Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-23@16:37:56 GMT

پیش‌بینی‌ها از افراد زیر آوار مانده در متروپل

تاریخ انتشار: ۸ خرداد ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۱۱۶۳۷۳

پیش‌بینی‌ها از افراد زیر آوار مانده در متروپل

به گزارش خبرنگار مهر، صادق خلیلیان عصر امروز یکشنبه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: طبق آمار اولیه ثبت شده در سامانه مانیتورینگ مراقبت‌های پزشکی دانشگاه علوم پزشکی آبادان تاکنون ۳۸ نفر مفقودی گزارش شده است.

استاندار خوزستان تصریح کرد: از این تعداد مفقودی نیز تاکنون ۲۹ نفر جان‌باخته از زیر آوار خارج شد که پیکر ۲۶ نفر تحویل خانواده‌ها شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی بیان کرد: همچنین از تعداد ۳۸ نفر مفقودی نیز ۳ نفر مجهول‌الهویه بین اجساد وجود دارد و تلاش برای کشف و خارج کردن دیگر اجساد و جان باختگان ادامه دارد.

کد خبر 5502335

منبع: مهر

کلیدواژه: صادق خلیلیان استاندار خوزستان ساختمان متروپل متروپل آبادان ساختمان متروپل بوشهر کرمانشاه خطبه های نماز جمعه آلودگی هوا آمار کرونا ویروس کرونا متروپل آبادان ابادان شهادت امام صادق ع اردبیل نماهنگ سلام فرمانده احتکار شیراز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۱۱۶۳۷۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رهاسازی پیکر فرد فوت شده در اثر ریزش آوار توسط امدادگران هرمزگانی

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی جمعیت هلال احمر هرمزگان مختار سلحشور، صبح امروز اظهار داشت: حوالی ساعت ۲۱ دوشنبه سوم اردیبهشت، حادثه گرفتار شدن فردی در روستای پشتکوه بندرعباس براثر ریزش آوار به مرکز کنترل هماهنگی عملیات جمعیت هلال احمر گزارش شد که بلافاصله تیم‌های عملیاتی از پایگاه چاه شیرین به محل حادثه اعزام گردید.

وی تصریح کرد: امدادگران جمعیت هلال احمر پس از عملیات جستجو و آوار برداری به وسیله ست هیدرولیک و تجهیزات امدادی عملیات فرد متوفی رهاسازی را انجام دادند.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان هرمزگان با بیان اینکه این عملیات با مشارکت ۵ امدادگر در قالب دو تیم انجام شد، خاطرنشان کرد: عوامل امدادی پس از ۲ ساعت عملیات، پیکر بی جان متوفی را از چاله خارج و به عوامل اورژانس تحویل دادند.

کد خبر 6086269

دیگر خبرها

  • رهاسازی پیکر فرد فوت شده در اثر ریزش آوار توسط امدادگران هرمزگانی
  • چرا تاکنون موفق به پیوند مغز نشده‌ایم؟ + فیلم
  • نجات جان دو مفقودی ارتفاعات روستای نوروزلو شاهین دژ
  • اعلام تعداد زائران حج و پیگیری‌ برای ویزای عربستان
  • ۵۰درصد مالیات‌ ها را این افراد پرداخت می‌ کنند!
  • افزایش ۵ درصدی نزاع و درگیری در مازندران
  • افزایش ۵ درصدی نزاع در مازندران
  • پزشک مصری بازگشته؛ از وضعیت اسفناک غزه گفت
  • نجات زن جوان یزدی از زیر آوار خانه قدیمی
  • ۷۲ درصد از قربانیان غزه کودک و زن هستند | ۷۰۰۰ نفر زیر آوار هستند