Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایران آنلاین، سرپرست اداره کل آموزش و پرورش خوزستان گفت: در حادثه ریزش ساختمان متروپل آبادان پنج دانش آموز جان خود را از دست دادند که پیکرهای آنها از زیر آوار خارج شده است.

مسعود حمیدی نژاد افزود: سه دانش آموز از خرمشهر و ۲ دانش آموز از آبادان در این حادثه جان باختند.

وی با اظهار تاسف از این حادثه که به جان باختن تعدادی از هموطنان و مصدوم شدن ۳۷ نفر منجر شد گفت: "ملیکا و میترا صالحیان پور"  و مسیح صادقی از خرمشهر همچنین "آرین و حمیدرضا جلیلیان" از آبادان در حادثه ریزش برج متروپل جان خود را از دست دادند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سرپرست اداره کل آموزش و پرورش خوزستان که هفتم خردادماه در پی یافتن پیکرهای سه دانش آموز خرمشهر جان باخته در حادثه متروپل پیام تسلیتی صادر کرده بود ، امروز سه شنبه نیز در پیامی درگذشت آرین و حمیدرضا جلیلیان ۲ دانش آموز آبادانی در این حادثه را تسلیت گفت.

در پیام تسلیت حمیدی نژاد آمده است : خبر تاسف بار درگذشت دانش آموزان آرین و حمیدرضا جلیلیان از  آموزش و پرورش آبادان در حادثه ریزش ساختمان متروپل موجب تاثر و تالم مجموعه تعلیم و تربیت در استان خوزستان شد.

وی به نیابت از فرهنگیان استان خوزستان فقدان این دانش آموز بزرگوار را به خانواده آنان ، دانش آموزان و فرهنگیان فرهیخته آموزش و پرورش آبادان تسلیت عرض کرد.

دوشنبه دوم خرداد ماه بخشی از برج متروپل آبادان فرو ریخت.

تعداد کشته شدگان حادثه ریزش ساختمان متروپل آبادان تا صبح روز سه شنبه دهم خردادماه تعداد ۳۴ نفر و مصدومان ۳۷ نفر می باشد.

عملیات جست و جو و آوار برداری برای یافتن پیکرهای احتمالی همچنان به صورت شبانه روزی ادامه دارد.


انتهای پیام/

 

 

 

منبع: ایران آنلاین

کلیدواژه: متروپل آبادان آموزش و پرورش حادثه ریزش دانش آموز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۱۲۸۳۱۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دیدار استاندار با خانواده آخرین شهید حادثه تروریستی کرمان

به گزارش روابط عمومی استانداری کرمان، محمدمهدی فداکار استاندار کرمان سه‌شنبه شب ۴ اردیبهشت برای عرض تسلیت با خانواده شهیدان رضا و محمدمهدی ایرانمنش دیدار کرد. 

گفتنی است، محمدمهدی ایرانمنش دانش‌آموز ۱۳ ساله در حادثه تروریستی گلزار شهدای کرمان مجروح و قطع نخاع شد. 


این شهید دانش‌آموز پس از سه ماه بستری در بیمارستان در روز دوم اردیبهشت به شهادت رسید و به پدر شهید خود که از شهدای حادثه تروریستی گلزار شهدای کرمان است، پیوست. 

باشگاه خبرنگاران جوان کرمان کرمان

دیگر خبرها

  • ۱۵ هزار دانش آموز ایلامی در مرحله‌ اول آزمون سراسری شرکت کردند
  • ۱۴۰هزار دانش آموز در امتحانات نهایی خوزستان شرکت می‌کنند
  • ۱۴۰ هزار دانش‌آموز خوزستانی در امتحانات نهایی شرکت می‌کنند
  • 44 هزار دانش آموز کردستانی سفیر سلامت
  • ضارب ۳ دختر دانش‌آموز دستگیر شد ؛ او هم یک نوجوان است
  • دیدار استاندار با خانواده آخرین شهید حادثه تروریستی کرمان
  • ۲۲۴۱ دانش آموز قشمی به طرح مسطورا پیوستند
  • افتتاح ۲۷ مدرسه در ۶ ماه در وسیع ترین منطقه آموزش و پرورش کشور
  • تلاش برای ارتقای رتبه علمی آموزش در خوزستان
  • جشن فرشته‌ها با حضور ۱۳۱۰ دانش‌آموز دختر همدانی