Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مشرق»
2024-04-25@15:11:23 GMT

بزیک: یحیی شجاعت استفاده از جوانان را نداشت

تاریخ انتشار: ۵ خرداد ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۰۹۱۱۲۲

بزیک: یحیی شجاعت استفاده از جوانان را نداشت

پیشکسوت پرسپولیس با ابراز نگرانی از آینده این تیم گفت: پرسپولیس شاکله خود را از دست داده است و جای بازیکنان ملی‌پوش را نفرات سطح پایینی پُر کرده که باعث نزول تیم شدند.

به گزارش مشرق، ادموند بزیک درخصوص اتفاقات اخیر در بازی پرسپولیس و تراکتور، اظهار داشت: به نظرم اقدامات طرفداران تراکتور برای این باشگاه مثل قتل غیر عمد بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ابتدا تحت تاثیر جو ورزشگاه، سنگ‌پراکنی کردند و حالا به دنبال بهانه‌ای هستند که این مسئله را به گردن فرد دیگری مثل عالیشاه بیاندازند. انتظار بعضی رفتارها از عالیشاه هم نمی‌رفت اما نمی‌توان گفت که این‌ها برنامه‌ای برای کسب ۳ امتیاز از بازی با تراکتور بوده است. البته مقصر اصلی سازمان لیگ است که هر شب یک تصمیم می‌گیرد و اصلا معلوم نیست چرا به یکباره جمعیت تماشاچیان بالا رفت.

وی افزود: قانونا داوران نمی‌توانند بیش از ۳۰ دقیقه بازی را معلق نگه دارند و تصمیم به تعلیق باید در نیمه‌ اول گرفته می‌شد زیرا این وضعیت در شان فوتبال ما نبود که اینقدر هم به درازا بکشد. همانطور که باشگاه‌هایمان حرفه‌ای نیستند، تماشاگران و هواداران حرفه‌ای نیز نداریم؛ به قول مرحوم ناصرخان حجازی: «فقط شماره‌های پشت لباس‌هایمان لاتین شده است». برای حل این مشکل مثل AFC در برخورد با نارنجک اندازی‌ها جریمه سنگینی برای باشگاه‌ها تعیین شود تا دیگر شاهد این اتفاقات نباشیم.

پیشکسوت تیم پرسپولیس گفت: پرسپولیس شاکله خود را از دست داده است و جای بازیکنان ملی‌پوش را نفرات سطح پایینی پُر کرده که باعث نزول تیم شدند. در واقع شخصی که مربی این تیم شود، تنها نباید به مربیگری فکر کند بلکه می‌بایست با خیلی مسائل دیگر مثل حواشی و کمبودهای مالی، برخورد منطقی داشته باشد که یحیی در این زمینه‌ها موفق نبود.

وی ادامه داد: درست است که توقع‌ها از تیم بالاست اما یحیی در جذب بازیکنان خارجی موفق نبود. اگر گل‌محمدی به بهانه کمبود تجربه شجاعت استفاده از بازیکنان امید آکادمی پرسپولیس را نداشت، قطعا نتیجه خیلی بهتری می‌گرفت. حتی اگر نتیجه خوبی حاصل نمی‌شد فوتبالیست‌های با آینده‌ای ساخته و از آکادمی به لیگ برتر آمده بودند.

مربی اسبق جوانان پرسپولیس با اشاره به وضعیت بسیار بد آکادمی‌ها در فوتبال کشورمان، گفت: باشگاه‌های ایران آکادمی را به جای بازیکن‌سازی برای نتیجه می‌خواهند تا درآمد و جایگاه خودشان را تثبیت کنند. اگر فشارهای AFC نباشد در ایران هیچ باشگاهی آکادمی تشکیل نمی‌دهد زیرا فقط به چشم هزینه به آن نگاه می‌کنند. به اسم تیم‌های پایه خیلی بودجه‌ها گرفته شده اما اصلا معلوم نیست کجا خرج شده زیرا اصلا کسی بر آن‌ها نظارت ندارد.

منبع: ایرنا

منبع: مشرق

کلیدواژه: بازار خودرو تحولات اوکراین حادثه متروپل قیمت باشگاه پرسپولیس پرسپولیس ادموند بزیک یحیی گل محمدی لیگ برتر خودرو قیمت های روز در یک نگاه حوادث سلامت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۰۹۱۱۲۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آخرین خبر‌ها از تبریز؛ گل‌محمدی به بازی با استقلال می‌رسد؟

آفتاب‌‌نیوز :

حضور یحیی گل محمدی در تیم تراکتور را باید قطعی بدانیم به این خاطر که پیش از یحیی گل محمدی باشگاه تراکتور با حمید مطهری قرارداد امضا کرد. پیش از این عسگری آنالیزور تیم پرسپولیس هم با باشگاه تراکتور قرارداد امضا کرده بود.

سعید مظفری زاده یکی از مدیران تیم تراکتور در مورد حضور یحیی گل محمدی در اردوی تیم تراکتور گفت: «یحیی گل‌محمدی گزینه نهایی است و ایشان همان‌طور که در مصاحبه خود گفتند در حال حل مشکلات شخصی هستند و پس از آن قراردادشان را امضا خواهند کرد.»

پرس و جوی ما منجر به این نتیجه شد که شاید حل مشکلت شخصی او چند روزی زمان ببرد و به همین بهانه شاید این مربی به بازی با استقلال نرسد. در این صورت او بعد از این بازی در اردوی سرخ‌های تبریز حاضر می‌شود.

مصاف تراکتور – استقلال چهارشنبه هفته بعد در تبریز برگزار می‌شود. پرسپولیسی‌ها امیدوار هستند یحیی با تراکتور استقلال را متوقف کند یا شکست بدهد و آنوقت پرسپولیس با عبور از سد سپاهان به صدر جدول برگردد.

منبع: خبر ورزشی

دیگر خبرها

  • واکنش مطهری به حضور یحیی در تراکتور / اینجا سعی می‌کنم کمتر حرف بزنم و بیشتر کار کنم!
  • آخرین خبر‌ها از تبریز؛ گل‌محمدی به بازی با استقلال می‌رسد؟
  • اوسمار: هوادران پرسپولیس پس از گل‌محمدی به دنبال برانکو بودند
  • آخرین خبر در مورد حضور یحیی در تراکتور
  • یحیی گل‌محمدی سکوتش را شکست؛ مشکلی برای کار ندارم و آماده خدمت به جوانان کشورم هستم!
  • نصیرزاده: مشکل یحیی به کمک خودش حل می‌شود؛ مخالفت بازیکنان؟ این هم مثل کلینزمن دروغ است
  • پیشکسوت استقلال: بغل کردن مادر رییس جمهور ونزوئلا محرومیت نداشت ولی کار حسینی داشت؟
  • چرا بغل کردن مادر رئیس جمهور ونزوئلا محرومیت نداشت، سید حسین داشت؟
  • حرفهای متواضعانه اوسمار در تمجید از یحیی و برانکو
  • یحیی گل محمدی از پرسپولیس شکایت می‌کند؟