Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرعامل شرکت لوح سبز جنوب گفت: هدف رسیدن به ظرفیت ۱۴۵ درصدی اسمی کارخانه است که تا پایان شهریورماه محقق خواهد شد.

پرویز نورمحمدی می گوید: کیفیت ام. دی. اف تولیدی شرکت لوح سبز جنوب تا آنجا است که به ترکیه که مهد تولید ام. دی. اف است صادر می‌شود و برند این شرکت خریداران زیادی دارد.

به گفته او شرکت لوح سبز، برآمده از علم و تکنولوژی است و در سالی که مزیّن به شعار تولیدِ دانش‌بنیان شده است، با افزایش تولید و کیفیت، سهم بیشتری از بازار داخلی و خارجی را از آن خود خواهد کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این شرکت بزرگترین تولیدکننده تخته ام. دی. اف از باگاس نیشکر با ظرفیت ۱۳۲ هزار متر مکعب در سال است که در کنار اشتغالزایی، نقش مهمی را در حفظ و صیانت از محیط زیست ایفا کرده است.

باشگاه خبرنگاران جوان خوزستان اهواز

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: تولید ام دی اف نیشکر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۱۰۳۲۹۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حضور جمعی از کارکنان صنعت فولاد اکسین خوزستان در دیدار کارگران با رهبر انقلاب

سجاد خراسانی سرپرست روابط عمومی شرکت فولاد اکسین خوزستان با اعلام این خبر گفت: به مناسبت هفته جهانی کار و کارگر، توفیق بزرگی نصیب تعداد ۷۵ نفر از کارکنان مجموعه فولاد اکسین خوزستان شد که به نیابت از همه کارگران این شرکت در دیدار با رهبر معظم انقلاب اسلامی حضور داشته باشند.

او افزود: رهبر انقلاب اسلامی در سالهای اخیر تاکید ویژه ای بر موضوع جهش تولید و توجه به کارگران داشته اند و از کارگردان عرصه تولید به عنوان جهادگران خط مقدم جنگ اقتصادی یاد کرده اند.

سرپرست روابط عمومی شرکت فولاد اکسین خوزستان می‌گوید: رهبری انقلاب همواره از تولید داخل حمایت کرده اند و حضور تعدادی از کارگران مجموعه فولاد اکسین در دیدار با ایشان، یقیناً روحیه آنها را برای پیشبرد هرچه بهتر منویات رهبری در تحقق شعار سال بالا ببرد.

آقای خراسانی یادآرو شد: عملکرد موفق فولاد اکسین خوزستان در سال ۱۴۰۲ و روزهای ابتدایی امسال که منجر به ثبت رکوردهای خوبی در حوزه تولید و صادرات شده بود، باعث شد تعدادی از کارگران و متخصصان این شرکت به دیدار با رهبر انقلاب دعوت شوند که نشان از برجسته بودن موفقیت های اکسین در حوزه فولاد بوده است.

باشگاه خبرنگاران جوان خوزستان اهواز

دیگر خبرها

  • حضور جمعی از کارکنان صنعت فولاد اکسین خوزستان در دیدار کارگران با رهبر انقلاب
  • ظرفیت تولید صنعت پتروشیمی تا پایان امسال از مرز ۱۰۰ میلیون تن عبور خواهد کرد
  • فولاد خوزستان چرا هدف تحریم‌ها قرار گرفت؟
  • شروع فرآیند انتخاب واحد تولیدی نمونه در خوزستان
  • رکورد تولید ماهانه صبا فولاد خلیج فارس شکسته شد
  • میزان ظرفیت تولید گاز به ۸۷۵ میلیون متر مکعب رسیده است
  • هدف‌ شرکت توسعه نیشکر : تولید ۷۰۰ هزار تُن شکر
  • جلالی و فرصت شکستن رکورد 15 ساله!
  • رکورد شکنی تولید در شرکت فولاد اکسین خوزستان
  • ظرفیت پست برق فوق توزیع شوشتر افزایش یافت