Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر، مهدی شایسته اصل با اشاره به برگزاری این اجتماع بزرگ در روز پنجشنبه ۵ خردادماه ۱۴۰۱ گفت: با توجه به پیش‌بینی‌های انجام شده انتظار داریم از ساعاتی قبل از آغاز مراسم با استقبال مسافری در شهر زیرزمینی بخصوص در خطوط دو، چهار و پنج مواجه باشیم که تمهیدات لازم برای سرویس‌دهی هرچه بهتر به شهروندان و مسافران انجام شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: این مراسم در ساعت ۱۷ آغاز می‌شود اما از ساعت ۱۵ تا پایان مراسم و بازگشت کامل همه شرکت‌کنندگان، تعداد حرکت قطارها در خط ۵ متروی تهران با توجه به حجم مسافران افزایش می‌یابد همچنین تمامی قطارهای تندرو در ایستگاه ورزشگاه آزادی توقف خواهند داشت.

وی تصریح کرد: با توجه به حضور کودکان در این اجتماع، پیش‌بینی می‌شود که بیش از ۵۰ درصد مسافران را بانوان تشکیل دهند در همین راستا و به منظور رفاه حال بانوان و کودکان برنامه‌ریزی شده تا از پرسنل خانم این شرکت، بر روی سکوها و مسیر ایستگاه‌ها برای راهنمایی حضور داشته باشند و اتاق مادر کودک نیز در ایستگاه صادقیه فعال و در ایستگاه ورزشگاه آزادی نیز شرایط موردنیاز برای احداث کانکس مادر و کودک در نظر گرفته شده است.

مدیرعامل شرکت بهره‌برداری متروی تهران و حومه با اشاره به تعمیر و تقویت روشنایی ایستگاه‌ها، نظافت، راه‌اندازی آب‌سردکن‌ها و سرویس پله‌برقی‌های ایستگاه ورزشگاه آزادی و صادقیه که گلوگاه‌های اصلی تردد در این روز هستند و بیشترین حجم مسافر را خواهند داشت گفت: به منظور تسهیل در رفت آمد مسافران از ایستگاه چیتگر به سمت ورزشگاه آزادی و بالعکس هماهنگی‌های لازم با تاکسیرانی و اتوبوسرانی نیز دیده شده است

شایسته اصل همچنین از بر پایی دو ایستگاه صلواتی در ایستگاه ورزشگاه آزادی خبر داد و افزود: این ایستگاه‌های صلواتی برای پذیرایی از شرکت‌کنندگان در این اجتماع بزرگ برپا می‌شود. همچنین با توجه به حجم بالای مسافر و احتمال تقارن اتمام مراسم با اذان مغرب تمهیدات لازم برای استقرار چند چشمه سرویس بهداشتی سیار و فضایی برای اقامه نماز در محوطه ایستگاه ورزشگاه آزادی دیده شده است.

شایسته اصل خاطرنشان کرد: میزان ازدحام در ایستگاه‌های مترو به‌صورت لحظه‌ای رصد می‌شود و هر زمان که نیاز باشد قطارهای فوق‌العاده جهت جابه‌جایی بهتر و سریع‌تر مسافران اعزام می‌شوند.

کد خبر 5499503 مهشید جعفری معظم

منبع: مهر

کلیدواژه: شورای شهر تهران شهرداری تهران مترو شهرداری تهران شورای شهر تهران آلودگی هوا میراث فرهنگی شورای شهر آتش نشانی شهر تهران علیرضا زاکانی قوه قضاییه مهدی چمران سازمان بازرسی کل کشور کمیته امداد امام خمینی مسمومیت آزادسازی خرمشهر ایستگاه ورزشگاه آزادی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۰۸۸۰۸۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری محفل امام حسنی‌ها در ورزشگاه آزادی کار بزرگی بود

به گزارش خبرنگار مهر، احمد وحیدی وزیر کشور در حاشیه جلسه هیأت دولت امروز چهارشنبه (هشتم فروردین ۱۴۰۳) با حضور خبرنگاران و در پاسخ به سوال خبرنگار مهر در رابطه با برگزاری محفل امام حسنی‌ها در مجموعه ورزشی آزادی و استقبال گسترده مردم از آن، گفت: مراسم افطاری سازمان تبلیغات اسلامی در استایوم ازادی کار بسیار بزرگ و ارزشمندی بود. از برگزار کنندگان و تأمین کنندگان بسترهای لازم از جمله امنیت مراسم تشکر می‌کنیم. برنامه خوبی بود و نشان دهنده علاقمندی مردم ما است.
در حال تکمیل

کد خبر 6063431

دیگر خبرها

  • برگزاری محفل امام حسنی‌ها در ورزشگاه آزادی کار بزرگی بود
  • جابجایی ۲۶ هزار نفر از شرکت‌کنندگان در «محفل قرآنی امام حسنی‌ها» با مترو
  • بزرگترین اجتماع قرآنی امام حسنی‌ها در ورزشگاه آزادی
  • حضور پرشور مردم در اجتماع «محفل قرآنی امام حسنی‌ها» / طبقه اول ورزشگاه آزادی تکمیل شد
  • تا ساعتی دیگر محفل بزرگ قرآنی امام حسنی ها آغاز می شود
  • برپایی نمایشگاه صنایع دستی در ۹ ایستگاه مترو اصفهان
  • بزرگترین مراسم محفل قرآنی کشور در ورزشگاه آزادی/ همه چیز آماده یک گردهمایی با شکوه +عکس و فیلم
  • برای حضور در محفل امام حسنی‌ها،چگونه به ورزشگاه آزادی برویم؟
  • ۹ ایستگاه‌ مترو اصفهان نمایشگاه صنایع دستی می‌شود
  • توسعه شرقی خط ۴ مترو؛ نیازی که فراموش شده است