Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از گنبدکاووس، مسلم نوروزی امروز در جلسه ستاد اشتغال شهرستان گنبدکاووس اظهار کرد: زنان سرپرست خانوار و مددجویان بهزیستی با توجه به اینکه مشکلاتی در زندگی شخصی خود داشتند برای تضامین بانکی موانعی داشته و معمولا افراد کارمند و یا بازاری حاضر به ضمانت این افراد در بانک نیستند.

وی تصریح کرد: باید قانون یا تبصره و ماده‌ای ابلاغ شد تا تضامین بانکی به روش دیگر از این افراد اخذ شود تا هم بانک به سرمایه خود برسد و هم مددجویان بتوانند از تسهیلات بانکی استفاده کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس اداره بهزیستی شهرستان گنبدکاووس با اشاره به معتادان بهبودیافته خاطرنشان کرد: این دسته افراد مشکلات بیشتری نسبت به دیگر مددجویان داشته و متاسفانه فردی برای تضمین بانکی و یا بکار گماردن این افراد راغب نیست.

وی ادامه داد: این افراد که اغلب سرپرست خانوار هستند بعد از بهبودی به دلیل اینکه از تسهیلات بانکی و یا اشتغال در کارگاه‌ها و کارخانجات محروم می‌شوند احتمال برگشت دوباره به سوی موادمخدر بسیار زیاد بوده و متاسفانه به‌خاطر این مشکلات خانواده از هم پاشیده و منجر به طلاق می‌شود.

نوروزی گفت: علاوه بر فرهنگ‌سازی در جامعه برای اعتماد به این افراد و در گام بعدی کمک به آنها باید خیرین وارد میدان شده و کمک‌هایی ارائه شود.

وی بیان کرد: در سال گذشته از محل تبصره ۱۸ تعداد ۱۵۷ فقره پرونده به مبلغ ۶ میلیارد و ۷۰۰ میلیون تومان تسهیلات پرداخت شده و ۱۰۷ نفر اشتغالزایی شدند.

رئیس اداره بهزیستی شهرستان گنبدکاووس ابراز کرد: تعداد ۵۷ نفر دیگر نیز به عنوان شاگرد، منشی، مددکار و یا نگهبان مشغول به کار شده و همگی این افراد بیمه شدند.

انتهای پیام/۲۳۰۷

منبع: فارس

کلیدواژه: بهزیستی شهرستان گنبدکاووس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۱۲۲۸۵۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حمایت از همه زنان سرپرست خانوار نیازمند

به گزارش خبرگزاری مهر، انسیه خزعلی، معاون رئیس جمهور در امور زنان و خانواده در صفحه شخصی خود در ایکس (توئیتر سابق) نوشت: امروز مشاوران زن دستگاه‌های اجرایی مهمان بهزیستی بودند و خبرهای خوب یکی پس از دیگری بود.

وی افزود: بعد از خبر تعطیل شدن برخی شیرخوارگاه‌ها و سپردن نوزادان به خانواده‌ها امروز خبر صفر شدن عدد زنان سرپرست خانوار در صف انتظار و مورد حمایت قرار گرفتن همه کسانی که در نوبت بودند، موجب آرامش شد.

کد خبر 6085988

دیگر خبرها

  • چتر حمایت بهزیستی آذربایجان غربی بر سر بیش از ۹۰۰۰ زن سرپرست خانوار
  • خبر خوش به بانوان بهزیستی | فرزندان این گروه از خدمت سربازی معاف می‌شوند
  • پرداخت حق بیمه تامین اجتماعی برای ۲۰۱۰ مددجوی گلستانی
  • توزیع بیش از ۸ میلیارد ریال فطریه میان مددجویان بهزیستی البرز
  • فرزندان این گروه از خدمت سربازی معاف می‌شوند
  • «صفر» شدن تعداد زنان سرپرست خانوار پشت نوبت حمایت بهزیستی
  • انسیه خزعلی بیان کرد؛ خبر خوب درباره زنان سرپرست خانوار
  • یکی از فرزندان ذکور زنان سرپرست خانوار از سربازی معاف می شوند
  • معافیت یکی از فرزندان ذکور زنان سرپرست خانوار از خدمت سربازی
  • حمایت از همه زنان سرپرست خانوار نیازمند