Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش همشهری آنلاین، این روزها برخی نانوایی‌ها با ترفند جدیدی قیمت نان را افزایش داده اند، آنها نان کنجدی را گران تر کرده‌اند و برخی افراد که به خاطره کیفیت بخشی به نان مصرفی ، نان کنجدی درخواست می‌کنند، مجبور هستند قیمت‌های دوبرابری بپردازند.

بر اساس گزارش میدانی  از منطقه ۱۹ تهران نانوایی‌های سنگک فروشی که پیش تر نان سنگک ۳ هزار تومانی را با اضافه کردن کنجد به ۵۰۰۰ تومان و هفت هزار تومان می‌دادند، اکنون قیمت‌ها را به ۷ و ۱۰ هزار تومان افزایش داده‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

یک خریدار نان در صف نانوایی گفت:  این شیوه جدید نانوایی‌ها برای افزایش قیمت است، در حالی که هیچ اطلاعیه هم در نانوایی نصب نکرده‌اند تا مردم قبلاً از قیمتی که افزایش داده‌اند باخبر شوند.

نانوا هم درباره علت گران کردن نان کنجدی  گفت: پیش از این هر کیلو کنجد را ۷۰ هزار تومان خریداری می‌کردیم، اما اکنون به ۱۰۰ هزار تومان افزایش یافته است بنابراین فروش به قیمت قبلی برای ما صرفه‌ای ندارد.

این افزایش قیمت ها به صورت خودسرانه و توسط برخی نانوایی‌ها انجام شده و هیچ گونه مجوز افزایش قیمت از سوی ستاد تنظیم بازار صادر نشده است

 ۲۰ اردیبهشت ماه دولت اصلاح یارانه ها را کلید زد و برای چهار قلم کالای اساسی روغن، مرغ، تخم مرغ و لبنیات که متاثر از نهاده وارداتی بودند، قیمت‌های جدیدی تصویب شد، هنوز اصلاح یارانه نان سنتی انجام نشده است و آنها باید به قیمت های قبلی بفروشند، اما نانوایی‌های سنتی می‌گویند قیمت‌های فعلی برای آنها به صرفه نیست.

کد خبر 679332 منبع: فارس برچسب‌ها قیمت - تنظیم بازار گرانی نان

منبع: همشهری آنلاین

کلیدواژه: قیمت تنظیم بازار گرانی نان هزار تومان نانوایی ها قیمت ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۰۹۹۶۳۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ورود دلار آزاد به کانال ۶۳ هزارتومانی/ خریدار نیست

به گزارش خبرنگار مهر، قیمت دلار که با شروع سال جاری روند صعودی به خود گرفته بود و متناسب با حوادث بین‌المللی از ۷۰ هزار تومان هم عبور کرد، اما طی روزهای اخیر روند کاهشی به خود گرفته و هم‌اکنون و به ۶۳ هزار و ۲۰۰ تومان رسید؛ البته ناگفته نماند با توجه به ثبات و آرامشی که در بازار دلار غیررسمی حاکم است، خریداری نیست.

همچنین پاسخ نظامی کشورمان در مقابل رژیم صهیونیستی موجب موجب بازگشت آرامش و ثبات به بازار ارز شد و طبق مشاهدات میدانی از بازار غیررسمی نشان می‌دهد که خرید و فروش نیز در بازار انجام نمی‌شود.

بر اساس این گزارش، با وجود آرامش و عدم وجود خریدار در بازار موجب تداوم روند نزولی قیمت‌ها شده تا جایی که دلار به کانال ۶۳ هزار تومان حتی نرخ پایین‌تر بازگشت خواهد داشت.

بنابراین بسیاری از کارشناسان بازارهای مالی معتقد هستند که طبق سنوات گذشته بعد از اردیبهشت‌ماه افت تقاضای ارزی در بازار رخ خواهد داد؛ بنابراین شاهد ایجاد یک ثبات در بازار و کاهش قیمت دلار در کانال ۵۰ هزار تومانی خواهیم بود.

کد خبر 6087613 زهره آقاجانی

دیگر خبرها

  • لوازم خانگی گران خواهد شد؟
  • ورود دلار آزاد به کانال ۶۳ هزارتومانی/ خریدار نیست
  • هشت هزار و ۴۱۳ تن برنج و شکر به نرخ دولتی در لرستان توزیع شد
  • برای حج تمتع هیچ نماینده‌ای از مجلس اعزام نمی‌شود/ افزایش قیمت ارز نرخ حج را گران کرده است
  • فیلم/ بهادری جهرمی: افزایش قیمت بدون مبنا گران فروشی است
  • پیش‌بینی اکثر تحلیل‌گران از قیمت طلا و سکه کاهشی است
  • پژو پارس، ۱۵۰میلیون تومان گران شد/ وزیر صمت واکنش نشان داد
  • پوشاک مستعمل در مشهد آزادانه به فروش می رسد
  • پوشاک مستعمل در مشهد آزادانه به فروش می‌رسد
  • طلا باز هم گران شد/ ورق در بازار سکه برگشت