Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-25@12:52:30 GMT

علی علیپور به اردوی تیم ملی ایران دعوت شد؟

تاریخ انتشار: ۴ خرداد ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۰۸۸۱۰۳

علی علیپور به اردوی تیم ملی ایران دعوت شد؟

به گزارش خبرنگار مهر، تیم ملی فوتبال ایران قرار است هفته آینده برای انجام یک بازی تدارکاتی به کشور کانادا سفر کند و سپس اردوی خود را در روزهای فیفا ادامه بدهد.

این نخستین برنامه آماده سازی تیم ملی ایران برای حضور در جام جهانی ۲۰۲۲ قطر است.

در حالی که فدراسیون فوتبال هنوز اسامی بازیکنان حاضر در این اردو را اعلام نکرده است، یک رسانه پرتغالی از احتمال دعوت علی علیپور مهاجمی که اخیراً به تیم ژیل ویسنته پیوسته است خبر داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

روزنامه «ابولا» در این خصوص نوشت: «همه چیز حکایت از آن دارد که علیپور در روزهای آتی بازگشت به تیم اصلی ایران را قطعی کرده و باید به همراه با مهدی طارمی در جمعی که عازم کانادا می‌شود، حضور داشته باشد. این یک بازگشت پس از سه بازی ملی برای علیپور خواهد بود.»

به گزارش خبرنگار مهر، علیپور که فصل گذشته در تیم ماریتیمو حضور داشت، موفق شد هشت گل برای این تیم به ثمر برساند و در هفته‌های پایانی لیگ پرتغال برای ماریتیمو موثر باشد.

کد خبر 5499474 مرتضی احمدی

منبع: مهر

کلیدواژه: علی علیپور تیم ملی فوتبال ایران تیم ملی فوتبال کانادا تیم فوتبال ژیل ویسنته مهدی طارمی فوتبال لیگ برتر فوتبال ایران تیم فوتبال استقلال تهران تیم فوتبال پرسپولیس تیم ملی فوتبال ایران کمیته ملی المپیک مهدی طارمی تیم فوتبال امید ایران کشتی فرنگی فوتسال پرتغال تیم ملی فوتسال ایران تیم فوتبال تراکتور تیم فوتبال پورتو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۰۸۸۱۰۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دعوت مربی کردستانی به اردوی تیم ملی

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز کردستان چهارمین مرحله اردوی آمادگی تیم ملی ژیمناستیک هنری رده سنی جوانان کشور به منظور حضور در رقابت‌های آسیایی به میزبانی تهران آغاز و تا ۲۳ اردیبهشت ادامه دارد.

«سید امید شیخ احمدی» مربی کردستانی در کسوت مربی و آنالیزور به چهارمین مرحله از تمرینات آمادگی ملی پوشان ژیمناستیک هنری جوانان فرا خوانده شده است.

 

دیگر خبرها

  • دعوت ۵ بوکسور کرمانشاهی به اردوی تیم ملی نونهالان
  • دوچرخه سواران قزوینی در اردوی آسیایی
  • دعوت مربی کردستانی به اردوی تیم ملی
  • افزایش ابهاماتِ ۸۶ کیلو؛ بازگشت یزدانی یک اردو به تعویق افتاد، قاسم‌پور دوباره در ۹۷ کیلو دعوت شد!
  • دعوت کشتی گیر کردستانی به اردوی تیم ملی
  • دعوت ورزشکار چهارمحال و بختیاری به اردوی تیم ملی والیبال
  • ورزشکارخراسان رضوی در اردوی تیم ملی فوتسال ناشنوایان
  • دعوت کشتی‌گیر کردستانی به اردوی تیم ملی بزرگسالان
  • سرپرست سپاهان به کمیته اخلاق دعوت شد
  • حضور ۴ بازیکن سبزواری در پنجمین اردوی تیم ملی هندبال جوانان