Web Analytics Made Easy - Statcounter

قرعه‌کشی و گروهبندی مرحله نهایی جام ملت‌های فوتسال آسیا به‌میزبانی کویت انجام شد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، مرحله نهایی رقابت‌های ۲۰۲۲ فوتسال جام ملت‌های آسیا با حصور ۱۶ تیم از سوم تا بیست‌وهشتم مهرماه به میزبانی کشور کویت برگزار خواهد شد.

بر این اساس گروه بندی مسابقات به شرح زیر است:

گروه یک: کویت (میزبان)، عراق، تایلند، عمان

گروه دو: ازبکستان، بحرین، تاجیکستان، ترکمنستان

گروه سه: ایران، لبنان، چین‌تایپه، اندونزی

گروه چهار: ژاپن، ویتنام، کره‌جنوبی، عربستان‌سعودی

همچنین تاریخ برگزاری بازی‌های تیم‌ملی فوتسال کشورمان به‌طور تقریبی به قرار زیر است (تاریخ و ساعت رقابت‌ها از طرف AFC هنوز به‌صورت رسمی اعلام نشده است):

مرحله‌گروهی

چهارم مهرماه: ایران - اندونزی

ششم مهرماه: ایران - چین‌تایپه

هشتم مهرماه: ایران - لبنان

کد خبر 577858.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: ایمنا

کلیدواژه: فوتسال فوتسال ایران تیم ملی فوتسال جام ملت های آسیا جام ملت های فوتسال آسیا اندونزی لبنان چین تایپه کویت کره جنوبی ژاپن عربستان شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۰۹۳۴۷۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعلام ترکیب ایران در مرحله حذفی جام ملت‌ها

به گزارش "ورزش سه"، تیم ملی فوتسال ایران در چارچوب دیدارهای مرحله یک چهارم نهایی جام ملت‌های آسیا از ساعت 12:30 امروز در سالن بانکوک آرنا مقابل قرقیزستان، تیم دوم جدول گروه C قرار می‌گیرد و امیدوار به کسب پیروزی و راهیابی به نیمه نهایی و جام جهانی است.

باقر محمدی، محمدحسین درخشانی، مهدی کریمی، سالار آقاپور و بهروز عظیمی 5 بازیکنی هستند که شروع کننده بازی برای تیم ملی فوتسال ایران در دیدار حساس مقابل قرقیزستان هستند.

وحید شمسایی در دیدار امروز ایران مقابل حریفی که در دور گروهی شگفتی‌ساز شده، دو تغییر نسبت به مسابقه گذشته برابر کویت به وجود آورده که سعید مومنی(دروازه‌بان) و مسلم اولادقباد از جمع نفرات اصلی خارج شده و جای خود را به باقر محمدی و مهدی کریمی داده‌اند.

ملی پوشان فوتسال ایران در مرحله گروهی جام ملت‌های آسیا سه پیروزی مقابل تیم‌های افغانستان، بحرین و کویت به دست آوردند و حالا هم در تلاش برای رسیدن به مراحل بالاتر و قهرمانی هستند.

دیگر خبرها

  • اعلام ترکیب ایران در مرحله حذفی جام ملت‌ها
  • تیم ملی فوتسال ایران متحول شد/ ژاپنی‌ها چوب غرورشان را خوردند
  • برنامه بازی‌ های مرحله یک‌چهارم نهایی جام ملت‌های فوتسال آسیا مشخص شد
  • گزینه اول آقای گلی آسیا از فوتسال ایران
  • صعود مقتدرانه یوز‌های ایرانی به دور حذفی فوتسال جام ملت‌های آسیا
  • فوتسالیست ها با اقتدار به دور بعدی صعود کردند
  • هدیه شمسایی و شاگردانش به مردم افغانستان
  • صعود قاطعانه ملی پوشان فوتسال به دور حذفی جام ملت های آسیا
  • گزارش زنده: ایران 0- کویت 0
  • احتمال تقابل دو قدرت فوتسال آسیا/ حفظ رکورد یا انتخاب مسیر آسان؟