولید و پخش هنرهای نمایشی، هنرهای تجسمی، فیلم، عکس، صوت، کتاب و... در تبیین حماسه آزادسازی خرمشهر از برنامه‌های نهاد کتابخانه‌های استان زنجان است.
سرپرست کتابخانه‌های عمومی استان زنجان با اشاره به برپایی جلسات شعرخوانی در محافل ادبی به‌صورت مجازی و حضوری، افزود: جلسات مجازی نقد و بررسی و رونمایی کتاب از منابع مرتبط با موضوع در فضای مجازی انجام می‌شود.

انتهای پیام/73005

منبع: فارس

کلیدواژه: زنجان سوم خرداد خاطره کتابخانه های عمومی استان زنجان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۰۸۸۰۲۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حمایت از همه زنان سرپرست خانوار نیازمند

به گزارش خبرگزاری مهر، انسیه خزعلی، معاون رئیس جمهور در امور زنان و خانواده در صفحه شخصی خود در ایکس (توئیتر سابق) نوشت: امروز مشاوران زن دستگاه‌های اجرایی مهمان بهزیستی بودند و خبرهای خوب یکی پس از دیگری بود.

وی افزود: بعد از خبر تعطیل شدن برخی شیرخوارگاه‌ها و سپردن نوزادان به خانواده‌ها امروز خبر صفر شدن عدد زنان سرپرست خانوار در صف انتظار و مورد حمایت قرار گرفتن همه کسانی که در نوبت بودند، موجب آرامش شد.

کد خبر 6085988

دیگر خبرها

  • وعده تأمین اینترنت برای روستاهای بالای ۲۰ خانوار کشور
  • توقیف ۲۵۰۰ میلیارد تومان اموال قاچاقچیان در گلستان
  • ۹۸ درصد جمعیت روستاهای بوشهر از راه آسفالته بهره مند شدند
  • ۹۸ درصد روستاهای بوشهر راه آسفالت دارند
  • مسئولین استان نسبت به کتابخانه‌ها متفاوت عمل کنند
  • تخصیص ۴۰۰ میلیارد تومان در طرح راه‌های روستایی بوشهر
  • نحوه مدیریت و رویکرد کتابخانه‌های عمومی استان زنجان متحول شده است
  • کتابخانه محل مناسبی برای آموزش حقوق شهروندی به کودکان و نوجوانان است
  • انسیه خزعلی بیان کرد؛ خبر خوب درباره زنان سرپرست خانوار
  • حمایت از همه زنان سرپرست خانوار نیازمند