Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری آریا-مدیرعامل شرکت آزمایشگاه فنی و مکانیک خاک تاکید کرد: شرکت آزمایشگاه فنی و مکانیک خاک امسال می‌تواند در طرح نهضت ملی مسکن و طرح جهش تولید مسکن نقش آفرین باشد.
به گزارش خبرگزاری آریا به نقل از وزارت راه و شهرسازی، سومین نشست مدیرعامل شرکت آزمایشگاه فنی و مکانیک خاک در سال جاری با مدیران استانی با حضور اعضاء هیات مدیره و مدیران ستادی شرکت آزمایشگاه فنی و مکانیک خاک به صورت ویدئو کنفرانس برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


مجید کیانپور رئیس هیات مدیره و مدیرعامل شرکت آزمایشگاه فنی و مکانیک خاک در این نشست، هدف اصلی شرکت را ارتقاء عملکرد و ارائه خدمات منحصربه فرد به جامعه هدف با استفاده از تمام ظرفیت‌ها خواند و گفت: امسال با همه همکارانم در این شرکت باید بکوشیم با کار بیشتر و افزایش درآمد همزمان با کاهش هزینه‌ها‌، طبق استانداردهای لازم رضایتمندی مشتریان را کسب کنیم.
وی با اشاره به اینکه مدیران استانی برای ورود به بازارهای جدید تلاش کنند، عنوان کرد: یکی از بخش‌هایی که شرکت آزمایشگاه فنی و مکانیک خاک امسال می‌تواند نقش آفرین باشد و خدمات کیفی و منحصربه‌فرد خود را ارائه کند، نهضت ملی مسکن و طرح جهش تولید مسکن است که باید در استان‌ها به طور ویژه و با حساسیت بالا و منطبق با قوانین سازمان نظام مهندسی ساختمان مورد توجه قرار گیرد.
کیانپور ادامه داد: کار در شرکت آزمایشگاه فنی و مکانیک خاک و پروژه‌های فعال‌، در زمان‌هایی که حتی به دلیل شرایط نامساعد جوی و آلودگی هوا تعطیل می‌شود، تعطیل نیست و باید طبق برنامه زمانبندی شده و طبق روند پیشرفت پروژه و کارگاه‌ها فعال باشد و خدمات آزمایشگاهی خود را بر اساس تعهد اولیه به پیمانکار و کارفرمایان ارائه کند.
مدیرعامل شرکت آزمایشگاه فنی و مکانیک خاک تاکید کرد: مدیران استانی از هیچ تلاشی برای ارائه خدمات مطلوب به مشتریان دریغ نکنند و طبق قرارداد و در زمان مقرر بدون تاخیر خدمات خود را ارائه کنند، به طور مستمر از پروژه‌ها بازدید میدانی داشته باشند و تعامل خوبی با مدیران دستگاه‌های اجرایی و استانی برقرار کنند.
به گزارش شرکت آزمایشگاه فنی و مکانیک خاک، در این نشست علی محمد اسمعیلی عضو هیات مدیره، خدایار روان‌بد معاون توسعه مدیریت و منابع، فرهاد احمدنیا معاون فنی و نظارت مهندسی و مدیران استانی شامل علی کریمی بنایی از آزمایشگاه استان مازندران، مهدی ساعدی آزمایشگاه استان کرمان، محمدرضا جعفری آزمایشگاه استان هرمزگان نقطه نظرات خود را مطرح کردند.

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: تولید مسکن مدیرعامل شرکت آزمایشگاه فنی و مکانیک خاک مدیران استانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۱۱۳۸۹۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازدید میدانی مدیرعامل شرکت ملی مس از طرح‌های توسعه‌ای مجتمع مس سرچشمه

به گزارش تابناک به نقل از مس پرس، دکتر حسین مدرس خیابانی در بدو ورود به استان کرمان، با حضور در گلزار شهدای کرمان و زیارت مزار سردار شهید حاج قاسم سلیمانی، با آرمان های شهدای والامقام تجدید پیمان کرد.

مدیرعامل شرکت ملی صنایع مس ایران در ادامه برنامه های سفر به کرمان، با محمدمهدی فداکار، استاندار کرمان دیدار و بر ضرورت تلاش همه جانبه برای تحقق منویات مقام معظم رهبری در زمینه شعار سال 1403 تاکید کرد.

مدیرعامل شرکت ملی صنایع مس ایران همچنین ضمن بازدید میدانی از معادن و خط تولید مجتمع مس سرچشمه، با برگزاری جلسه شورای معاونان، گزارشی از اقدامات و برنامه‌ تولید این مجتمع و آخرین وضعیت پیشرفت طرح‌های توسعه‌ای دریافت کرد و در پایان نیز با نمایندگان کارگران دیدار و گفتگو داشت.

دیگر خبرها

  • هدف‌ شرکت توسعه نیشکر : تولید ۷۰۰ هزار تُن شکر
  • گردهمایی مدیران مراکز نوآوری در کارخانه نوآوری امیدینو
  •  قدم جدید مدیران خودرو برای رهبری بازار خودروهای برقی در ایران
  • بازدید میدانی مدیرعامل شرکت ملی مس از طرح‌های توسعه‌ای مجتمع مس سرچشمه
  • ارائه رایگان ۳۶ میلیون خدمت آزمایشگاهی به بیمه‌شدگان در مراکز درمانی تأمین‌اجتماعی
  • تاکید کابل-اسلام‌آباد بر ایجاد ساختار مشترک مدیریت پناهجویان
  • بهره‌مندی بیش از ۸۹ هزار نفر از خدمات آزمایشگاه‌های مراکز بهداشتی تربت حیدریه
  • استفاده از اتوبوس‌های برقی تولید داخل به امسال نمی‌رسند
  • علیرضا مولایی عضو هیئت مدیره شرکت خدمات و پشتیبانی توسعه تعاون شد
  • ارائه رایگان ۳۶ میلیون خدمت آزمایشگاهی به بیمه‌شدگان در مراکز درمانی تأمین‌ اجتماعی