Web Analytics Made Easy - Statcounter

غلامعباس ترکی، معاون حقوق عامه دادستان کل کشور در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در خصوص  پروژه احداث پتروشیمی میانکاله گفت: با بررسی های صورت گرفته و پاسخ استعلام از مراجع مسئول، این پروژه مجوز زیست محیطی ندارد. از همین رو در حال حاضر این پروژه به طور کامل متوقف شده است و  تا زمانی که مجوز‌های لازم از سوی محیط زیست اخذ نشود، فعالیت عمرانی انجام نشده و نخواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ترکی همچنین در خصوص  نامه سید محمدصالح هاشمی گلپایگانی، دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر کشور که با انتقاد از نمایش فیلم‌های سینمایی با عنوان «دینامیت» و «گشت ارشاد ۳» خواستار صیانت از جایگاه امر به معروف و نهی از منکر شده بود، توضیحاتی را ارائه کرد.

وی با اشاره به اینکه دو اقدام در خصوص این نامه صورت گرفته است، بیان کرد: در اقدام نخست اداره فرهنگی_اجتماعی  دادستانی کل کشور محتوای این دو فیلم و شکایت مطرح شده را بررسی خواهد کرد. 

معاون حقوق عامه دادستان کل کشور در تشریح گام دوم در خصوص نامه دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر اظهار کرد: این موضوع به دادستانی تهران ارجاع داده شده تا پیگیری‌های قانونی انجام شود.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: غلامعباس ترکی معاون حقوق عامه دادستان کل کشور دینامیت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۱۱۱۴۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پایش محیط زیستی ۳۱۷۰ واحد صنعتی و خدماتی در استان مرکزی

ایسنا/مرکزی مدیرکل حفاظت محیط زیست استان مرکزی از پایش و خوداظهاری سه هزار و ۱۷۰ واحد تولیدی، صنعتی و خدماتی استان در سال گذشته، خبر داد.

یوسف یوسفی ۸ فروردین در جمع خبرنگاران، با بیان اینکه ۷۰۸ فقره اخطاریه رفع آلودگی زیست‌محیطی در این مدت صادر شده افزود: رعایت نکردن قوانین و مقررات محیط‌زیست توسط تعدادی از واحدهای صنعتی، تولیدی و خدماتی و تداوم آلودگی، باعث شد، این واحدها به مقام‌های قضایی معرفی شوند.

وی هدف اصلی از پایش‌ واحدهای صنعتی و تولیدی را برخورد با واحدهای متخلف و شناسایی واحدهای آلاینده عنوان و اظهار کرد: این پایش ها در ایام نوروز تشدید می‌شود.

یوسفی با بیان اینکه انتظار می رود، در راستای افزایش سلامت عمومی، همه واحدهای صنعتی و تولیدی استان ضوابط زیست‌محیطی را رعایت کنند، گفت: پیشگیری و جلوگیری از هرگونه آلودگی محیط زیست جزو وظایف سازمان حفاظت محیط زیست است و لازمه تداوم فعالیت‌های واحدهای صنعتی، تولیدی و خدماتی، رعایت ضوابط زیست محیطی است که در واقع یکی از شروط اصلی محسوب می شود که باید مورد توجه ویژه این واحدها قرار گیرد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • یک واحد کشتارگاه دام در ایرانشهر اخطاریه زیست محیطی دریافت کرد
  • نمایشگاه عفاف‌و حجاب در موزه زاهدان افتتاح شد
  • پایش نوروزی مناطق کوهستانی و مرزی قندیل شهرستان پیرانشهر
  • پایش بیش از ۶ هزار دستگاه بی خطرساز در مراکز درمانی و بیمارستانی در سطح کشور
  • پایش محیط زیستی ۳۱۷۰ واحد صنعتی و خدماتی در استان مرکزی
  • پایش زیست محیطی سه هزار و ۱۷۰ واحد صنعتی و خدماتی استان مرکزی
  • ۳۱۷۰ واحد صنعتی و خدماتی در استان مرکزی پایش شد
  • ساماندهی ۴۱۱ پروژه بر زمین مانده دستاورد سال گذشته سازمان محیط زیست
  • خوردن یک وعده این غذا ۳۶ دقیقه از طول عمر را کم می‌کند!
  • ورود دادستانی به غرق شدن دو مسافر در ساحل بوشهر