Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرآنلاین»
2024-04-25@23:33:28 GMT

محمدی: پرسپولیس پیشنهادی به زکی‌پور نداده است

تاریخ انتشار: ۵ خرداد ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۰۹۲۴۸۳

محمدی: پرسپولیس پیشنهادی به زکی‌پور نداده است

محمد محمدی در مورد حضور در فدراسیون فوتبال اظهار داشت: در خصوص تیم ملی امید و مسائل مالی آن به اینجا آمدم تا صحبت کنم. من و مهدوی مهدوی کیا و شدیدی پور مقداری دریافتی داشتیم. مقداری به جان کمک اول مهدوی کیا، اواخر فروردین پرداختی داشتیم. ان‌شالله بعد از اردوی ازبکستان نیز قرار است پرداختی داشته باشند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معاون باشگاه پرسپولیس در مورد حضور امید عالیشاه و سعید آقایی در کمیته انضباطی پیرامون بازی با ترکتور، عنوان کرد: نامه‌اش آمده بود. ایندو بازیکن امروز به کمیته انضباطی رفتند. دوشنبه هم افشی پیروانی می رود. امیدواریم جلسات خوبی برگزار و نتیجه آن به نفع باشگاه باشد.

وی افزود: واقعا هیچ جای دفاعی نبود دلایل باشگاه تراکتور کافی و وافی نیست. با توجه به صحبت های داور که اعلام کرد قرار نبوده بازی مجددا برگزار شود فکر می کنم هیچ دلیلی برای توضیح اضافه نیست.

محمدی در مورد حضور 8-7 دقیقه ای داور در راهرو اظهار داشت: از قول ما گفته بودند که می خواهیم بازی کنیم در صورتیکه بچه های ما در حال دوش گرفتن یا غذا خوردن بودند.

وی در مورد اینکه اعلام نتیجه این بازی بعد از مسابقات در رقابت پرسپولیس و سپاهان تاثیر گذار خواهد بود، گفت: فکر نمی کنم. ان شاالله قبل از اتمام لیگ نتیجه بازی قطعا اعلام می شود.

معاون ورزشی باشگاه پرسپولیس در مورد اینکه بدون بازیکنان ملی پوش هفته آخر لیگ برگزار می شود، عنوان کرد: این نظر فدراسیون است. باید بررسی و با کادرفنی خودمان صحبت کنیم. اگر به جمع بندی برسیم قطعا به تیم ملی کمک می کنیم.

محمدی در مورد تمدیدی های باشگاه پرسپولیس و اینکه گفته می شود سرلک از کشورهای حاشیه خلیج فارس پیشنهاد دارد، گفت: تقریبا با بچه ها به توافقات خوبی رسیدیم و فکر نمی کنم مشکلی از این بابت وجود داشته باشد.

وی در مورد انتشار لیست مازاد پرسپولیس اظهار داشت: این لیست به هیچ عنوان صحت ندارد. سرمربی هیچ لیست مازاد و خریدی نداده است.

محمدی در خصوص اینکه آیا مذاکره ای با میلاد زکی پور صورت گرفته، عنوان کرد: نه، پشنهادی داده نشده است.

وی در مورد اینکه آیا فردی به کادرفنی گل محمدی اضافه می شود، گفت: اگر او نیاز داشته باشد قطعا کمک می کنیم موارد مدنظرش را تامین کنیم.

معاون باشگاه پرسپولیس در مورد اینکه آیا بازی با تراکتور در زمین ثالث تکرار می شود، اظهار داشت: نخیر، فقط نتیجه سه بر صفر.

بیشتر بخوانید: زمان دیدار پرسپولیس-شهر خودرو مشخص شد واکنش معاون پرسپولیس به توافق با بیرانوند توضیح ناظر بازی تراکتور و پرسپولیس پس از جلسه کمیته انضباطی

254 258

کد خبر 1635101

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: باشگاه پرسپولیس باشگاه پرسپولیس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۰۹۲۴۸۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آرزوی ۳ بازیکن تراکتور؛ کاش یحیی به تبریز نیاید

به گزارش همشهری آنلاین در تابستانی که گذشت سه بازیکن سابق پرسپولیس به شکلی در لیست گل‌محمدی جایی نگرفتند تا مجبور شوند به تراکتور بروند. شجاع خلیل‌زاده خیلی دوست داشت همراه با کنعانی‌زادگان به پرسپولیس برگردد اما یحیی خواهان حفظ پورعلی‌گنجی و گولسیانی شد و کنعانی را به شجاع ترجیح داد. شجاع در دوره‌ای که در پرسپولیس حضور داشت، دو ماه قبل از فینال لیگ قهرمانان این تیم را به مقصد الریان ترک کرده بود و این مساله در مخالفت یحیی با بازگشت او به پرسپولیس بی‌تاثیر نبود.

سیامک نعمتی نیز در نیم‌فصل لیگ قبل در لیست مازاد یحیی قرار گرفت اما با اصرار تا پایان فصل ماند اما باز هم در تابستان در لیست فروش پرسپولیس قرار گرفت و بعد هم راهی تراکتور شد. او بعد از جدایی علیه یحیی مصاحبه تندی انجام داد و حتی همسرش نیز بعد از جدایی یحیی از پرسپولیس علیه وی استوری طعنه‌آمیزی را منتشر کرد. در حال حاضر حضور یحیی در تبریز بدترین و غیرمنتظره‌ترین خبر برای نعمتی است. مهدی عبدی هم در تابستان با نظر یحیی از لیست بزرگسالان پرسپولیس خارج شد و به صورت قرضی به تراکتور رفت. مشکل گل‌محمدی با نعمتی و عبدی غیرفنی نبود و او هر دو بازیکن را به خاطر عدم دوندگی زیاد در میدان از تیمش کنار گذاشت. مشکلی که خمز هم با این دو بازیکن داشت.

حالا شاید این ۳ بازیکن آرزو کنند یحیی به تبریز نرود.

کد خبر 846517 برچسب‌ها یحیی گل محمدی ویژه ورزشی باشگاه تراکتور تبریز

دیگر خبرها

  • پرسپولیس قهرمان در تبریز؛ کریم باقری هم به تراکتور می‌رود؟
  • آخرین خبر‌ها از تبریز؛ گل‌محمدی به بازی با استقلال می‌رسد؟
  • اوسمار: هوادران پرسپولیس پس از گل‌محمدی به دنبال برانکو بودند
  • شایعات غیرفوتبالی یحیی گل‌محمدی
  • باهنر: یحیی گزینه خوبی برای تراکتور است
  • با یک شرط مهم: این بهترین تصمیمِ یحیی است!
  • حمید مطهری سرمربی موقت تراکتور؛ یحیی گل محمدی به زودی در تبریز
  • عاشقانه پرسپولیس - اوسمار وارد مراحل جدی شد!
  • هفته‌های آخر لیگ و حسرت ۴ بازی بر دل پرسپولیسی‌ها/ گل‌محمدی قهرمانی را مفت از دست داد؟
  • آرزوی ۳ بازیکن تراکتور؛ کاش یحیی به تبریز نیاید