Web Analytics Made Easy - Statcounter

به دنبال حادثه آبادان، برخی رسانه‌های ضد انقلاب، مدعی شده‌ بودند که برادران عبدالباقی (مالک و پیمانکار ساختمان متروپل آبادان) با فرزند دکتر محسن رضایی ارتباط داشتند که «علی رضایی» ضمن تکذیب این دروغ، از کاربران فضای مجازی خواست که در دام رسانه‌های ضدانقلاب نیفتند.

علی رضایی فرزند محسن رضایی معاون اقتصادی رئیس جمهور نسبت به بازنشر این اتهام از سوی یک کاربر فضای مجازی واکنش نشان داد و در توئیتی خطاب به او نوشت: «دوست عزیز؛ از اینکه در حمایت از مردم مظلوم خوزستان توئیت می‌کنید، سپاسگزاریم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بنده تنها پسر دکتر محسن رضایی هستم و هیچ عضوی از خانواده ما با موضوع عبدالباقی ارتباطی ندارد. اینگونه بی پروا تهمت زدن نه وجاهت شرعی دارد نه قانونی. لطفاً اصلاح فرمایید.»

این تکاپوی ضد انقلاب همزمان پس از آن رقم خورد که معاون اقتصادی رئیس جمهور از ساعات اولیه حادثه آبادان با حضور میدانی در صحنه حادثه به دنبال مدیریت بحران بوده است.




بیشتر بخوانید : حسین عبدالباقی مالک «متروپل» از بستگان خانوادگی شمخانی است؟ سیه روزی عبدالباقی را پایانی نیست / برج ریخت ، آجیل فروشی سوخت

21220

کد خبر 1635560

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: محسن رضایی برج متروپل آبادان محسن رضایی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۱۰۱۵۵۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پرویز داوودی از اساتید اقتصادی درگذشت

به گزارش قدس آنلاین،‌ پرویزداوودی استاد اقتصاد دانشگاه شهید بهشتی، صبح روز پنجشنبه -۳۰ فروردین- دار فانی را وداع گفت.

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام مشاور و معاون اقتصادی رئیس قوه قضائیه، معاون اقتصادی وزارت امور اقتصادی و دارایی، معاون اول رئیس جمهور در دولت نهم از سوابق کاری و اجرایی مرحوم پرویز داوودی است.

منبع: خبرگزاری ایرنا

دیگر خبرها

  • واکنش بانک مرکزی به چاپ ایران چک ۵۰۰ هزار تومانی/ مدیرعامل اسبق بانک صادرات: ارز باید تک نرخی شود/ معاون رئیس جمهور: تلاش دولت این است که شاهد کاهش بیشتر در نرخ تورم باشیم
  • بازارچه خاص بانوان در سمنان احداث می‌شود
  • پرویز داوودی از اساتید اقتصادی درگذشت
  • قطع ارتباط ۳۰۰ روستادرجنوب سیستان وبلوچستان،بر اثر بارش شدید باران
  • اجرای کامل ۷۲ درصد مصوبات اقتصادی سفر رئیس جمهور در لرستان
  • دلیل توقیف کشتی اسرائیلی از زبان معاون حقوقی رئیس جمهور
  • واکنش معاون پارلمانی رئیس‌جمهور به احتمال استیضاح «مراد صحرایی»
  • راه اندازی سامانه الکترونیکی ارتباط با رئیس جمهور در سمنان
  • انتقادات تند از تیم اقتصادی رئیسی /دولت باید خانه تکانی کند و کل تیم را تغییر دهید /قیمت ارز حباب نیست آقای فرزین /محسن رضایی توان کار ندارد
  • رئیس جمهور کره جنوبی به دنبال واکنش پیشگیرانه برای تنش‌های غرب آسیا