Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش روز یکشنبه ایرنا، مظفر حسین‌زاده، معاون وزیر امور خارجه جمهوری تاجیکستان امروز در آستانه سفر رئیس جمهور تاجیکستان به جمهوری اسلامی ایران با حسین امیر عبداللهیان وزیر امور خارجه دیدار کرد.  

امیرعبداللهیان در این دیدار ضمن ابراز خشنودی از سفر رئیس جمهور تاجیکستان به تهران، این سفر را در توسعه روابط دو کشور پراهمیت خواند و خاطر نشان کرد که جمهوری اسلامی ایران و جمهوری تاجیکستان از اشتراکات فراوان تاریخی، تمدنی، فرهنگی و زبانی برخوردارند و این ظرفیت عظیم زمینه‌ساز گسترش هر چه بیشتر روابط بین دو کشور دوست و برادر خواهد بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حسین‌زاده معاون وزیر امور خارجه تاجیکستان نیز با تاکید بر اهمیت روابط دو کشور در زمینه‌های مختلف، مراتب آمادگی تاجیکستان برای توسعه روابط بیش از پیش با جمهوری اسلامی ایران را اعلام داشت.

در این دیدار درباره آخرین مسائل روابط دو جانبه و آخرین پیگیری‌ها و تفاهمات به عمل آمده در سفر سال گذشته رئیس جمهور کشورمان به تاجیکستان گفت‌وگو و تبادل نظر شد.

برچسب‌ها جمهوری اسلامی ایران حسین امیر عبد اللهیان تاجیکستان

منبع: ایرنا

کلیدواژه: جمهوری اسلامی ایران تاجیکستان جمهوری اسلامی ایران تاجیکستان جمهوری اسلامی ایران رئیس جمهور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۱۰۸۵۰۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سفیر ایران در امارات با امیرعبداللهیان دیدار و گفت‌وگو کرد

به گزارش خبرگزاری مهر، رضا عامری سفیر جمهوری اسلامی ایران در امارات عربی متحده با حسین امیرعبداللهیان وزیر امور خارجه دیدار و گفت‌وگو کرد.

در این دیدار برنامه‌ توسعه مناسبات دو کشور همسایه و راه‌های حل برخی موانع موجود مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

در ابتدای این ملاقات، سفیر کشورمان ضمن ارائه گزارشی از کشور محل ماموریت خود و روند رو به رشد روابط میان تهران و ابوظبی، از جمله افزایش حجم مبادلات تجاری میان دو کشور در سال گذشته، پیشنهاداتی را برای تقویت بیش از پیش روابط ایران و امارات ارائه کرد.

امیرعبداللهیان در این دیدار با اشاره به سیاست اصولی جمهوری اسلامی ایران در تحکیم روابط با همسایگان، بر عزم جدی تهران جهت هموار ساختن مسیر توسعه روابط با امارات تاکید کرد و با اشاره به اهمیت تبادل هیئت های عالیرتبه میان دو کشور ، آمادگی جمهوری اسلامی ایران را برای تقویت همکاری‌های سیاسی و اقتصادی با امارات عربی متحده در چارچوب منافع و مصالح دو کشور اعلام کرد.

کد خبر 6062782 محمد مهاجرانی

دیگر خبرها

  • اظهارات رئیس جمهور ترکمنستان درباره فعالیت اقتصادی شرکت های ایرانی | جزئیات دیدارهای امیرعبداللهیان با ۳مقام عالیرتبه کشور همسایه
  • تاکید امیرعبداللهیان بر اولویت ایران برای توسعه روابط با ترکمنستان
  • دیدار امیرعبداللهیان با وزیرخارجه و رئیس جمهور ترکمنستان
  • امیرعبداللهیان با رئیس جمهور ترکمنستان دیدار و گفت‌وگو کرد
  • دعوت رئیس جمهور ترکمنستان از شرکت‌های ایرانی
  • امیرعبداللهیان عازم عشق‌آباد شد
  • استقبال امیرعبداللهیان از هنیه در تهران
  • توصیه‌های امیرعبداللهیان به سفیر ایران در امارات
  • امیرعبداللهیان: سیاست‌های اصولی جمهوری اسلامی تحکیم روابط با همسایگان است
  • سفیر ایران در امارات با امیرعبداللهیان دیدار و گفت‌وگو کرد