Web Analytics Made Easy - Statcounter

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان کهگیلویه گفت: اقتدار و ایثار فعلی کشور از خودگذشتگی رزمندگان در دفاع مقدس ریشه گرفته است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از صبح زاگرس به مناسبت گرامیداشت سوم خرداد «فتح خرمشهر» با حضور خانواده شهدا و جمعی از مسئولان شهرستانی گلزار شهدای دهدشت عطرافشانی شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان کهگیلویه در این آیین گفت: اقتدار و ایثار فعلی کشور ریشه در از خودگذشتگی رزمندگان و دفاع مقدس دارد.

حمزه محقق زاده با بیان اینکه فتح خرمشهر تنها فتح یک شهر نبود بلکه به معنای فتح یک ایده و نگاه بود افزود: در جریان فتح خرمشهر مردم با ایثار،فداکاری و مقاومت در کنار نیروهای نظامی ایستادگی کردند.

وی سوم خرداد را روز مقاومت، ایثار و پیروزی دانست و تصریح کرد: حماسه سوم خرداد یکی از مهم‌ترین عملیات‌هاست که مظهر مقاومت مردم ایران در آن روزها به‌شمار می‌ آید و باید برای نسل های بعدی این رشادت ها بازگو شود.

سرپرست فرمانداری کهگیلویه نیز با گرامی داشت یاد و خاطره شهدا گفت: فتح خرمشهر نمایش خودباوری، اتحاد، انسجام و همدلی ملتی بود که با ایمان راسخ و عزمی استوار با روحیه ایثار و شهادت در برابر دشمن تا بن دندان مسلح ایستادگی کردند و به پیروزی رسیدند

عبدالعزیز موسوی افزود: به واقع خرمشهر را خدا آزاد کرد، و این شهر توسط مردان خداجو و به یاری خداوند متعال آزاد شد و دشمن خوار و زبون نتوانست ذره ای از این خاک را تصاحب کند.

وی تصریح کرد: ملتی آزاده ما ثابت کردند با نیرو کم، با اراده و ایمان راسخ می‌توان در جنگی نابرابر در برابر ابرقدرت‌های جهان پیروز شد.

موسوی ادامه داد : فتح خرمشهر و پیروزی رزمندگان اسلام در دوران دفاع مقدس درس بزرگی به ابرقدرتها داد و معادلات آنان را بهم ریخت.

وی بیان کرد: دشمن متوجه شد که دیگر نمی تواند با این ملت راسخ و با ایمان و از جان گذشته حمله نظامی نماید و هر اقدامی محکوم به شکست است.

 

              انتهای پیام/

منبع: دانا

کلیدواژه: فتح خرمشهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۰۹۳۱۶۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بکوشیم در راه خدا کار انجام دهیم

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام والمسلمین محمد علی نکونام صبح چهارشنبه در مراسم تشییع حاج محمد کیانی از رزمندگان و جانبازان هشت سال دفاع مقدس اظهار کرد: امروز همه ما آمده‌ایم تا قدردان این مجاهد باشیم.

وی با اشاره به اینکه ما هر لحظه و هر مکان نباید از مرگ غافل باشیم تصریح کرد: فوت این جانباز گرانقدر ما را به این فکر فرو انداخت که مرگ آنی است و نباید مسائل دنیوی ما را از آن غافل کند.

حجت الاسلام نکونام با تاکید بر اینکه باید بتوانیم خوب زندگی کنیم و هرکاری را انجام می‌دهیم همواره برای رضایت خداوند باشد گفت: باید کوشید مثل این مرد سالم زندگی کرد و سالم نیز از دنیا رفت.

وی خاطر نشان کرد: این جانباز گرانقدر مردی مؤمن، نیکوکار و جهادگر بود که تمام عمر خود را صرف کارهای خیر و جهادی می‌کرد، همواره تلاش کرد که به محرومین و نیازمندان کمک کند.

حجت الاسلام نکونام با اذعان بر اینکه حاج محمد کیانی در جهاد برای ناهنجاری‌ها تلاش می‌کرد و سعی داشت ناهنجاری‌ها را کنترل کند که به جامعه آسیبی نرساند گفت: این مرد بزرگ روایت‌گر جنگ برای همه نسل‌های بعد از انقلاب بود و جوانان و نوجوانان را از رشادت‌های رزمندگان دفاع مقدس آگاه می‌کرد.

حجت الاسلام نکونام عنوان کرد: امروز دشمن در تلاش است که روایت‌های دوران دفاع مقدس را برعکس جلوه دهد و رشادت‌های رزمندگان را کمرنگ کند، نباید اجازه داد عرصه را برای دشمن باز گذاشت.

کد خبر 6080898

دیگر خبرها

  • به زودی پیروزی جبهه مقاومت و شکست رژیم صهیونیستی را جشن می‌گیریم
  • سردار حسن‌زاده: جشن بزرگ پیروزی جبهه مقاومت و شکست رژیم صهیونیستی بیش از هر زمانی نزدیک است.
  • نقش پادگان دژ در دفاع از خرمشهر و حماسه مقاومت
  • کمک به محرومین سرلوحه کار محمد کیانی رزمنده هشت سال دفاع مقدس
  • بکوشیم در راه خدا کار انجام دهیم
  • حماسه‌آفرینی‌های ارتش چراغ راه مجاهدان عرصه حق و باطل است
  • پیام وزیر دفاع به مناسبت روز ارتش و حماسه آفرینی‌های نیروی زمینی
  • ارائه خدمت به ۴ هزار نفر در خصوص کارت ایثار
  • خاطرات رزمندگان دفاع مقدس از شهید چراغی + فیلم
  • قدردانی رئیس جهاد دانشگاهی از رزمندگان حماسه تنبیه اسرائیل