Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها- رئیس کل دادگستری استان کرمان گفت: بزرگداشت ایام تاریخی و عبرت گرفتن از حوادث تاریخی دو موضوع مهم و راه برون رفت بسیاری از مشکلات است. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از کرمان، حجت‌الاسلام ابراهیم حمیدی در مراسم گرامیداشت سالروز شهادت امام جعفر صادق(ع) و نیز گرامیداشت سالروز آزادسازی خرمشهر در محل دادگستری کل استان کرمان اظهار داشت:  بسیاری از حوادث، پیروزی‌ها، کامیابی‌ها و ناامیدی‌ها که پس از پیروزی انقلاب اسلامی رخ داده، برای همه ما عبرت آموز است و باید از این درس‌ها برای طی کردن ادامه مسیر استفاده کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی آزادسازی خرمشهر را یکی از رخدادهای تاریخی بسیار مهم برشمرد و تاکید کرد: آزادسازی خرمشهر در دورانی که کشور با امکانات محدود، درگیر جنگی تمام عیار بود و در داخل کشور نیز مسائل سیاسی و غیره دشواری‌هایی را ایجاد کرده بود، در حقیقت یک معجزه بود و از این رو امام خمینی (ره) فرمودند خرمشهر را خدا آزاد کرد.

رئیس کل دادگستری استان کرمان با بیان اینکه آزادسازی خرمشهر در حالی انجام شد که در محاسبات مادی آن زمان قابل پیش بینی نبود، یادآور شد: ایمان راسخ رزمندگان اسلام، باورهای دینی مردم و  امید آنها به موفقیت در این عملیات و پشتیبانی مردم از عواملی بود که این پیروزی بزرگ را محقق ساخت و مقدمه‌ای برای سایر پیروزی‌ها شد.

فرمانده سپاه استان کرمان: مسئولان باید خود را وقف انقلاب کنندبیش از 66000 پرونده وارده به شوراهای حل اختلاف استان کرمان به سازش ختم شدبرنامه‌های عملیاتی در حوزه ساماندهی معتادان متجاهر در استان کرمان باید اجرا شود

وی سالروز شهادت امام جعفر صادق (ع) را نیز گرامی داشت و گفت: آن امام همام فرموده‌اند که ای شیعیان ما، آبرو و زینت ما باشید، باعث ننگ و بی آبرویی ما نباشید و با مردم خوب صحبت کنید و با توجه به این فرمایش انتظار می‌رود که همه ما در رفتار شخصی و اجتماعی خود به نحوی عمل کنیم که مایه زینت ائمه اطهار(ع) باشیم.

وی تاکید کرد: در رفتار اداری و سازمانی نیز باید این فرمایش را نصب العین قرار داده و به گونه‌ای عمل کنیم که  امام صادق(ع) و سایر اهل بیت (ع) عصمت و طهارت و نیز امام زمان (عج)  به وجود ما افتخار کنند و ما را باعث آبرومندی خود بدانند.

حمیدی با اشاره به اینکه بزرگداشت ایام تاریخی و عبرت گرفتن از حوادث تاریخی برای ادامه راه دو موضوع مهم است که باید به آن توجه کرد، گفت: با این اقدامات می‌توان راه‌های برون رفت بسیاری از مشکلات را تدوین و اجرایی کرد.

انتهای پیام/511/ح

منبع: تسنیم

کلیدواژه: استان کرمان استان کرمان آزادسازی خرمشهر استان کرمان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۰۹۶۶۴۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف بیش از ۲ کیلو شیشه در خرمشهر

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما آبادان، سرهنگ "نجم الدین سهرابی" گفت: در پی دریافت خبری مبنی بر جابجایی مواد مخدر صنعتی متامفتامین (شیشه) از حوزه شهرستان به کشورعراق، موضوع به صورت ویژه در دستور کار ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر این فرماندهی قرار گرفت.

 ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر فردی که قصد خروج از کشور به مقصد کشور عراق را داشته مظنون، در بازرسی بعمل آمده از چمدان همراه ۲ کیلو و ۱۸۰ گرم شیشه که به صورت ماهرانه‌ای جاسازی شده بود کشف کردند.

فرمانده انتظامی خرمشهر افزود: در این زمینه یک متهم که در صدد انتقال مواد مذکور ازمرزبین المللی شلمچه به کشورعراق را داشت دستگیر و پس از تشکیل پرونده تحویل مراجع قضائی شد.

دیگر خبرها

  • رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان تهران: سخنرانی رئیس‌جمهور در مراسم محوری ۱۲ فروردین در حرم امام خمینی (ره) / مراسم گرامیداشت 12 فروردین با محوریت مساجد برگزار می شود
  • برگزاری نشست هم‌ اندیشی دستگاه‌ های فرهنگی به مناسبت گرامیداشت دهه پایانی ماه مبارک رمضان
  • ساخت مستند زندگی دانش‌آموزان و فرهنگیان شهید حادثه تروریستی کرمان
  • بیش از ۳ میلیون نفر در ایام نوروز از اماکن تاریخی بازدید کردند
  • پلیس محور و هدایتگر تأمین امنیت در جامعه است
  • برگزاری جشن های میلاد امام حسن در اروند
  • ارتباط نزدیک مردم و مسئولان راهگشای تحقق شعار سال
  • کشف بیش از ۲ کیلو شیشه در خرمشهر
  • برقراری بیش از ۴ هزار تماس با اورژانس در طرح سلامت نوروزی
  • بهره‌مندی ۱۵ هزار نفر از خدمات گردشگری دریایی در خوزستان