Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش جماران؛ مدیر جامعه الزهرا(س) ابراز امیدواری کرد که در زمانه تهاجمات رسانه ای شبکه های معاند برای تحریف شخصیت امام(س)، برنامه ریزی برای آشنایی جوانان با شخصیت ایشان منجر به خلق آثار هنری و چندرسانه ای فاخر شود و آمادگی جامعه الزهرا(س) را برای همکاری در زمینه های مختلف آموزشی، پژوهشی و فرهنگی با این موسسه اعلام کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تفاهم‌نامه همکاری‌ موسسه تنظیم و نشر آثار امام خمینی(س) و جامعه‌الزهرا(س) در محل نمایشگاه «حضور صد ساله خورشید» که به مناسبت یکصدمین سال حضور حضرت امام در قم و در آستانه سی و سومین سالگرد بنیان‌گذار جمهوری اسلامی برگزار شده است به امضای مدیران این دو مجموعه رسید.

مدیر و مسئولان جامعه‌الزهرا(س) در دومین روز برگزاری نمایشگاه «حضور صد ساله خورشید» از این نمایشگاه بازدید کردند.

خانم دکتر برقعی در حاشیه بازدید از این نمایشگاه با تأکید بر جامعیت شخصیت امام(س)، از فرصت مناسبی که با برگزاری این نمایشگاه برای شناخت ابعاد مختلف شخصیت ایشان فراهم آمده قدردانی کرد و در ادامه افزود: نشر آثار و ایده‌ها و افکار و شناساندن و معرفی امام(س) منجر به صدور انقلاب در عرصه بین المللی و حفظ آن در عرصه ملی می‌شود.

مدیر جامعه‌الزهرا(س) ابراز امیدواری کرد که در زمانه تهاجمات رسانه‌ای شبکه‌های معاند برای تحریف شخصیت امام(س)، برنامه‌ریزی برای آشنایی جوانان با شخصیت ایشان منجر به خلق آثار هنری و چندرسانه‌ای فاخر شود و آمادگی جامعه الزهرا(س) را برای همکاری در زمینه‌های مختلف آموزشی، پژوهشی و فرهنگی با این موسسه اعلام کرد.

مدیر موسسه تنظیم و نشر آثار امام خمینی(س) قم نیز با اذعان بر مطالبه مقام معظم رهبری نسبت به ترویج اندیشه امام(س)، گام برداشتن در این راستا را لبیک به فرمان رهبری انقلاب و وظیفه هر فرد انقلابیِ پیرو ولایت دانست.

وی با اشاره به بیاناتی از رهبر انقلاب در این باره، مسئولیت موسسه تنظیم و نشر آثار امام(ره) را در شناساندن اندیشه ایشان، سنگین برشمرد.

حجت الاسلام والمسلمین عباس کمساری با بیان اینکه مجموعه جامعه الزهرا(س) یادگار ارزشمند حضرت امام(س) است بر ضرورت پیشگامی این مجموعه در ترویج اندیشه‌های امام(س) تأکید کرد و از آمادگی موسسه برای حمایت و پشتیبانی از این اقدامات خبر داد.

در پایان این بازدید، تفاهم همکاری موسسه تنظیم و نشر آثار امام(س) و جامعه الزهرا(س) به امضای مدیران دو مجموعه رسید. در این تفاهم‌نامه بر تبادل و بهره‌گیری مشترک از منابع و ظرفیت‌های طرفین در ایجاد سازوکار مناسب در جهت ترویج و نشر و تبیین اندیشه و شخصیت حضرت امام خمینی(ره) تأکید و محورهای همکاری و اقدامات موثر و هم‌افزا در عرصه‌های مختلف آموزشی، پژوهشی و فرهنگی، در سطح ملی و بین المللی تعیین شده است.

منبع: جماران

کلیدواژه: افغانستان سهام عدالت لیگ برتر لیگ قهرمانان مقدماتی جام جهانی واردات خودرو ویروس کرونا جامعه الزهرا س موسسه تنظیم و نشر آثار امام خمینی جامعه الزهرا افغانستان سهام عدالت لیگ برتر لیگ قهرمانان مقدماتی جام جهانی واردات خودرو ویروس کرونا موسسه تنظیم و نشر آثار امام جامعه الزهرا س امام خمینی امام س

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۱۲۸۲۱۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

امضای یادداشت تفاهم چهارجانبه بین عراق، ترکیه، قطر و امارات

دفتر اطلاع‌رسانی نخست‌وزیری عراق از امضای یادداشت تفاهم چهارجانبه بین عراق، ترکیه، قطر و امارات در زمینه ترانزیت خبر داد.

به گزارش مشرق به نقل از خبرگزاری عراق (واع)، دفتر «محمد شیاع السودانی» اعلام کرد که در حضور نخست وزیر عراق و «رجب طیب اردوغان» رئیس جمهور ترکیه، یادداشت تفاهمی چهارجانبه بین عراق، ترکیه، امارات و قطر امضا شد.

هدف از این یادداشت تفاهم که در حضو هیأت‌ ترکیه‌ای و مقامات عراق امضا شد، همکاری مشترک در خصوص پروژه راهبردی «جاده توسعه» است.

این یادداشت تفاهم توسط رزاق محیبس وزیر حمل ونقل عراق، عبدالقادر اورال اوغلو وزیر حمل و نقل و زیر ساخت ترکیه، جاسم بن سیف السلیطی وزیر حمل ونقل قطر و سهیل محمد المزروعی وزیر انرژی و زیرساخت امارات امضا شد.

این یادداشت تفاهم تضمین می‌کند که کشورهای امضاکننده آن چارچوب‌های لازم برای اجرای پروژه را تنظیم کنند.

در بیانیه دفتر اطلاع‌رسانی السودانی آمده است که پروژه جاده توسعه به رشد اقتصادی، تقویت همکاری منطقه‌ای و بین‌المللی و تلاش برای دستیابی به اقتصاد پایدار بین شرق و غرب کمک می‌کند و علاوه بر آن به افزایش تجارت بین‌المللی و تسهیل حمل و نقل و تجارت منجر خواهد شد.

ریاست جمهوری عراق نیز در بیانیه‌ای کوتاه اعلام کرد که «عبداللطیف جمال رشی» رئیس جمهور این کشور امروز دوشنبه در در کاخ بغداد میزبان اردوغان بود.

دو طرف در این دیدار درباره پرونده‌های مختلف میان دو کشور به ویژه پرونده آب و پروژه جاده توسعه رایزنی کردند.

سفر اردوغان به بغداد برای نخستین بار از سال ۲۰۱۱ و پس از ۱۳ سال صورت گرفته است.

دیگر خبرها

  • امضای تفاهم نامه همکاری حوزه هنری و اداره کل تعاون خراسان رضوی
  • منادی شفاف سازی در تولیت
  • روز پرکار دانشگاه آزاد کرمانشاه با امضای ۲ تفاهم‌نامه همکاری
  • امضای ۸ سند همکاری مشترک میان تهران و اسلام آباد
  • امضای یادداشت تفاهم راه توسعه میان ترکیه، عراق، قطر و امارات
  • امضای یادداشت تفاهم چهارجانبه بین عراق، ترکیه، قطر و امارات
  • اهداف تفاهم‌نامه دانشگاه آزاد شبستر و آموزش و پرورش استان آذربایجان‌شرقی
  • داوران بخش فیلمنامه جشنواره ملی فیلم اقوام ایرانی معرفی شدند
  • امضای تفاهم‌نامه همکاری سازمان انرژی اتمی ایران و وزارت نفت
  • بازگشت به روایت اقتصاد و جامعه