Web Analytics Made Easy - Statcounter

آفتاب‌‌نیوز :

به دنبال حادثه آبادان، برخی رسانه‌های ضد انقلاب، مدعی شده‌ بودند که برادران عبدالباقی (مالک و پیمانکار ساختمان متروپل آبادان) با فرزند دکتر محسن رضایی ارتباط داشتند که «علی رضایی» ضمن تکذیب این دروغ، از کاربران فضای مجازی خواست که در دام رسانه‌های ضدانقلاب نیفتند.

علی رضایی فرزند محسن رضایی معاون اقتصادی رئیس جمهور نسبت به بازنشر این اتهام از سوی یک کاربر فضای مجازی واکنش نشان داد و در توئیتی خطاب به او نوشت:

«دوست عزیز؛ از اینکه در حمایت از مردم مظلوم خوزستان توئیت می‌کنید، سپاسگزاریم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بنده تنها پسر دکتر محسن رضایی هستم و هیچ عضوی از خانواده ما با موضوع عبدالباقی ارتباطی ندارد. اینگونه بی پروا تهمت زدن نه وجاهت شرعی دارد نه قانونی. لطفاً اصلاح فرمایید.»

منبع: همشهری آنلاین

منبع: آفتاب

کلیدواژه: محسن رضایی متروپل حادثه آبادان محسن رضایی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت aftabnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آفتاب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۱۱۰۲۶۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واکنش نصری به اظهارات شبهه برانگیز کریمی‌قدوسی

 

به گزارش تابناک به نقل از ایلنا، رضا نصری تحلیل‌گر حوزه سیاست خارجی در شبکه اجتماعی ایکس نوشت: خدا می‌داند شبهه‌افکنی‌های بی اساس در مورد «ساخت قریب‌الوقوع بمب اتم» در فضای رسانه‌ای چه باری بر دوش وزارت امور خارجه، سازمان انرژی اتمی و دیپلمات‌های کشور می‌گذارد تا بلکه بتوانند اثرات سوء آن را خنثی کنند! تازه وقتی تکذیب کردند، این بار نوبت رسانه‌های مغرض آن‌طرفی می‌شود که ادعای اولیه را حقیقت جلوه دهند و دستگاه دیپلماسی را به «ماله‌کشی» متهم کنند! طرح این قبیل ادعاهای بی اساس، بنزین ریختن بر آتش ایران‌هراسی و جلب توجه افکار عمومی جهان به سمت ایران است. در حالی که می‌بایست تیتر اول رسانه‌ها «حمله اسرائیل به رفح باشد» - با کدام منطق به سود کشور تمام می‌شود؟ در روزهایی که وزارت امور خارجه رژیم اسرائیل در حال نامه‌نگاری به دولت‌های عضو سازمان ملل متحد و بر پا کردن کمپین‌های وسیع تبلیغاتی است تا برنامه موشکی ایران را تهدیدی برای اروپا و سایر کشورهای جهان جلوه دهد، اینکه بگویید «تازه در ظرف یک هفته کلاهک هسته‌ای‌اش را هم سوار می‌کنیم» چطور قرار است به منافع ملی و امنیتی کشور کمک کند؟

پیش از این کریمی قدوسی نمایندهخ مجلس دوازدهم و عضو کمیسیون امنیت ملی در پستی شبهه‌دار با هشتگ اقتدار ایران نوشت:

در صورت صدور اذن تا انجام اولین آزمایش یک هفته فاصله می‌باشد.

دیگر خبرها

  • دکتر جبلی: پرچم تحول در رسانه ملی مبتنی بر شعار هویت و عدالت است
  • عکس| واکنش مالک جدید پرسپولیس به خرید سرخ‌ها
  • رسانه‌ها در ارتباط با مردم و فرهنگ‌سازی نقش مهمی دارند
  • واکنش رضا نصری به اظهارات شبهه برانگیز کریمی‌قدوسی
  • واکنش نصری به اظهارات شبهه برانگیز کریمی‌قدوسی
  • توییت محسن رضایی دباره پیام امام به فرماندهان سپاه
  • واکنش وزیر جنجالی اسرائيلی به انتقادها
  • فیلم| واکنش کاربران فضای مجازی به ماجرای اصفهان
  • این چهره نظامی، فقط ۲۵ روز فرمانده کل سپاه بود /محسن رضایی رکورد زد /اساسنامه سپاه پاسداران به امضای کدام چهره شاخص سیاسی رسید؟
  • ادامه واکنش رسانه‌های بیگانه به حادثه اصفهان