Web Analytics Made Easy - Statcounter

علیرضا فخاری روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: تلاش می کنیم با وجود کمبودهایی که در موضوع تامین زمین داریم، بتوانیم زمین های مورد نیاز را تامین و مشکل مردم را حل کنیم.

وی با اشاره به وجود مشکل اراضی خالصه متعلق به وزارت راه و شهرسازی بوده اظهار کرد: این زمین ها در اختیار مردم قرار گرفته و ساخت و ساز در آنها انجام شده که این امر نیز تعیین تکلیف خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیر عامل سازمان ملی زمین و مسکن افزود: در قانون بودجه ۱۴۰۱ ردیفی مشخص شده که از این طریق می توانیم مشکلاتی که مردم در تصرف این اراضی داشتند را مرتفع کنیم که آیین نامه مربوط به آن در اولین فرصت پس از تایید هیات دولت، به استان ابلاغ می شود.

فخاری افزود: در میاندوآب در قالب طرح نهضت ملی مسکن، بر اساس سهمیه ۱۲ هزار و ۴۰۰ واحد مسکن باید ساخته شود که در این راستا اقدامات لازم انجام می گیرد.

وی گفت: میاندوآب به لحاظ موقعیت جغرافیایی و محل ارتباطی سه استان از شرایط خاصی برخوردار بوده و اسکان مردم در میاندوآب از اساسی ترین موضوعات است که در دستور کار همکاران در  استان قرار دارد.

برچسب‌ها آذربایجان غربی وزارت راه و شهرسازی سازمان ملی زمین و مسکن ارومیه

منبع: ایرنا

کلیدواژه: آذربایجان غربی وزارت راه و شهرسازی سازمان ملی زمین و مسکن آذربایجان غربی وزارت راه و شهرسازی سازمان ملی زمین و مسکن ارومیه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۱۱۷۸۱۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افزایش ۱۱ برابری ظرفیت کمپ‌های ترک اعتیاد آذربایجان‌ غربی

مدیرکل بهزیستی آذربایجان‌غربی گفت: ظرفیت کمپ‌های ترک اعتیاد ماده ۱۶ در سطح آذربایجان‌غربی هشت‌ونیم برابر افزایش پیدا کرده است که با تکمیل کمپ میاندوآب ۱۱ برابر خواهد شد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از آذربایجان‌غربی، پروین محمدپوری، امروز _دوشنبه سوم اردیبهشت_ در شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر شهرستان میاندوآب اظهار کرد: ظرفیت کمپ‌های ترک اعتیاد ماده ۱۶ در سطح آذربایجان‌غربی هشت‌ونیم برابر افزایش پیدا کرده است که با تکمیل کمپ میاندوآب ۱۱ برابر خواهد شد.

وی افزود: اگر بنا بر افزایش ظرفیت کمپ ماده ۱۶ میاندوآب باشد، این اقامتگاه باید از نظر اماکن و تجهیزات تکمیل شود که این امر نیازمند تأمین اعتبار است.

مدیرکل بهزیستی آذربایجان‌غربی گفت: حلقه مفقوده در زنجیره درمان معتادان، حمایت اجتماعی است.

محمدپوری ادامه داد: اگر بتوانیم با استفاده از اعتبارات دولتی و ظرفیت خیران و حامیان، در کنار کمپ‌های ترک اعتیاد کارگاه‌های اشتغال‌زایی ایجاد کنیم، می‌توانیم معضل اعتیاد را تا حد زیادی کنترل کنیم.

کد خبر 746891

دیگر خبرها

  • واگذاری ۳۰ هزار قطعه زمین روستایی در آذربایجان غربی
  • حرکت به سمت مشارکت معنادار و عمیق مردم در ساخت مسکن
  • پروژه‌های آماده‌سازی اراضی ۱.۵ میلیون واحد مسکونی در کشور آغاز شد
  • مردم پروژه‌های نهضت ملی مسکن را کامل می‌کنند؟
  • نهضت ملی مسکن، تحولی در حوزه روستایی ایجاد خواهد کرد
  • زمین ۱.۸ میلیون واحد نهضت ملی مسکن تامین شد
  • افزایش ۱۱ برابری ظرفیت کمپ‌های ترک اعتیاد آذربایجان‌ غربی
  • عملیات اجرایی ساخت مسکن کارکنان سازمان جهادکشاورزی آذربایجان‌غربی آغاز شد
  • کلنگ زنی 327 واحد مسکونی کارکنان جهاد کشاورزی آذربایجان‌غربی
  • اختصاص ۵ هزار میلیارد ریال برای کمک به تامین خدمات زیربنایی و روبنایی مسکن در خراسان رضوی