Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری فارس، فرماندهان ارشد گردان‌های القسام روز جمعه اعلام کردند که حمله موشکی که در پایان جنگ اخیر با رژیم صهیونیستی آن را متوقف کرده بود شامل شلیک 362 موشک بوده است.

«محمد السنوار» از فرماندهان ارتش ستاد مشترک گردان‌های القسام در مصاحبه با شبکه الجزیره گفت: « هر سخنی که ما نسبت به اشغالگری صادر می کنیم و هشدار می دهیم برای ما اعتبار دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

میزان آمادگی را افزایش داده و به واحد توپخانه دستور داده‌ایم که آماده بوده و تحولات قدس را لحظه به لحظه زیر نظر داشته باشند».

این فرمانده ارشد گردان‌های القسام اضافه کرد: «ما جایگاه‌های درد اشغالگردان و نحوه فشار بر آن را می‌دانیم و معادلات مهمی را تثبیت کرده‌ایم».

 وی افزود: «در ابتدای جنگ "شمشیر قدس" تلاش کردیم تا نظامیان اسرائیلی را به اسارت بگیریم تا اشغالگران را برای انجام عملیات تبادل اسیران مجبور کنیم».

السنوار اضافه کرد: «با هدف قرار دادن تل‌آویو سیلی بزرگی به اشغالگران زدیم و هیبت مرکز ظلم و قبله سازشکاران را شکستیم».

به عنوان پیام نخست، تصمیم برای حمله موشکی به شهرک های قدس اشغالی همراه با حمله ضد زرهی در شمال نوار غزه صادر شد.

وی گفت که در طول جنگ اخیر با رژیم صهیونیستی، اتاق امنیتی مشترک با محور مقاومت همواره برپا بوده است.

این فرمانده القسام گفت که این اتاق امنیتی نقش اطلاعاتی مهمی در جریان نبرد اخیر با رژیم صهیونیستی داشته و افسران اطلاعاتی از گردان‌های القسام، حزب‌الله لبنان و سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در آن حضور داشتند.

انتهای پیام/.

منبع: فارس

کلیدواژه: القسام گردان های القسام گردان های القسام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۱۰۰۶۴۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حمله حزب الله به پایگاه صهیونیستی «المالکیه»

حزب الله لبنان در بیانیه‌ای اعلام کرد که در حمایت از مردم غزه ومقاومت فلسطین، مبارزان ما صبح امروز تجمع نظامیان صهیونیست در پایگاه المالکیه را هدف حملات موشکی قرار دادند.

در این بیانیه آمده است که این پایگاه مورد اصابت مستقیم قرار گرفته است.

روز گذشته نیز جنبش حزب‌الله لبنان از حمله به پایگاه نظامی برکه ریشا در شمال فلسطین اشغالی خبر داد. مقاومت اسلامی لبنان اعلام کرد که رزمندگان آن محل استقرار نظامیان صهیونیست در اطراف این پایگاه را با راکت هدف قرار دادند. همچنین المیادین گزارش داد که رزمندگان حزب‌الله یکی از مواضع صهیونیست‌ها در اصبع الجلیل را هدف قرار دادند.

با آغاز عملیات «طوفان الاقصی» توسط گروه‌های مقاومت فلسطین، حزب‌الله لبنان در حمایت از گروه‌های مقاومت و کاهش فشار بر آنها در غزه، اقدام به انجام عملیات‌های روزانه و سنگین علیه اهداف رژیم صهیونیستی در داخل خاک فلسطین کرده است.

در همین ارتباط شبکه ۱۲ رژیم صهیونیستی گزارش داد که با گذشت بیش از ۶ ماه از جنگ علیه نوار غزه، ۴۰ درصد از ساکنان شمال سرزمین‌های اشغالی که به مناطق دیگری انتقال داده شدند، از ترس حملات حزب الله به بازگشت به این مناطق فکر نمی‌کنند.

منبع: ایرنا

باشگاه خبرنگاران جوان بین‌الملل خاورمیانه

دیگر خبرها

  • حمله به پایگاه نظامیان صهیونیست در شمال کرانه باختری
  • حمله مقاومت لبنان به تجهیزات جاسوسی صهیونیست‌ها
  • «عسقلان» و «سدیروت» زیر آتش حملات سنگین راکتی گردان‌های قدس
  • حمله حزب الله به پایگاه صهیونیستی «المالکیه»
  • حمله هوایی صهیونیست‌ها به آوارگان فلسطینی در جنوب غزه؛ هشت نفر شهید شدند
  • ببینید | عملیات‌های جدید مقاومت فلسطین در غزه با پیام درود برای ایران
  • عملیات‌های جدید مقاومت فلسطین در غزه با پیام درود برای ایران+فیلم
  • نتانیاهو؛ آقای شکست
  • نتانیاهو آقای شکست؛ ۱۷ باخت بزرگ نخست‌وزیر جنجالی
  • آینده غرب آسیا به محور مقاومت بستگی دارد