Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-25@21:05:38 GMT

رئیس دانشگاه فرهنگیان فارس معرفی شد

تاریخ انتشار: ۴ خرداد ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۰۸۸۰۸۳

رئیس دانشگاه فرهنگیان فارس معرفی شد

مدیرکل آموزش و پرورش فارس در آیین تکریم و معارفه سرپرستان قدیم و جدید مدیریت امور پردیس‌های دانشگاه فرهنگیان فارس بابیان اینکه با تمام توان در کنار دانشگاه فرهنگیان استان هستیم گفت: برای ارتقاء آن از همه‌ی ظرفیت‌ها استفاده خواهد شد.

محمد خلیل عسکری ضمن اشاره به اهمیت تربیت معلم و آموزشکده‌ها گفت: این‌ها کارخانه‌ی انسان سازی هستند پس باید بیشتر به آن‌ها اهمیت داد، زیرا که اگر دانشگاه فرهنگیان ساخته شود، آموزش و پرورش ارتقاء پیدا می‌کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرکل آموزش و پرورش فارس گفت: سیاست گذاری در دولت قبل مبنی بر عدم توسعه و پذیرش دانشجو توسط دانشگاه فرهنگیان بود.

او گفت: برخی از جا‌ها گزارش‌هایی هم مبنی بر استفاده از سند ۲۰۳۰ به جای سند تحول بنیادین که مبنای تعلیم و تربیت می‌باشد، به گوش می‌رسید و حتی تلاش بر این بود که بعضی جا‌ها به دانشگاه فرهنگیان هم ورود کند.

مدیرکل آموزش و پرورش فارس ضمن اشاره به هیئت امناء دانشگاه فرهنگیان گفت: فراخوانی درباره‌ی دغدغه‌ها و موضوعات مدنظر دانشجویان، اساتید برای طراحی محور‌های برنامه‌ها در جلسات یک سال آینده‌ی هیئت امناء دانشگاه فرهنگیان طراحی شود.

او گفت: برای همکاری در کنار دانشگاه فرهنگیان هستم و تلاش کنیم تا دانشجویان این دانشگاه، حس دانشجو بودن را پیدا کنند و این با داشتن هیئت علمی قوی در این دانشگاه محقق می‌شود.

عسکری افزود: باید برای ارتقاء بیشتر دانشگاه از لحاظ نیروی انسانی، امکانات و کیفی برنامه ریزی صورت گیرد.

او ضمن اشاره به مشکلات مسکن اساتید دانشگاه فرهنگیان گفت: برای استفاده‌ی اساتید دانشگاه فرهنگیان که فاقد مسکن هستند از ظرفیت پروژه‌ی ۴۸۶ واحدی مشترک با صندوق ذخیره فرهنگیان پیگیری انجام شود تا از این فرصت استفاده کنند.

عسکری ضمن اشاره به مشکل کمبود نیروی انسانی در این استان گفت: با تمام توان آموزش و پرورش به همراه دانشگاه فرهنگیان و همت اساتید این دانشگاه و همچنین اراده قوی این مشکل را برطرف خواهند کرد که در این خصوص تدابیری اندیشیده شده است.

مدیرکل آموزش و پرورش فارس گفت: زمینی با مساحت تقریبی حدود ۷ هکتار به دانشگاه فرهنگیان استان برای ساخت این مجموعه واگذار شده که در آینده‌ی نزدیک عملیات اجرایی احداث آن اغاز می‌شود.

در پایان این مراسم ضمن تقدیر از زحمات دکتر حسین افلاکی فرد در طول دوران تصدی سرپرستی مدیریت امور پردیس‌های دانشگاه فرهنگیان فارس، دکتر کورش زارع شیبانی به سمت سرپرست جدید منصوب شد.

باشگاه خبرنگاران جوان فارس شیراز

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: تودیع و معارفه رئیس دانشگاه فرهنگیان فارس مدیرکل آموزش و پرورش فارس دانشگاه فرهنگیان ضمن اشاره

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۰۸۸۰۸۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مسابقات قرآن و عترت مرحله ۱۴ گانه در اشکنان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز فارس، رییس اداره آموزش و پرورش منطقه اشکنان گفت: بیش از ۶۰۰ دانش آموز از مناطق آموزش و پرورش لامرد، مهر، گله دار، علامرودشت و اشکنان در این دوره از مسابقات حضور داشتند.

مهدی راهپیما افزود: دانش آموزان در رشته‌های مختلف قرانی، نهج البلاغه، صحیفه سجادیه، گفتمان مهدوی، اذان و نماز با یکدیگر به رقابت پرداختند که برگزیدگان در نیمه اول خرداد و در مرحله استانی در شهر شیراز با یکدیگر رقابت خواهند کرد.

رییس اداره آموزش و پرورش منطقه اشکنان گفت: برای برگزاری این دوره از مسابقات قرآنی به میزبانی اشکنان بیش از ۲۰۰ نفر از فرهنگیان و عوامل اجرایی همکاری داشتند.

شهرستان لامرد و شهرستان لامرد در جنوبی‌ترین نقطه از استان فارس و ۳۶۰ کیلومتری جنوب شیراز قرار دارد.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • دانشگاه فرهنگیان کرمان با کمبود شدید فضا روبه‌رو است
  • چالش کمبود معلم در استان مرکزی کاهش می‌یابد
  • لزوم آمادگی بسیج فرهنگیان برای حل مسائل آموزش و پرورش
  • ریل جذب در آموزش و پرورش توسط فرهنگیان جوان انقلابی تغییر کرد
  • مسابقات قرآن و عترت مرحله ۱۴ گانه در اشکنان
  • هیچ منعی برای ثبت‌نام دانشجومعلمان در طرح مسکن فرهنگیان وجود ندارد
  • هیچ منع قانونی برای ثبت‌ نام دانشجومعلمان در طرح مسکن فرهنگیان وجود ندارد
  • آئین نامه مدرسه تراز سند تحول نهایی شد
  • تشکیل قرارگاه هفته معلم در لرستان
  • افتتاح مدرسه خیرساز به همت خیر شیرازی