Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار موسیقی خبرگزاری فارس، گروه موسیقی کی‌پاپ کره‌ای بی‌تی‌اس(BTS) برای بحث در مورد جنایات نفرت و تبعیض ضد آسیایی در جامعه آمریکا، از کاخ سفید بازدید می‌کند.

دیدار گروه کی‌پاپ(پاپ کره‌ای) با رئیس‌جمهور بایدن به منظور شرکت در مراسم ماه میراث AANHPI(جنایات نفرت و تبعیض ضد آسیایی) است.

گروه موسیقی موسوم به بی‌تی‌اس هفته آینده از کاخ سفید بازدید می‌کند تا میراث AANHPI(جنایات نفرت و تبعیض ضد آسیایی) را جشن بگیرد و با رئیس‌جمهور جو بایدن درباره افزایش نگران کننده جنایات نفرت و تبعیض ضد آسیایی در ایالات متحده گفتگو کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 بر اساس بیانیه کاخ سفید که سایت موسیقی بیلبورد آن را به اشتراک گذاشته، دیدار گروه موسیقی پاپ کره‌ای در ۳۱ ماه می در خیابان پنسیلوانیا ۱۶۰۰  برگزار می‌شود تا با رئیس‌جمهور جو بایدن در مورد مشارکت و نمایندگی آسیایی و تلاش‌های دولت آمریکا برای متوقف کردن موج جنایات ناشی از نفرت علیه مردم با تبار آسیایی صحبت کنند.

بایدن قبلاً در مورد تعهد خود در خصوص مبارزه با افزایش جرایم ناشی از نفرت ضد آسیایی صحبت کرده و قانون جرایم ناشی از نفرت را در ماه می ۲۰۲۱ امضا کرد تا به مجریان قانون منابعی برای شناسایی، تحقیق و گزارش جنایات ناشی از نفرت ارائه کند.

بر اساس گزارش اخیر مرکز مطالعه نفرت و افراط گرایی، میزان جرایم ناشی از نفرت ضد آسیایی در سال ۲۰۲۱ به میزان ۳۳۹ درصد افزایش یافته است و نیویورک، سانفرانسیسکو و لس‌آنجلس همگی از رکوردهای ثبت شده در سال ۲۰۲۰ فراتر رفته‌اند.

در این بیانیه آمده است: رئیس جمهور بایدن و بی‌تی‌اسBTS در مورد این گروه به عنوان سفیران جوان که پیام امید را در سراسر جهان منتشر می‌کنند، بحث خواهند کرد. این دیدار یک هفته پس از بازگشت بایدن از اولین سفر آسیایی خود به عنوان رئیس‌جمهور، از جمله دیدارهای سه روزه از پایتخت کره جنوبی، سئول، انجام خواهد شد.

این گروه پس از تیراندازی ۱۶ مارس در آتلانتا بیانیه‌ای درباره تجربه خود از تبعیض در سال گذشته و در بحبوحه یک سری جنایات نفرت ضد آسیایی در ایالات متحده منتشر کرد که در آن یک مرد مسلح هشت نفر از جمله شش زن آسیایی را به قتل رساند.

فعالیت‌های موسیقایی «کی‌پاپ» (K Pop) یا پاپ کره‌ای، چند سالی است که در سطح جهانی بیشتر شده و انواع و اقسام گروه‌های پاپ کره‌ای که به نحوی عجیب، دختران پسرنما یا پسران دخترنمای جوان اعضای پرتعداد آن‌ها را تشکیل می‌دهند، شهرت جهانی پیدا کرده‌اند.

ادعای «صلح جهانی» و کنار گذاشتن تبعیض و پذیرش «تفاوت»ها و داشتن «امید» و انرژی مثبت، شعارهای جهان‌شمولی و ساده‌ این‌چنینی، وجهی بشردوستانه و ظاهرا «مثبت» و خوش‌خیم به گروه‌های کی پاپ بخشیده است. موسیقی مذکور را با تعداد زیاد اعضای گروه، ریتم‌های تند موسیقی الکترونیک، ملغمه‌ای از رپ کره‌ای-انگلیسی، تصاویر پر زرق و برق و اصلاحا شیک و لاکچری با رنگ‌های شارپ و «انرژی» فراوان و حتی بعضا مبالغه‌آمیز آن می‌شناسند، با متن ترانه‌هایی ظاهرا سبک و نه چندان پیچیده که باب دل طیف نوجوان یا تین‌ایجرها است.

