Web Analytics Made Easy - Statcounter

علی مرادی روز سه شنبه در مجمع انتخابات رییس هیات وزنه‌برداری گلستان اظهار داشت: فدراسیون برای کمک به ارتقای وزنه برداری گلستان از هیچ حمایتی دریغ نخواهد کرد چرا که اطمینان دارد این استان از قابلیت زیادی برای کسب افتخارات فراوان برخوردار است.

وی بیان کرد: امیدواریم در کنار توجه به بخش مردان، وزنه برداری زنان گلستان که به دلیل حضور یک ورزشکار این استان در مسابقات برون مرزی به عنوان اولین زن ایرانی به نامی ماندگار در تاریخ ورزش این رشته تبدیل شده پیش از گذشته مورد حمایت قرار بگیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پارمیدا محمودیان وزنه‌بردار گلستانی به عنوان اولین زن ایرانی با حجاب کامل اسلامی در رقابت‌های قهرمانی نوجوانان آسیا به روی تخت رفت و در تاریخ این رشته ماندگار شد.

مدیرکل ورزش و جوانان گلستان هم در این جلسه از رییس فدراسیون وزنه برداری خواست به دلیل وجود استعداد فراوان وزنه برداری تجهیز سالن های این استان را در دستور کار قرار دهد.

قاسمعلی برزمینی اظهارداشت: گلستان آماده برگزاری اردوهای تیم‌های ملی در رده‌های مختلف و کلاس‌های آموزشی مربیان و داوران است.

در پایان این جلسه و با برگزاری انتخابات، امید رضایانی که تنها داوطلب تصدی این مسوولیت بود با ۱۱ رای موافق در مقابل هشت رای باطله و سفید برای مدت چهار سال به عنوان رییس هیات وزنه‌برداری گلستان انتخاب شد.

همچنین اعضای این مجمع، شیما رنجبر و محسن زحمتکش به عنوان نایب رییس و خزانه‌دار، سمانه حاج‌حسینی و سیدحسن به عنوان کارشناس خبره و عضو هیات رییسه، امین زینلی به عنوان عضو دیگر هیات رییسه و علی‌اکبر کریم‌آبادی به عنوان بازرس این هیات انتخاب کردند.

هیات وزنه‌برداری گلستان ۳۹ ورزشکار بیمه شده در پنج شهرستان فعال دارد.

برچسب‌ها گرگان مجمع انتخاباتی وزارت ورزش و جوانان گلستان فدراسیون وزنه برداری علی مرادی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: گرگان مجمع انتخاباتی وزارت ورزش و جوانان گرگان مجمع انتخاباتی وزارت ورزش و جوانان گلستان فدراسیون وزنه برداری علی مرادی وزنه برداری گلستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۱۲۸۷۷۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مجوز برگزاری مجمع انتخاباتی دوومیدانی صادر شد

به گزارش خبرگزاری مهر و به نقل از روابط عمومی فدراسیون دوومیدانی، نشست اعضاء هیات رییسه فدراسیون دو و میدانی امروز(پنج‌شنبه)با حضور حسین مطیعی سرپرست این فدراسیون برگزار و در طی آن اعضاء حاضر چند مصوبه نیز در راستای پیشبرد اهداف ورزش اول المپیک در کشورمان داشتند.

بر همین اساس،مهم ترین مصوبه نشست امروز صدور مجوز برگزاری مجمع انتخاباتی فدراسیون دو و میدانی بود که مورد توافق میان اعضاء قرار گرفت.

همچنین ،اعزام ورزشکاران به رقابت‌های بین المللی در راستای کسب سهمیه المپیک و پیگیری امور جاری فدراسیون نیز از دیگر مصوبات نشست اعضاء هیات رییسه بود.

لازم به ذکر است، در این نشست همچنین برگزاری چهارمین دوره رقابت‌های بین المللی دو و میدانی جام امام رضا(ع)به میزبانی شهر مشهد مقدس نیز مورد تاکید اعضاء قرار گرفت که در پی آن مقرر شد،پس از بررسی‌های صورت پذیرفته از سوی فدراسیون و با هماهنگی‌های لازم با فدراسیون جهانی دو و میدانی زمان دقیق برگزاری این مسابقات مشخص و اعلام شود.

کد خبر 6088723

دیگر خبرها

  • مجوز برگزاری مجمع انتخاباتی دوومیدانی صادر شد
  • اعلام میزبانان رقابت‌های وزنه‌برداری قهرمانی ۲۰۲۷ و ۲۰۲۸ جهان
  • میزبان رقابت های وزنه برداری قهرمانی جهان 2027 و 2028 مشخص شد
  • میزبانان رقابت‌های وزنه برداری قهرمانی جهان ۲۰۲۷ و ۲۰۲۸ مشخص شدند
  • اعلام میزبان رقابت‌های وزنه‌برداری قهرمانی جهان ۲۰۲۷ و ۲۰۲۸
  • ترکیب تیم وزنه‌برداری نوجوانان و جوانان همدان مشخص شد
  • برگزاری مجمع هیات ژیمناستیک استان سمنان
  • تور بین المللی دوچرخه سواری خزر به میزبانی محمودآباد
  • برگزاری مجمع هیات ژیماستیک استان سمنان
  • خادم سیدالشهدا رئیس هیات ورزش‌های زورخانه‌ای خوزستان شد