Web Analytics Made Easy - Statcounter

برنامه عصر جدید طی دوران فعالیت خود، استعدادهای عجیب و غریبی در زمینه‌های مختلف به خود دیده است. در ادامه، فیلمی از هنرنمایی یک پسر خواننده در برنامه عصر جدید را مشاهده می‌کنید که از چالش سخت کارن همایونفر، سربلند بیرون آمد.

 

 

بیشتر بخوانید:

کنایه کمدین برنامه «عصر جدید» به احسان علیخانی + فیلم

 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی   باشگاه خبرنگاران جوان فیلم و صوت فیلم و صوت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: عصر جدید خواننده ایرانی استعدادیابی موسیقی سنتی عصر جدید

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۱۲۱۹۰۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

یک هم‌خوانی برای افزایش حال خوب در کنسرت خواننده پاپ

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از مشاور رسانه ای پروژه، علیرضا طلیسچی پس از اجرای ۲۹ فروردین ماه در هتل اسپیناس پالاس، یکشنبه دوم اردیبهشت میزبان مخاطبانش در برج میلاد تهران بود.

از نکات قابل توجه کنسرت‌ طلیسچی می‌توان به همخوانی تماشاگران در اجرای تمامی قطعات اشاره کرد که شور و هیجان این اجراها را چندبرابر کرده بود.

طلیسچی با برگزاری ۲۱ نوبت اجرا، پرکارترین خواننده فروردین ماه در حوزه برگزاری کنسرت به شمار می‌رود.

«زندگی جونم»، «تو فکر می‌کنی کی‌ای»، «نفس کی بودی تو»، «ای داد بر من»، «دیوونه دوست داشتنی»، «لیلا»، «یه دریا نریم»، «دل به دل»، «قاف» و «سختگیر»، «به تو چه»، «پاقدم» و «بی پناهی» ازجمله قطعات انتخابی طلیسچی برای اجرا در این کنسرت‌ها بودند.

اعضای ارکستر علیرضا طلیسچی را محمد عارف (گیتار نایلون)، پارسا رفیع (گیتار الکتریک)، نیما اشکباری (بیس)، امیرحسین آزموده (پرکاشن)، ادوارد دانیال زاده (درامز) و مسیح منتظری (گیتار الکتریک) به رهبری امیر بهادر دهقان نوازنده کیبورد تشکیل می‌دادند.

کنسرت علیرضا طلیسچی بیست و نهم فروردین ماه ۱۴۰۳ در سالن رویال اسپیناس و دوم اردیبهشت ماه در مرکز همایش‌های برج میلاد به تهیه کنندگی موسسه فرهنگی هنری «نوای سپند» برگزار شد.

کد خبر 6085512 علیرضا سعیدی

دیگر خبرها

  • حذف الهلال دامن خواننده کویتی را گرفت! (عکس)
  • غوغای طوفان فلسطین در دانشگاه‌‍‌های آمریکا؛ چرا واشنگتن نگران حمایت از فلسطین هستند؟
  • (ویدیو) غوغای دوربین گوشی پی ۷۰ هواوی؛ سامسونگ و اپل گرفتار شدند
  • غوغای دوربین گوشی پی70 هواوی / سامسونگ و اپل گرفتار شدند (فیلم)
  • نخستین کنسرت بی‌کلام «نوای آفتاب» در سال جدید
  • ارکستر نوای آفتاب سال جدید را با موسیقی بی کلام آغاز می‌کند
  • به ما می‌گویند «مرغ عشق»
  • نظارت بر ٣ هزار و ١٨٦ درخواست انتقال پسماند صنعتی و ویژه در کشور
  • یک هم‌خوانی برای افزایش حال خوب در کنسرت خواننده پاپ
  • درخواست ۸۷۰ دانشگاه اروپایی برای افزایش بودجه تحقیق و توسعه