اما در پس این ظاهر فریبنده و فانتزی‌گونه، بخش‌ها و رازهای سیاه و مروموزی وجود دارد که یکی از خروجی‌های آن، شیوع نسبتا بالای پدیده «خودکشی» در بین فعالان جوان صنعت پاپ کره‌ای است. حالا رئیس‌جمهور آمریکا با سه نسل اختلاف به سراغ این گروه جوان آسیایی آمده که بی‌شک مهم‌ترین انگیزه، جلب توجه این گروه موسیقی و بهره‌برداری سیاسی از آن خواهد بود تا حل معضل نفرت‌پراکنی نسبت به آسیایی‌های ساکن آمریکا با کمک یک گروه موسیقی!

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: کی پاپ پاپ آسیا آمریکا خودکشی صلح جهانی کی پاپ بی تی اس رپ کاخ سفید تبعیض ضد آسیایی ناشی از نفرت گروه موسیقی رئیس جمهور پاپ کره ای کاخ سفید کی پاپ

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۰۹۷۷۵۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حماس: آمریکا شریک جنایات وحشیانه صهیونیست‌ها است

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، «عزت الرشق» عضو دفتر سیاسی جنبش حماس گفت که دولت آمریکا به رهبری بایدن، شریک جنایت‌های رژیم صهیونیستی است.

وی گفت: دولت آمریکا به رهبری بایدن، حقوق فردی و حق آزادی بیان را نقض و دانشجویان و اعضای هیأت علمی را به دلیل مخالفت با نسل‌کُشی فلسطینیان در نوار غزه به دست رژیم نئونازی صهیونیستی، بازداشت می‌کند.

وی افزود که دولت بایدن در جنگ وحشیانه علیه ملت فلسطین شریک است. بایدن نمی‌خواهد بپذیرد با افکار عمومی آمریکایی مواجه است که ماهیت رژیم نئونازی صهیونیستی را کشف و از ارزش‌های انسانی حمایت کرده و در طرف درست تاریخ ایستاده‌است.

الرشق تصریح کرد: دانشجویان امروز رهبران آینده هستند و سرکوب آن‌ها به این معناست که دولت بایدن دیر یا زود تاوان سنگینی به خاطر آن در انتخابات خواهد پرداخت.

بر اساس این گزارش، مقاومت فلسطین ۱۵ مهرماه (هفتم اکتبر ۲۰۲۳) در پاسخ به چندین دهه جنایات رژیم صهیونیستی عملیات «طوفان الاقصی» را از غزه (جنوب فلسطین) علیه مواضع رژیم اسرائیل انجام دادند و این رژیم برای تلافی حملات غافلگیرکننده‌ «طوفان الاقصی» و جبران شکست خود و متوقف ساختن عملیات مقاومت، بطور وحشیانه اقدام به بمباران این منطقه تحت محاصره کرد و پس از مدتی، حملات زمینی خود را آغاز کرد.

ارتش رژیم صهیونیستی از همان آغاز هدف اصلی خود از جنگ علیه نوار غزه را بازگرداندن اسیران صهیونیستِ در نزد مقاومت و نابودی جنبش حماس اعلام کرد اما در نهایت، بعد از ۴۸ روز مجبور شد که به آتش بس موقت تن داده و از راه مذاکره با همین جنبش حماس تعدادی از اسرای خود را در مقابل اسرای فلسطینی آزاد کند.

رژیم صهیونیستی سپس با آغاز مجدد جنگ علیه غزه اعلام کرد که هدف از این اقدام فشار بر جنبش حماس برای آزادی سایر اسیران صهیونیست و نابودی کردن این جنبش است اما جنبش حماس نیز در مقابل اعلام کرد که تا زمانی که یک آتش بس دائمی و پایدار برقرار نشود، اسیران صهیونیست آزاد نخواهند شد و آزادی آنها نیز از طریق تبادل با اسیران فلسطینی خواهد بود.

دیگر خبرها

  • حماس: آمریکا شریک جنایات وحشیانه صهیونیست‌ها است
  • ترامپ: پلیس باید دانشجویان مخالف اسرائیل را به شدت سرکوب کند
  • ترامپ: پلیس باید دانشجویانی که مخالف (نسل‌کشی) اسرائیل در غزه هستند را به شدت سرکوب کند
  • بایدن حین کنایه به ترامپ گاف داد!
  • اسرائیل در تلاش برای لغو دیدار بایدن و اردوغان است
  • گفتگوی تلفنی معاون بایدن با رئیس رژیم صهیونیستی
  • خبرگزاری آمریکایی: احتمالاً بایدن تحریم‌های نفتی ایران را اجرا نخواهد کرد
  • تاکید بایدن بر حمایت‌های واشنگتن از کی‌یف
  • آکسیوس: دیدار ترامپ و رئیس‌جمهور آرژانتین، کاخ سفید را خشمگین کرد
  • نشریه هیل: انتخابات ۲۰۲۴ برای مردم آمریکا بازی باخت-باخت است