Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام مهدی اشرف در خطبه‌های نماز جمعه این هفته سرخه به میزبانی حسینیه شهدا ضمن محکوم کردن ترور شهید صیاد خدایی بیان کرد: رژیم صهیونیستی سال‌ها است که قصد دارد با اینگونه ترورها جلوی راهی را که انقلاب اسلامی در پیش گرفته بگیرد.

وی با بیان اینکه دشمنان در قبال ایران و انقلاب خیال خام کرده و کور خوانده‌اند افزود: مغزهای معیوب و حماقت‌های گسترده دشمنان بعد از چهار دهه پیروزی انقلاب و چهارده قرن تاریخ شیعیان هنوز متوجه نشده‌اند که با به شهادت رساندن بزرگان انقلاب راه جهانی تشیع از پا نمی‌ایستد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

امام جمعه سرخه ادامه داد: دشمنان خیال باطلی دارند که فکر می‌کنند با به شهادت رساندن و ضربه زدن به مجاهدان راه حق می‌توانند در مسیر تشییع خلل ایجاد کنند اما نمی‌دانند که خون شهدا جریان می‌سازد و اسلام و انقلاب را آبیاری می‌کند تا شاهد زایش و ریشه‌های جدید باشیم که این درخت تناور را محکم‌تر می‌کند. اشرف بیان کرد: تقدیم شهدا در راه اسلام نمی‌تواند ضربه و خللی در راه شیعیان و انقلاب ایجاد کند بلکه روز به روز پایه‌های دشمنان را می‌لرزاند.

وی ضمن گرامیداشت دهه کرامت و سالروز ولادت حضرت معصومه (س) افزود: امام صادق علیه السلام درباره این بانوی بزرگ اسلام فرمودند که دختری از نسل من به نام فاطمه زاده خواهد شد که شفاعت او می‌تواند سبب ورود تمام شیعیان به بهشت باشد و این نشان‌دهنده عظمت این بانوی بزرگ جهان اسلام است.

امام جمعه سرخه با بیان اینکه چهار امام زیارت حضرت معصومه را سفارش کرده‌اند بیان داشت: باید دخترانمان را با سیره و عظمت حضرت معصومه آشنا سازیم و در برنامه‌ها به گونه‌ای برخورد کنیم تا تکریم این بانوی بزرگ فراموش نشود.
اشرف همچنین به حادثه آبادان نیز اشاره کرد و بیان داشت: برخورد رسانه‌های معاند با این ماجرا همزمان با کشته شدن تعداد زیادی در حادثه تیراندازی در آمریکا نشان از غرض‌ورزی رسانه‌ها دارد.

وی افزود: اگر این حادثه در هر کشور دیگری رخ می‌داد رسانه‌ها سعی می‌کردند با عناوین مختلفی هم دردی و همراهی مردم را به تصویر بکشند اما رسانه‌های معاند از این فرصت استفاده کرده و بر علیه انقلاب و احکام اسلام سخن می‌راند.

کد خبر 5500380

منبع: مهر

کلیدواژه: شورای سیاستگذاری ائمه جمعه استان سمنان خطبه های نماز جمعه مهدی اشرف شهید صیاد خدایی آلودگی هوا ساختمان متروپل بوشهر کرمانشاه سوم خرداد فتح خرمشهر گرد و خاک گرد و غبار ابادان آمار کرونا ریزش آوار آزادسازی خرمشهر خراسان رضوی شهید رسانه ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۰۹۸۱۵۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سپاه به همراه ارتش سد محکمی در برابر دشمنان هستند

فرمانده کل ارتش در پیامی ضمن تبریک سالروز تاسیس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی نوشت: این نهاد انقلابی، همراه، همدل و متحد با ارتش سرافراز، سدی محکم در برابر دشمنان و نقطه امید مردم شریف ایران و امت اسلامی هستند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، در پیام امیر سرلشکر سید عبدالرحیم موسوی فرمانده کل ارتش به سردار سرلشکر پاسدار حسین سلامی فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی آمده است: سپاه پاسداران، پدیده‌ای منحصر به فرد و مولودِ مبارک انقلابی بر خاسته از روح عزت طلبی، آزادگی و ستم ناپذیری مردم بصیر و دین مدار ایران سربلند اسلامی است.

در ادامه این پیام آمده است: این شجره طیبه در سایه رهنمودهای امامین انقلاب، ثمرات ارزشمند و غرور آفرینی در تقویت اقتدار ملی و بنیه دفاعی اسلام داشته است.

