Web Analytics Made Easy - Statcounter

شرکت مایکروسافت در حال توسعه فناوری جدیدی است که به اجرای بازی‌های ایکس باکس بر روی انواع رایانه‌ها و دستگاه‌های تلفن همراه کمک می‌کند.

به گزارش سایت، این دستگاه کوچک تا حدودی شبیه به دستگاه‌های Google Chromecast خواهد بود و از طریق آن کاربران می‌توانند سرویس‌های Xbox Cloud Gaming را در انواع مختلف رایانه و دستگاه‌های تلفن همراه اجرا کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دستگاه جدید با توجه به اینکه نرم افزار آن ساده، بدون پیچیدگی و به طور خاص برای انجام یک کار طراحی شده است، می‌تواند به طور موثر با گوشی‌های هوشمند میان رده کار کند.

هدف این دستگاه جدید، اجرای روان بازی‌های ویدئویی و شروع بدون تاخیر آن  است همچنین   مردم با کمک این دستگاه کوچک می‌توانند در  هر مکانی که می‌خواهند،  بازی کنند. مایکروسافت حدود دو سال بر روی این دستگاه کار کرده و آن را به آخرین ویژگی‌ها مجهز کرده است.

براساس گزارش ‌ها،  این دستگاه   به یک پورت HDMI برای جفت کردن آن با انواع مختلف دستگاه‌های الکترونیکی مجهز خواهد شد. به گفته مایکروسافت، دستگاه پخش بازی جدید  بدون نیاز به استفاده از کنسول می‌تواند به هر صفحه نمایش یا تلویزیونی متصل شود.

یکی از سخنگویان مایکروسافت تاکید کرد که این شرکت به ارزیابی تلاش‌های خود، مرور آموخته‌های خود و اطمینان از ارائه ارزش به مشتریان خود به عنوان بخشی از سفرش در دنیای فناوری ادامه می‌دهد و اشاره کرد که آن‌ها تلاش‌های فعلی خود را بر روی توسعه این دستگاه متمرکز می‌کنند.

بیشتر بخوانید

گیمرها بیشتر از کنسول به سمت گوشی‌ها می روند باشگاه خبرنگاران جوان فضای مجازی دريچه فناوری

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: ایکس باکس شرکت مایکروسافت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۱۲۰۴۱۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رونمایی از هوش مصنوعی مایکروسافت برای انجام کارهای ساده

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از رویترز، این شرکت یک مدل هوش مصنوعی به نامPhi-۳mini را معرفی کرد که می تواند از مدل هایی با ۲ برابر حجم خود در بنچمارک های مختلفی که زبان، کدنویسی و قابلیت های ریاضی را ارزیابی می کنند، عملکرد بهتری داشته باشد.

به گفته مایکروسافت، مدل های هوش مصنوعی کوچک تر برای انجام فعالیت های ساده تر طراحی شده اند تا شرکت هایی با منابع محدود راحت تر بتوانند از آنها استفاده کنند. یک کسب وکار می تواند با کمکPhi-۳ نکات مهم یک متن طولانی را خلاصه کند، چشم اندازهای مرتبط و روندهای صنعتی در یک گزارش تحقیق بازار را استخراج کند.

Phi-۳mini به سرعت در کاتالوگ مدل هوش مصنوعی سرویس ابر رایانشی مایکروسافت به نام آزور، Hugging Face یک پلتفرم ماشین یادگیری و همچنین Ollama ارائه خواهد شد.

کد خبر 6086397 شیوا سعیدی قوی اندام

دیگر خبرها

  • رتبه دانشگاه محقق اردبیلی در رتبه‌بندی‌های بین‌المللی قابل توجه است
  • معاون وزیر ارتباطات : شبکه اپراتور مدعی نارضایتی مردم از کیفیت شبکه به دلیل استفاده از مودم بومی قابل بررسی است
  • طرح «ایران دیجیتال» در کردستان اجرا می‌شود
  • هیچ مجوز کاغذی از ۲۵ اردیبهشت در دستگاه‌ها قابل پذیرش نخواهد بود
  • رونمایی از کوچک‌ترین مدل هوش مصنوعی مایکروسافت
  • رونمایی از هوش مصنوعی مایکروسافت برای انجام کارهای ساده
  • رئیس سازمان محیط زیست: دیگر پروژه‌ ای به نام میانکاله وجود ندارد
  • هوش مصنوعی اپل برای زندگی روزمره از راه می رسد
  • آمادگی مجلس برای برخورد با خاطیان موضوع خانه‌های خالی
  • فناوری‌های تجربه شده در حوزه فرهنگی اجرا شود