Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرمربی تیم ملی فوتسال اندونزی اعتقاد دارد هم‌گروهی شاگردانش با تیم ملی ایران به دلیل بدشانسی آنها بوده است. - اخبار ورزشی -

محمد هاشم‌زاده درباره هم‌گروهی شاگردانش با ایران، لبنان و چین تایپه در مرحله گروهی جام ملت‌های فوتسال آسیا 2022، به خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم گفت: اندونزی در یکی از سخت‌ترین گروه‌های جام قرار گرفته است.

بیشتر بخوانید: اخبار روز خبربان

ایران یکی از بهترین تیم‌های جهان و لبنان مدعی همیشگی آسیاست. چین تایپه هم نه ضعیف است و نه خیلی قدرتمند. ایران همیشه تیمی بزرگ است و هم‌گروهی با این تیم از شانس بد ماست.

گروه‌بندی جام ملت‌های فوتسال آسیا 2022

وی با ابراز امیدواری به صعود تیم ملی اندونزی به صعود از گروه C تصریح کرد: اکنون به خاطر سمتی که در اندونزی دارم، باید مقابل ایران قرار بگیرم. با این حال همیشه نسبت به کشور خودم عشق می‌ورزم. بازیکنان ما تجربه بازی با تیم‌های بزرگ جهان را ندارند و دیدار با ایران، تجربه خوبی برای بازیکنان ماست. بازی با لبنان هم فیزیکی و تعیین‌کننده خواهد بود.

سرمربی تیم ملی اندونزی در مورد شرایط تیمش و اینکه آیا توانایی صعود به جمع هشت تیم پایانی جام ملت‌های آسیا را دارد یا خیر، به تسنیم اظهار داشت: اندونزی بازیکنان جوانی دارد و میانگین سنی تیم ما حدوداً 24 سال است. دیدارهای دشواری داریم، اما تمام تلاش خود را می‌کنیم تا بازی‌های زیبایی به نمایش بگذاریم. هدف ما این است که به مرحله یک چهارم نهایی صعود کنیم و امیدوارم به این هدف دست یابیم.

اعلام برنامه دیدارهای شاگردان شمسایی در جام ملت‌های فوتسال آسیا

هاشم‌زاده راجع به امکانات فوتسال اندونزی و اینکه آیا برنامه‌های او در تیم ملی این کشور اجرا می‌شود یا خیر، خاطرنشان کرد: نسبت به سایر کشورهای آسیایی امکانات کمتری داریم، اما زیرساخت‌های اندونزی در حال بهبود است. قرار شد بعد از قرعه‌کشی جام ملت‌های آسیا با مدیران فدراسیون فوتبال در مورد اردوها صحبت کنیم.

انتهای پیام/

صرافی ارز دیجیتال

منبع: تسنیم

کلیدواژه: تیم ملی فوتسال ایران محمد هاشم زاده فوتسال تیم ملی فوتسال ایران محمد هاشم زاده فوتسال جام ملت هم گروهی تیم ملی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۰۹۶۹۵۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۰۰۲۲۱۰۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دیدار استاد فلسفه اسلامی جاکارتا اندونزی با آیت الله جوادی آملی

به گزارش خبرنگار مهر؛ پروفسور مولیادی کارتانگارا (Prof. Mulyadhi Kartanegara)، استاد فلسفه اسلامی دانشگاه اسلامی جاکارتا از کشور اندونزی شرکت کننده در دوره پژوهشی مؤسسه آموزش‌های کوتاه مدت و فرصت‌های مطالعاتی المصطفی با آیت الله جوادی آملی دیدار و گفت وگو کرد.

آیت الله جوادی آملی در این دیدار با بیان اینکه یک ضلع انسان نظام فاعلی است، گفت: ضلع اول؛ یک نظام داخلی است که آن را عالمانه و محققانه آفرید. ضلع دوم؛ یک نظام غایی است که هدفمند آفرید، یاوه و بیهوده نیست و ضلع سوم؛ «توحید» است.

وی خاطرنشان کرد: همه موجودات دارای این سه ضلع هستند ولی نظام فاعلی و نظام غایی را از بشر امروز جدا نمودند بنابراین سؤالاتی مانند اینکه «چه کسی آفرید؟» و «برای چه آفرید» بی پاسخ مانده است بنابراین نه تنها مشکل خود بلکه مشکل دیگران را نیز نمی‌تواند پاسخ دهد.

آیت الله جوادی در پاسخ به سوال پروفسور مولیادی کارتانگارا در باره «اهمیت فلسفه در جهان معاصر» اظهار داشتند: چون اصل فلسفه، جهان بینی است و ما جزئی از جهان هستیم، معرفت نفس جز مسائل فلسفه است (من چه کسی هستم، از کجا آمده ام به کجا می‌روم و ره توشه من چیست، با ابدیت خودم کار دارم؛ مبدأ را که هو الاول است، فلسفه تعیین می‌کند.

وی عنوان کرد: معاد را که هو الآخر است فلسفه را تعیین می‌کند، بین آغاز و انجام وظیفه من چیست، فلسفه تعیین می‌کند، مسئله وحی را فلسفه تعیین می‌کند، مسئله معاد را فلسفه تعیین می‌کند، مهم‌تر از همه رابطه بین انسان و جهان را که خدا تعیین کرد را هم فلسفه تعیین می‌کند؛ اما فلسفه را از راه قرآن باید یاد گرفت.

آیت الله جوادی آملی با اشاره به زنده بودن اعضا و جوارح انسان گفت: دستی که خلاف کرد، رشوه داد یا رشوه گرفت وقتی وارد محکمه الهی شد در روز سوال و جواب وقتی خدا به وسیله پیامبران و مأموران الهی سوال می‌کند که چه کردی تا می‌رود انکار کند، این دست شهادت می‌دهد.

استاد برجسته حوزه علمیه یادآور شد: اگر چنین دیدگاهی برای انسان شکل گرفت که دست زنده است و چیز می فهمد و حفظ می‌کند و در این حفظ امین است و در محکمه سخنگوی خداست، جمادات می‌فهمند، زمین شهادت می‌دهد، دست و پا شهادت می‌دهند، چنین انسانی بیراهه نمی‌رود و راه کسی را نمی‌بندد.

کد خبر 5644526

دیگر خبرها

  • بیشتر کشورهای آسیایی از هدف‌های تنوع‌زیستی بسیار عقب‌مانده‌اند
  • دیدار استاد فلسفه اسلامی جاکارتا اندونزی با آیت الله جوادی آملی
  • وسایل نقلیه برقی در اندونزی زیاد می‌شود؟
  • مارتینو: بدشانسی آوردیم
  • نمونه‌ای مثال‌زدنی از همزیستی ادیان+عکس
  • پوستر/ ولادت عقیله بنی‌هاشم زینب کبری(س)
  • حاجی‌زاده: دشمن به کمتر از نابودی ما راضی نیست
  • صادرات 200 هزار بشکه‌ای نفت ایران به ونزوئلا/ بازارسازی نفت موجب رشد 40 درصدی صادرات شد
  • اختیارات ولی فقیه در ایران کمتر از رؤسای جمهور کشورهای دیگر است | چه کسی گفته مسائل هسته‌ای و نظامی برای مردم نان و آب نمی‌شود؟ | حجاب اجباری نداریم
  • ایران و استرالیا در کنار هم | ملی‌پوشان جبران کردند