ارتقای روزافزون آمادگی در مقابله با دشمنان، به ویژه تنبیه رژیم سفاک و متجاوز صهیونیستی، پیشرفت‌های چشم‌گیر در خودباوری و خود اتکایی و روح خدمت رسانی به مردم شریف ایران، موید حرکتی پرشتاب در تأمین منافع راهبردی و تحقق آرمان‌های نظام مقدس جمهوری اسلامی است.

فرمانده کل ارتش در پیام خود آورده است: خدای متعال را شاکریم که امروز با دوراندیشی بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران، این نهاد انقلابی، همراه و همدل و متحد با ارتش سرافراز، سدی محکم در برابر دشمنان و نقطه امید مردم شریف ایران و امت اسلامی هستند.

سرلشکر موسوی در پیام خود با تبریک دوم اردیبهشت سالروز تاسیس سپاه مقتدر و مردمی پاسداران انقلاب اسلامی نوشت: به حضرتعالی و خانواده بزرگ آن جنود الهی، از خدای بزرگ علو درجات شهیدان راه عزت و اقتدار جنگ تحمیلی، دفاع از حریم اهل بیت علیهم السلام و جبهه مقاومت و توفیق روزافزون رزمندگان مخلص آن نهاد فداکار را تحت رهبری حکیمانه زعیم عالیقدر و فرمانده عزت آفرین کل قوا امام خامنه ای عزیز، خواستارم.

به گزارش ایرنا، دوم اردیبهشت سال ۱۳۵۸ هجری شمسی حضرت امام خمینی (ره) بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران، فرمان تاسیس "سپاه پاسداران انقلاب اسلامی" را صادر کرد.

براساس این فرمان، وظیفه اصلی سپاه پاسداران، حراست و حفاظت از انقلاب اسلامی در مقابل دشمنان داخلی و خارجی است. تشکیل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی نتیجه هوشمندی و درایت امام خمینی (ره) بود.

در ماه‌های اول انقلاب اسلامی نهادهای نظامی و انتظامی با از هم گسیختگی و از هم پاشیدگی مواجه شده بودند از این رو تشکیل یک تشکیلات نظامی و مردمی برای حفاظت از انقلاب اسلامی در برابر انواع تهدیدات داخلی و خارجی ضروری بود. امام خمینی (ه) این ضرورت را به موقع و به خوبی درک کرده و فرمان تشکیل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی را صادر کردند.

در جریان جنگ تحمیلی رژیم صدام علیه ایران که با هدف نابودی انقلاب اسلامی و تجزیه ایران، آغاز شده بود، سپاه شایستگی‌ها و توانایی‌های واقعی خود را به نمایش گذاشت و در عقب راندن نیروهای متجاوز عراقی و شکست توطئه‌های دشمنان، نقش مهمی داشت.

سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در دوران سازندگی پس از جنگ تحمیلی، علاوه بر حفظ آمادگی نظامی خود در برابر تهدیدهای دشمنان در طرح‌های مختلف سازندگی کشور نیز مشارکت فعال دارد و اکنون نیز علاوه بر انجام کارهای جهادی، در زمینه ساخت تجهیزات نظامی به دستاوردهای مهمی رسیده است.

کد خبر 746367

دیگر خبرها

  • سپاه به همراه ارتش سد محکمی در برابر دشمنان هستند
  • قدردانی سپاه از حمایت مردم در جریان عملیات «وعده صادق»: به اردوگاه دشمنان اجازه نخواهیم داد به ساحت قدرت ایمان و همبستگی ملی ایرانیان و سرمایه بازدارندگی کشور که اینک به ارتفاع بلندتر و عظمت والاتر دست یافته، خدشه‌ای وارد سازند
  • فرمانده ارتش به فرمانده سپاه پیام داد
  • مقتدی صدر: عید غدیر خم باید در عراق تعطیل رسمی اعلام شود
  • نهایت آمادگی دفاعی از الزامات یک کشور اسلامی است/ سپاه مجموعه ای از جوانان مؤمن و ولایتمدار است
  • دشمنان بدانند ما از فلسطین آرمان بزرگ اسلام دست نخواهیم کشید
  • «وعده صادق» تمام معادلات دشمنان اسلام را به هم ریخت
  • سپاه پاسداران همواره توطئه‌های دشمنان را خنثی کرده است
  • دشمنان اسلام فرقه ضاله وهابیت رابرای جنایت علیه مسلمین ایجادکردند
  • اقدام شجاعانه ایران اسلامی در نتیجه وحدت و تقریب ملت آن است