Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، محمد محمدی در مورد حضور در فدراسیون فوتبال اظهار داشت: در خصوص تیم ملی امید و مسائل مالی آن به اینجا آمدم تا صحبت کنم. من و مهدوی مهدوی کیا و شدیدی پور مقداری دریافتی داشتیم. مقداری به جان کمک اول مهدوی کیا، اواخر فروردین پرداختی داشتیم. ان‌شالله بعد از اردوی ازبکستان نیز قرار است پرداختی داشته باشند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معاون باشگاه پرسپولیس در مورد حضور امید عالیشاه و سعید آقایی در کمیته انضباطی پیرامون بازی با ترکتور، عنوان کرد: نامه‌اش آمده بود. ایندو بازیکن امروز به کمیته انضباطی رفتند. دوشنبه هم افشی پیروانی می رود. امیدواریم جلسات خوبی برگزار و نتیجه آن به نفع باشگاه باشد.

وی افزود: واقعا هیچ جای دفاعی نبود دلایل باشگاه تراکتور کافی و وافی نیست. با توجه به صحبت های داور که اعلام کرد قرار نبوده بازی مجددا برگزار شود فکر می کنم هیچ دلیلی برای توضیح اضافه نیست.

محمدی در مورد حضور 8-7 دقیقه ای داور در راهرو اظهار داشت: از قول ما گفته بودند که می خواهیم بازی کنیم در صورتیکه بچه های ما در حال دوش گرفتن یا غذا خوردن بودند.

وی در مورد اینکه اعلام نتیجه این بازی بعد از مسابقات در رقابت پرسپولیس و سپاهان تاثیر گذار خواهد بود، گفت: فکر نمی کنم. ان شاالله قبل از اتمام لیگ نتیجه بازی قطعا اعلام می شود.

معاون ورزشی باشگاه پرسپولیس در مورد اینکه بدون بازیکنان ملی پوش هفته آخر لیگ برگزار می شود، عنوان کرد: این نظر فدراسیون است. باید بررسی و با کادرفنی خودمان صحبت کنیم. اگر به جمع بندی برسیم قطعا به تیم ملی کمک می کنیم.

محمدی در مورد تمدیدی های باشگاه پرسپولیس و اینکه گفته می شود سرلک از کشورهای حاشیه خلیج فارس پیشنهاد دارد، گفت: تقریبا با بچه ها به توافقات خوبی رسیدیم و فکر نمی کنم مشکلی از این بابت وجود داشته باشد.

وی در مورد انتشار لیست مازاد پرسپولیس اظهار داشت: این لیست به هیچ عنوان صحت ندارد. سرمربی هیچ لیست مازاد و خریدی نداده است.

محمدی در خصوص اینکه آیا مذاکره ای با میلاد زکی پور صورت گرفته، عنوان کرد: نه، پشنهادی داده نشده است.

وی در مورد اینکه آیا فردی به کادرفنی گل محمدی اضافه می شود، گفت: اگر او نیاز داشته باشد قطعا کمک می کنیم موارد مدنظرش را تامین کنیم.

معاون باشگاه پرسپولیس در مورد اینکه آیا بازی با تراکتور در زمین ثالث تکرار می شود، اظهار داشت: نخیر، فقط نتیجه سه بر صفر.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: محمد محمدی معاون باشگاه پرسپولیس باشگاه پرسپولیس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۰۹۲۱۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توافق خبرساز؛ گل‌محمدی- تراکتور نهایی شد

به گزارش همشهری آنلاین بعد از جدایی پاکو خمس از تراکتور، مسئولان این باشگاه مذاکراتی با یحیی گل‌محمدی انجام دادند تا او را راضی به نشستن روی نیمکت تیم‌شان کنند.

در این زمینه خبرنگار ایسنا کسب اطلاع کرد، گل‌محمدی با تراکتور به توافق نهایی رسیده و اگر موانع لازم برطرف شود، این مربی به زودی قرارداد خود را به امضا می‌رساند. گفته می‌شود امروز قرار است جلسه‌ای برگزار شود تا پیرامون حل موانع لازم حضور گل‌محمدی تصمیم‌گیری شود.

کد خبر 846316 برچسب‌ها یحیی گل محمدی ویژه ورزشی

دیگر خبرها

  • چرا بغل کردن مادر رئیس جمهور ونزوئلا محرومیت نداشت، سید حسین داشت؟
  • آرزوی ۳ بازیکن تراکتور؛ کاش یحیی به تبریز نیاید
  • مهدوی: احتمال قهرمانی پرسپولیس بیشتر از استقلال است/ ضعف مدیریتی، سپاهان و تراکتور را  از کورس قهرمانی خارج کرد
  • جزئیات مذاکره یحیی گل‌محمدی و تراکتور | شروط یحیی برای تبریزی‌ها چیست؟
  • توافق گل‌محمدی با تراکتور
  • توافق خبرساز؛ گل‌محمدی- تراکتور نهایی شد
  • یحیی گل‌محمدی با تراکتور توافق کرد
  • پرسپولیس باید طلسم این تیم را بشکند | همه در مورد رفتن گل محمدی اشتباه می کردند
  • گل‌محمدی هم می‌ماند همین بازیکنان را می‌خریدم | خیلی ها به انتخاب من فحش دادند اما الان... | ما صددرصد قهرمانیم
  • مبلغ پیشنهادی به مدافع ملی‌پوش پرسپولیس از شرق آسیا؛ یک میلیون دلار!