Web Analytics Made Easy - Statcounter

دادستان عمومی و انقلاب تهران گفت: حکم اعدام یکی از اعضای باند سه نفره سارقان مسلح شرق تهران، صبح امروز چهارشنبه چهارم خرداد اجرا شد.

به گزارش مشرق، علی صالحی درباره جزئیات این خبر اظهار کرد: این سارق مسلح با نام اختصاری (ر-ع) به همراه دو نفر از همدستانش باند زورگیری و سرقت مسلحانه‌ای را تشکیل داده بودند و با ایجاد رعب و وحشت و استفاده از سلاح در منطقه شرق تهران به ویژه محلات جوادیه و تهرانپارس، نسبت به سرقت طلاجات مردم مبادرت می‌کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: این افراد پس از گشت زنی با موتورسیکلت، سوژه خود را عمدتا از بین بانوان انتخاب کرده و پس از تهدید و ترساندن مالباخته با قمه و خنجر به وسیله قیچی آهن بُر طلاجات وی را بریده و سرقت می‌کردند.

دادستان تهران تصریح کرد: این سارقان مسلح در موارد متعددی اقدام به ضرب و جرح و سرقت مقرون به آزار مالباختگان نموده‌ و با همین شیوه جرایم یاد شده را علیه افراد زیادی مرتکب شده‌اند.

صالحی خاطرنشان کرد: پس از طی مراحل دادرسی، اثبات جرم محاربه از طریق سرقت مسلحانه و صدور حکم اعدام درخصوص متهم (ر-ع)، این حکم در دیوان عالی کشور تأیید و صبح امروز (چهارشنبه) به مرحله اجرا گذاشته شد.

دادستان عمومی و انقلاب تهران در پایان با هشدار به هنجارشکنان و اخلال گران امنیت عمومی تصریح کرد: افرادی که سودای چنین جرایم شیطانی را در سر می پرورانند، بدانند که دستگاه قضایی برای حفظ امنیت مردم با کسی تعارف ندارد و مجازات این‌گونه افراد، قاطع و بدون اغماض خواهد بود.

منبع: ایرنا

منبع: مشرق

کلیدواژه: بازار خودرو تحولات اوکراین حادثه متروپل قیمت دادستانی کل کشور شهر تهران اخبار حوادث دستگاه قضائی دیوان عالی کشور علی صالحی خودرو قیمت های روز در یک نگاه حوادث سلامت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۰۸۸۰۴۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری ۲۸ سارق و کشف ۵۹ فقره انواع سرقت

ایسنا/زنجان  فرمانده انتظامی شهرستان زنجان در نتیجه اجرای طرح زاجرت در تعطیلات نوروز از دستگیری ۲۸ سارق و کشف ۵۹ فقره سرقت خبر داد.

سرهنگ داود مرسلی در گفت‌وگو با خبرنگار ایسنا با تاکید بر اینکه مقابله با سرقت و ناهنجاری اجتماعی عزمی همگانی را می‌طلبد، اظهار کرد: امنیت محصول یک فرآیند جمعی است و همه مردم باید در این راستا به پلیس کمک کنند.

وی ادامه داد: در این راستا در تعطیلات نوروز طرح زاجرات در سطح شهرستان زنجان به اجرا درآمد و در نتیجه آن ۲۸ سارق دستگیر شد.

مرسلی بیان‌ کرد: بر اساس تحقیقات انجام شده از این ۲۸ نفر ۵۹ فقره انواع سرقت کشف شد.

این مقام انتظامی با تاکید بر رعایت اصول و نکات پیشگیری از سرقت توسط مردم، افزود: ارتقاء نظم و امنیت همواره در دستور کار پلیس قرار دارد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • پشت پرده ‌خرید و فروش اموال دزدی
  • دستگیری ۲۸ سارق و کشف ۵۹ فقره انواع سرقت
  • دستگیری سارق اشیای قیمتی بانوان کهنسال در قم
  • دستگیری سارق طلاجات بانوان کهنسال در قم
  • دستگیری ۱۸۷ سارق در کرمانشاه طی نیمه اول تعطیلات نوروزی
  • انتقال پرونده مالیاتی ۹شرکت تولیدی به قزوین
  • کشف ۶ فقره سرقت باغات روستایی در همدان
  • دستگیری سارق خودرو با شلیک پلیس شاهین‌شهر
  • توقیف خودروی سرقتی و سارق سابقه دار توسط مرزبانان آستارا
  • دستگیری سارق محتویات درون خودرو در کهگیلویه