Web Analytics Made Easy - Statcounter

مسعود عنایت زاده گفت: بازار بزرگ اصفهان با هشت کیلومتر طول و ۱۲ هزار واحد صنفی یکی از نقاط پر خطر شهر اصفهان محسوب می‌شود که باید هرچه سریع‌تر نسبت به ایمن‌سازی آن اقدام کرد.

او می‌گوید: به جز شهرداری تمامی ارگان‌های دخیل و مسئول در ایمنی بازار بزرگ اصفهان پای خود را از انجام اقدامات لازم کنار کشیده‌اند، میراث‌فرهنگی اصفهان یکی از ارگان‌های دخیل و مسئول است به طوری که شارژ کردن کپسول‌ها در طول بازار از وظایف میراث است، اما نه تنها سال‌ها شارژ نشده است، بلکه تعدادی از آن‌ها به سرقت رفته است و جایگزین نشده است، همچنین جعبه‌های F در بازار باید فعال باشد که بازهم مورد بی‌توجهی میراث قرار گرفته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



عنایت زاده از روند کند ایمن‌سازی بازارخبردادو گفت: برق‌کشی بازار اصفهان عاملی برای وقوع حادثه آتش‌سوزی است و به‌رغم اینکه سال‌ها برای ساماندهی و رسیدگی به وضعیت نابسامان ایمنی بازار جلسات متعددی برگزار کردیم و مکاتباتی را نیز انجام دادیم، اما هنوز منتج به نتیجه نشده است.

بیرون‌زدگی مغازه‌ها امکان تردد خودرو‌های امدادی را در بازار میدان امام (ره) سلب کرده است و فضا برای تردد خودرو‌های سبک و موتورسیکلت‌های چهارچرخ وجود ندارد، این در حالی است که هر کسبه تا ۷۰ سانتی‌متر بیرون از مغازه خود مجاز به قراردادن ویترین هستند تا امکان تردد خودرو‌ها در مواقع بحران فراهم باشد، اما همکاری کسبه بازار خوب نبوده است.

به گفته او شهرداری و سازمان آتش‌نشانی تا حد توان و امکانات برای ایمن‌سازی بازار اقدام کرده است، اما تا وقتی که همکاری تمام ارگان‌های دخیل مثل میراث فرهنگی، اداره برق و حتی مشارکت بازاریان نباشد، اقدامی نمی‌توان کرد.

معاون آموزش و پیشگیری سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اصفهان گفت: در حال حاضر سه نقطه از طول بازار اصفهان برای احداث پایگاه آتش‌نشانی جانمایی و از اداره اوقاف خریداری شده است تا با تغییر کاربری اقدامات لام انجام شود.

باشگاه خبرنگاران جوان اصفهان اصفهان

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: آتش نشانی بازار اصفهان ایمن سازی ایمن سازی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۰۹۱۰۷۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

چراغ‌های راهنمایی و بوستان‌ها به کلید محافظ جان مجهز می‌شوند

محمد مهدی ضیاءالدینی معاون خدمات شهری شهرداری زرند بیان اینکه ایمن‌سازی بوستان‌های سطح شهر سبب افزایش ایمنی و کاهش خطرات در این مکان‌ها می‌شود گفت: با توجه به آغاز فصل تابستان و استفاده بیشتر شهروندان از این مکان‌های عمومی سازمان‌های تحت نظر این معاونت با همکاری یکدیگر ایمن سازی بوستان‌های شهر را اجرایی خواهند کرد.

وی با اعلام اینکه ایمن‌سازی کلیه محیط‌های عمومی در اولویت کار این معاونت قرار دارد گفت:این طرح با همکاری سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی و در راستای حفظ جان شهروندان اجرایی خواهد شد.

ضیاءالدینی معاونت خدمات شهری در ادامه افزود: یکی دیگر از اقدامات این حوزه که در راستای افزایش ایمنی شهروندان اجرایی شده است نصب کلید محافظ جان بر روی کلیه پایه‌های چراغ‌های راهنمایی و رانندگی و بعضی ایستگاه‌های اتوبوس شهری می‌باشد.

وی افزود: از ده چهارراه سطح شهر تاکنون شش چهارراه به این سیستم مجهز شده و به زودی سایر چهارراه‌ها نیز به انجام خواهد رسید.

وی ضمن قدردانی از روسای سازمان‌ها اظهار امیدواری کرد با اجرای این طرح شاهد افزایش ایمنی سطح شهر باشیم.

باشگاه خبرنگاران جوان کرمان کرمان

دیگر خبرها

  • آغاز ایمن‌سازی تکمیلی فلج اطفال در استان البرز از دوم اردیبهشت ماه ۱۴۰۳
  • ایمن سازی و تاب آوری خط تغذیه گاز ۱۱۰ میلیمتر پلی اتیلن در شهرستان چگنی
  • ایمن سازی نقاط حادثه خیز آزادراه کرج_قزوین
  • ایمن سازی و تاب آوری خط تغذیه گاز ۱۱۰ میلیمتر پلی اتیلن در چگنی
  • آغاز ایمن سازی تکمیلی فلج اطفال در البرز
  • آغاز ایمن‌سازی تکمیلی فلج اطفال در البرز
  • چراغ‌های راهنمایی و بوستان‌ها به کلید محافظ جان مجهز می‌شوند
  • ایمن‌سازی گذرگاه‌های عابر پیاده در منطقه ۹ اصفهان
  • خط ویژه خیابان امام خمینی (ره)قم ایمن‌سازی می‌شود
  • پیشرفت ۵۰ درصدی عملیات ایمن‌سازی بزرگراه شهید ردانی‌پور