Web Analytics Made Easy - Statcounter

علیرضا قاری‌قرآن به تکلیف قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت درخصوص واگذاری زمین یا واحد مسکونی به خانوار‌ها پس از تولد فرزند سوم و بیشتر، گفت: متقاضیانی که تاریخ تولد فرزند سوم یا بیشتر آن‌ها بعد از تاریخ ۱۴۰۰/۰۸/۲۴ باشد، می‌توانند با مراجعه به قسمت ثبت نام نهضت ملی مسکن در سامانه طرح‌های حمایتی مسکن به آدرس https://saman.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

mrud.ir/ اقدام به ثبت‌نام کنند.

پس از ورود به سامانه باید در بخش نوع سرپرستی، گزینه «متقاضیان دارای سه فرزند به بالا (قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت)» را انتخاب کنند.

قاری قرآن می‌گوید: متقاضیانی که قبلا در سامانه نهضت ملی مسکن ثبت نام کرده‌اند، امکان استفاده همزمان از امتیاز طرح‌های حمایتی نهضت ملی و قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت را ندارند.

متقاضیانی که طبق قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت واجد شرایط هستند و قبلا در سامانه نهضت ملی مسکن ثبت نام کرده‌اند، جهت بهره‌مندی از قانون مذکور می‌توانند در صورتی که به ویرایش اطلاعات خود دسترسی دارند، وارد کارتابل خود در سامانه نهضت ملی مسکن شده و در قسمت «مشاهده و پیگیری درخواست‌ها» اطلاعات سرپرستی خود را ویرایش کنند.

به گفته او در صورتی که متقاضی پس از مراجعه به کارتابل خود در قسمت مشاهده و پیگیری درخواست سامانه، دسترسی به ویرایش اطلاعات را نداشته باشد، می‌بایست از درخواست‌های قبلی خود انصراف داده و مجدد نسبت به ثبت نام اقدام کند.

مدیرکل راه و شهرسازی استان اصفهان گفت: پس از انجام ثبت نام در صورت واجد شرایط بودن متقاضی سایر اقدامات حسب ضوابط و مقررات مربوطه صورت می‌پذیرد.

باشگاه خبرنگاران

 

منبع: فردا

کلیدواژه: مسکن دولتی سامانه طرح های حمایتی مسکن قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت نهضت ملی مسکن ثبت نام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.fardanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فردا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۰۹۷۱۲۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فریب وعده‌های جابه‌جایی در پروژه‌های نهضت ملی مسکن را نخورید

به گزارش خبرگزاری مهر، در این اطلاعیه آمده است: به اطلاع متقاضیان طرح نهضت ملی مسکن در شهر جدید سهند می‌رساند با توجه به این‌که برخی از افراد خارج از قوانین و مقررات و با درخواست مبالغی از متقاضیان طرح نهضت ملی مسکن در شهر جدید سهند وعده جابه جایی متقاضیان در فازهای مختلف این شهر را می‌دهند، اعلام می‌دارد که چنین اقدامی عملاً امکان پذیر نبوده و اقدام انجام شده توسط این افراد نیز خارج از چارچوب‌های قانونی است.

بر این اساس، متقاضیان به چنین وعده‌هایی اعتماد نکرده و در صورت مشاهده چنین پیشنهاداتی موارد را به حراست شرکت عمران شهر جدید سهند به شماره ۰۴۱۳۳۴۳۷۷۱۴ اطلاع دهند.

شایان ذکر است، هر گونه اطلاعات در خصوص پروژه‌های نهضت ملی مسکن در شهر جدید سهند صرفاً از طریق روابط عمومی شرکت عمران شهر جدید سهند اعلام می‌شود.

کد خبر 6079593

دیگر خبرها

  • تغییر تاریخ آزمون استخدامی افراد دارای معلولیت
  • اولویت طرح نهضت ملی مسکن در استان سمنان، ساخت خانه ویلایی است
  • واگذاری ۳ هزار واحد مسکونی در شاهرود با حضور رئیس جمهور
  • شمار واحدهای نهضت مسکن ملی از ۲ میلیون و ۵۰۰ هزار گذشت
  • امکان ثبت نام مجدد در آزمون استخدامی ویژه افراد دارای معلولیت
  • اجرایی شدن طرح نهضت ملی مسکن در بردسکن مستلزم مشارکت متقاضیان
  • تعیین تکلیف طرح‌های مسکن مهر در خوزستان
  • ۴هزار واحد از پروژه‌ نهضت ملی پرند در انتظار تأمین زیرساخت
  • فریب وعده‌های جابه‌جایی در پروژه‌های نهضت ملی مسکن را نخورید
  • تقدیم زمین به متقاضیان طرح جوانی جمعیت