Web Analytics Made Easy - Statcounter

به مناسبت سالروز آزادسازی خرمشهر و هفته مقاومت، بیستمین یادواره شهدای پایگاه مقاومت شهید محمد منتظری (محلات پایین) با حضور جمعی از خانواده معظم شهدا و ایثارگران و دیگر اقشار مردم در مسجد جامعه محلات سفلی برگزار شد.

اجرای سرود دانش آموزان گروه سرود المهدی محلات از جمله برنامه‌های این یادواره بود.

سردار اهوازیان کارشناس جبهه مقاومت و بیداری اسلامی، در این مراسم با اشاره به اهمیت وحدت و ولایتمداری به عنوان ۲ رمز اصلی پیروزی در عملیات بیت‌المقدس گفت: آزادسازی و فتح خرمشهر در حالی که کشور‌های زیادی در کنار صدام بودند در سایه ایمان و اخلاص رزمندگان اسلام بدست آمد و الگویی مناسب برای جوانان است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سردار اهوازیان با گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان انقلاب اسلامی بخصوص شهدای عملیات بیت المقدس گفت: در طول برگزاری عملیات فتح خرمشهر رزمندگان اسلام با قدرت ایمان، ایثار و رشادت‌های مثال زدنی از جان خویش گذشتند تا خاک و ناموس کشور ما حتی برای لحظه‌ای بدست دشمن بعثی نیفتد.

باشگاه خبرنگاران جوان مرکزی اراک

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: آزادسازی خرمشهر یادواره شهدای محلات

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۰۹۰۲۲۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نقش پادگان دژ در دفاع از خرمشهر و حماسه مقاومت

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما آبادان، پادگان شهید جوانشیر یا همان پادگان دژ در شرق جاده اهواز- خرمشهر از پادگان‎های تاثیر گذار در دوران هشت سال دفاع مقدس است که اوج آن در دفاع ۳۴ روزه خرمشهر رقم خورد.
شرح بخشی از فداکاری و مقاومت ارتشیان در جریان دفاع مقدس در کتاب دژ خرمشهر به قلم علیرضا پوربزرگ آمده است.
در طول هشت سال جنگ تحمیلی، شاهد وجود یگان‌ها و نیرو‌های زیادی بودیم که در مقابل دشمن تا پای جان ایستادند و حماسه آفریدند:، اما گردان ۱۵۱ پیاده دژ خرمشهر به یقین نخستین یگانی است که در آغاز جنگ این حماسه را رقم زد. 
این گردان که در سال ۱۳۴۹ تاسیس شد شامل ۵ گروهان بود و بخشی از پوشش نیروی زمینی ارتش از خط مرزی شلمچه تا طلاییه را برعهده داشت و برای انجام این ماموریت به ۳۲ پاسگاه تقسیم شد. پس از پایان جنگ ایران و عراق تا امروز، گردان ۱۵۱ دژ پیاده هنوز به دفاع از حریم کشور اسلامی ایران مشغول است.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • نقش پادگان دژ در دفاع از خرمشهر و حماسه مقاومت
  • برگزاری سومین یادواره سردار شهید سید محمد حجازی در کوهدشت
  • «وعده صادق» تجلی ایمان راستین پاسداران اسلام بود
  • نیروهای سپاه پیروزی درخشانی برای جبهه حق رقم زدند
  • برگزاری یادواره شهدا در ملکان
  • عملیات «وعده صادق» تحلیل گران سیاسی و نظامی را مات و مبهوت کرد
  • حملات موشکی حزب الله به مرکز رادار و ۳ پایگاه نظامی صهیونیست‌ها
  • وعده صادق موازنه قدرت را به نفع جبهه مقاومت تغییر داد
  • عملیاتی نظامی ایران علیه رژیم صهیونیستی باعث شادابی مردم شد
  • عملیات غرور آفرین سپاه مسلمانان جهان را خوشحال کرد