Web Analytics Made Easy - Statcounter

سارا ظهرابی‌نیا روز دوشنبه در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی ایرنا درباره حواشی ایجاد شده در فدراسیون فوتبال، اظهار داشت: به طور قطع این حواشی و اختلافات در فدراسیون فوتبال بر روی تیم ملی فوتبال زنان نیز تاثیر می‌گذارد. کاری به حواشی فدراسیون فوتبال ندارم؛ اما تعطیلی تیم ملی به بازیکنان آسیب می‌رساند. خیال همه ما راحت بود که وقتی از جام ملت‌های آسیا بر می‌گردیم دوباره در اردوی تیم ملی حضور خواهیم یافت و تیم از هم نمی‌پاشد، روند پیشرفت ما رو به رشد خواهد بود و می‌توانیم روی تصمیمات فدراسیون فوتبال حساب کنیم که اینگونه نشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: متاسفانه اردوها و تمرینات تیم ملی تعطیل شد و بازیکنان به حال خود رها شدند. درست است که اکنون لیگ برتر در حال برگزاری است اما این اتفاق نیفتاد و این موضوع به بازیکنان ضربه می‌زند. دقیقا همان حدسی که همیشه می‌زنیم دوباره به واقعیت پیوست؛ اردوی تیم ملی فوتبال زنان هر چهار سال یکبار نزدیک اعزام به مسابقات برون مرزی برگزار می‌شود و این موضوع سبب می‌شود که نتیجه‌ای هم نگیریم.

ملی‌پوش فوتبال زنان ادامه داد: تا هشت ماه قبل از آغاز جام ملت‌های آسیا به تیم ملی توجه می‌شد اما بعد از این رویداد همه چیز تغییر کرد و همه چیز تعطیل شده است. از این موضوع خوشحال بودیم که بالاخره فوتبال زنان دیده می‌شود زیرا اتفاقات خوبی پیش آمد و توانستیم به جام ملت‌های آسیا برویم. هر چند در این مسابقات نتیجه خوبی کسب نکردیم؛ اما توجه به فوتبال زنان سبب شد تا انگیزه ما افزایش یابد و اعتماد به نفس بالایی داشته باشیم.

وی یادآور شد: متاسفانه این تعطیلی‌ها و رها شدن بازیکنان به تیم ملی آسیب می‌رساند. یک بازیکن چند ماه قبل از مسابقات، در اردوی تیم ملی حضور می‌یابد، باید به خود فشار بیارود و در نهایت یا آسیب بدنی می‌بیند و اگر انتخاب هم نشود آسیب روحی خواهد دید. هر اتفاقی در فدراسیون بیفتد گریبان فوتبال زنان را نیز می‌گیرد، اما متاسفانه کسی به این موضوعات توجهی ندارد.

ظهرابی‌نیا درباره سطح لیگ برتر گفت: پس از اردوهای پرفشار و بازگشت از جام ملت‌ها در لیگ برتر شرکت کردیم. سطح این مسابقات نسبت به گذشته تغییر کرده؛ تیم‌هایی که تصورش را نمی‌کردیم، نتایج خوبی کسب کردند. همچنین قهرمان و نایب قهرمان لیگ مشخص نیست.

تیم ملی فوتبال زنان ایران برای نخستین مرتبه اوایل بهمن سال ۱۴۰۰ در جام ملت‌های آسیا به میزبانی هند شرکت کرد. تیم ملی  یک تساوی بدون گل برابر هند و شکست ۷ بر صفر برابر چین و ۵ بر صفر مقابل چین تایپه را ثبت کرد. البته دیدارهای تیم ملی هند به دلیل ابتلای ۱۳ بازیکن این تیم به کرونا لغو و با تصمیم کنفدراسیون فوتبال آسیا، تیم ملی فوتبال هند از گردونه رقابت‌ها کنار گذاشته شد تا تیم ملی بدون هیچ امتیازی از دور رقابت‌ها حذف شود.

