Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-03-28@21:19:52 GMT

تشکیل تیم راهبری و تخصصی ذیحسابان در یزد

تاریخ انتشار: ۵ خرداد ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۰۹۲۳۸۱

تشکیل تیم راهبری و تخصصی ذیحسابان در یزد

به گزارش روابط عمومی اداره کل امور اقتصادی و دارایی استان یزد، مباحث تخصصی و فنی این بخش، قوانین و مقررات و مالی، دستورالعمل ها و آئین نامه ها مرتبط توسط توسط این تیم بررسی و موارد ضروری مورد اجماع این تیم در نشست عمومی ذیحسابان مطرح می شود.

همچنین در صورت نیاز به هماهنگی های بین دستگاهی و اخذ پاسخ های لازم از مراجع ذی صلاح، موضوع به معاون نظارت مالی اداره کل امور اقتصادی و دارایی اعلام می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گفته صاحب نظران این اقدام گامی در جهت ایجاد هم اندیشی، ارتقای سطح دانش و مهارت تخصصی ، رفع مشکلات و تبادل تجربیات و به اشتراک گذاشتن اطلاعات فنی می باشد.

معاون نظارت مالی اداره کل امور اقتصادی و دارایی استان یزد این اقدام ذیحسابان را که بنا به درخواست خود آنها انجام شده است  گامی در جهت بهبود شرایط کاری و ارتقای جایگاه ذیحسابان عنوان کرد.

سعید نورایمانی افزود: پیشتر مباحث تخصصی در نشست های عمومی ذیحسابان مورد بررسی قرار می گرفت؛ اما با تشکیل این تیم اغلب کار ها با مدیریت خود آنها انجام می شود.

نظارت بر امور و حفظ اسناد مالی، نگهداری و تنظیم حسابها بر طبق ضوابط، نگهداری و تحویل وجوه و نقدینه ها، سپرده ها و اوراق بهادار، نگهداری حساب اموال دولتی و نظارت بر آن، اعمال نظارت و تامین هماهنگی لازم در اجرای مقررات مالی و محاسباتی، درخواست تنخواه گردان حسابداری و درخواست وجه از خزانه در استان، واگذاری تنخواه گردان پرداخت از محل تنخواه گردان حسابداری با تأیید بالاترین مقام دستگاه اجرایی، تأمین اعتبار کلیه دستور خرج های صادره توسط مقامات مجاز، پرداخت هزینه ها در حدود اعتبارات مصوب و اعتبارات تخصیص، مراقبت در انجام پرداختی ها ، نظارت بر وصول در آمدها و مطالبات دستگاههای اجرایی و درخواست افتتاح حساب بانکی مورد نیاز دستگاه اجرایی از جمله وظایف ذیحسابان می باشد.

برچسب‌ها توسعه اقتصادی یزد اشتغال زایی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: توسعه اقتصادی یزد اشتغال زایی توسعه اقتصادی یزد اشتغال زایی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۰۹۲۳۸۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تشکیل بیش از هزار پرونده تخلف برای اصناف هرمزگان

عبدالرضا پیروی منش معاون نظارت و بازرسی سازمان صمت هرمزگان گفت: از ۱۵ اسفند تاکنون با انجام چهار هزار بازرسی از واحد‌های صنفی هزار و ۵۰ پرونده برای واحد‌های صنفی متخلف تشکیل شده است.

وی افزود: هزار و ۵۳۶ عنوان تخلف در این بازرسی‌ها کشف شد.

اجرای طرح نظارت بر بازار توسط ۱۰۰ گروه بازرس دونفره از ۱۵ اسفند شروع شده است و تاپایان ماه مبارک رمضان ادامه دارد.

باشگاه خبرنگاران جوان هرمزگان بندرعباس

دیگر خبرها

  • تشکیل ستاد تحقق‌ شعار سال در استان همدان
  • تشکیل کارگروه اجرایی شعار سال در مازندران
  • افتتاح اولین مرکز تخصصی فنی پنبه در گلستان
  • تشکیل کمیته حقیقت‌یاب و درخواست پیگیری ویژه فوت دکتر بخشی
  • کمیته‌های تخصصی تحقق شعار سال در دستگاه‌های تشکیل می‌شود
  • شورای راهبری ثبت جهانی اصفهک تشکیل شد
  • تشکیل ستاد و کارگروه‌ تخصصی مدیریت بحران زیر بخش‌های کشاورزی
  • تشکیل بیش از هزار پرونده تخلف برای اصناف هرمزگان
  • کاهش ۵۳ درصدی مجموع فوتی‌های حوادث رانندگی
  • پیگیری مراحل اجرایی طرح مسکن ملی در میز تخصصی مسکن + فیلم