دوشنبه هفته گذشته نیز هفته بیستم لیگ برتر فوتبال زنان برگزار شد. خاتون بم با ۵۵ امتیاز، شهرداری سیرجان با ۵۱ امتیاز و سپاهان اصفهان با ۴۷ امتیاز به ترتیب در رده اول تا سوم جدول رده‌بندی قرار دارند.

برچسب‌ها جام ملت های آسیا تیم ملی فوتبال زنان لیگ فوتبال زنان

منبع: ایرنا

کلیدواژه: جام ملت های آسیا تیم ملی فوتبال زنان لیگ فوتبال زنان جام ملت های آسیا تیم ملی فوتبال زنان لیگ فوتبال زنان تیم ملی فوتبال زنان جام ملت های آسیا فدراسیون فوتبال جام ملت ها لیگ برتر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۱۱۸۱۶۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازگشت تیم ملی قایقرانی مردان و زنان ایران به میهن

به گزارش خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما، مسابقات قایقرانی آب‌های آرام و روئینگ قهرمانی آسیا و انتخابی المپیک در قاره آسیا و اقیانوسیه از ۳۰ فروردین تا دوم اردیبهشت در دو کشور ژاپن و کره جنوبی پیگیری شد که حاصل تلاش تیم‌های ایران کسب چهار سهمیه برای حضور در بازی‌های المپیک ۲۰۲۴ فرانسه بود.
این دو رویداد در حالی برگزار شد که آخرین میدان برای کسب سهمیه المپیک برای قایقرانی ایران محسوب می‌شد. دو تیم قایقرانی ایران با حداقل نفرات و به شکل یک تیم کیفی راهی توکیو و چونگجو شده بودند.
صید سه مدال و دو سهمیه برای کانوئینگ سواران در توکیو حاصل تلاش نمایندگان کشورمان در بخش آب‌های آرام کسب دو سهمیه انفرادی کانو و کایاک مردان بود.
نتایج کلی قایقرانان ایران در بخش آب‌های آرام به این ترتیب است:
علی آقا میرزایی در ماده کایاک هزار متر مردان با کسب مدال برنز موفق به کسب سهمیه المپیک شد.
نبی رضایی در ماده کانوی هزار متر مردان با کسب مدال طلا سهمیه حضور در بازی‌های المپیک را دریافت کرد.
اما در رقابت‌های قایقرانی روئینگ قهرمانی آسیا و انتخابی المپیک آسیا و اقیانوسیه که از ۳۱ فروردین در چونگجوی کره جنوبی آغاز و امروز یکشنبه دوم اردیبهشت با برگزاری فینال مواد مختلف به کار خود پایان داد. حاصل تلاش پاروزنان ایران در این بخش دو سهمیه با ارزش توسط دختران قایقران بود.
در آخرین روز این مسابقات فاطمه مجلل در ماده روئینگ زنان با کسب مدال برنز مسابقات قهرمانی آسیا اولین سهمیه را برای این رشته به نام ایران ثبت کرد.
در ادامه، تیم دو نفره زنان ایران متشکل از مهسا جاور و زینب نوروزی با ایستادن در رده دوم ضمن کسب مدال نقره یک سهمیه تاریخی را برای قایقرانی دونفره کشورمان از آن خود کردند. این سهمیه به دلیل تیمی بودن سهمیه برای ایران بسیار با ارزش است.

دیگر خبرها

  • تاج و کافا قدرت‌ اول فوتسال آسیا
  • حواشی فوتبال جهان
  • آخرین مهلت حضور در لیگ‌های والیبال زنان اعلام شد
  • جلسه فنی تیم‌های ملی تکواندو برگزار شد
  • بانوی پاراتکواندوکار قمی در راه رقابت‌های قهرمانی آسیا
  • بازگشت تیم ملی قایقرانی مردان و زنان ایران به میهن
  • استقلال به لیگ قهرمانان نزدیک شد/ معرفی مالک جدید به کنفدراسیون فوتبال آسیا
  • بانوی پاراتکواندوکار قمی مسافر رقابت‌های قهرمانی آسیا شد.
  • فوتبال تاجیکستان ۵ ستاره می‌شود؟ + جدول
  • میزبانی دانشگاه آزاد از تیم ملی هاکی زنان