Web Analytics Made Easy - Statcounter

حجت‌الاسلام سیدکاظم موسوی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر، با بیان اینکه خوشبختانه اقدامات خوبی در اختصاص اعتبارات و تسهیل عملیات اجرایی پروژه راه آهن اردبیل انجام شده است، اظهار کرد: تأخیر و تعلل در راه‌آهن اردبیل امسال به سرانجام خواهد رسید و این پروژه تحویل مردم خواهد شد.

وی با اشاره به اینکه این پروژه برای ما بسیار حائز اهمیت است، افزود: در تلاش هستیم تا بتوانیم توسعه حوزه تجارت و صادرات را شاهد باشیم که در ادامه اتصال این خط ریلی به پارس‌آباد می‌تواند استان اردبیل را از بن بست خارج کرده و کریدور شمال به جنوب کشور باشد که نیاز است وزارت راه اهتمام جدی برای تسریع پروژه داشته باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نایب رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس بیان کرد: در کنار توسعه خطوط ریلی استان با توجه به وضعیت نامناسب جاده‌های مواصلاتی باید توجه ویژه‌ای به این حوزه انجام گیرد که در این رابطه ۴۰ میلیارد تومان برای محور اردبیل - سرچم از طریق بانک صادرات برای توسعه بزرگراه‌ها اعتبار در نظر گرفته شده تا بتوانیم نسبت به ایمن‌سازی این محور ارتباطی گام برداریم.

موسوی با اشاره به اینکه عملیات اجرایی منطقه آزاد آغاز شده است، گفت: تحقق منطقه آزاد در چهار نقطه موضوعی است که در شهرستان‌های بیله‌سوار، پارس‌آباد، گرمی و نمین باید لحاظ شود به طوری که ۱۰ هزار و ۶۰۰ هکتار فضای منطقه آزاد باید به تصویب برسد.

وی به اجرای طرح هدفمندی یارانه‌ها اشاره کرد و ادامه داد: با اجرای این برنامه دولت درصدد است تا با جلوگیری از رانت و سودجویی‌های کلان در نظام اقتصادی شرایط مطلوبی در معیشت مردم فراهم شود و با ساماندهی یارانه‌های تخصیص یافته در حوزه‌های مختلف بتواند مابه التفاوت مبلغ در گام‌های نخست را محقق کند.

نماینده مردم اردبیل، نیر، نمین و سرعین در مجلس شورای اسلامی افزود: شرایط مناسبی در استان اردبیل برقرار است و در این زمینه عرصه خدمت‌رسانی به مردم بسیار قابل توجه خواهد بود تا بتوانیم مشکلات موجود را در این زمینه برطرف و شاهد تحقق اهداف مورد نظر باشیم.

کد خبر 5503743

منبع: مهر

کلیدواژه: سيد كاظم موسوي نماینده مردم اردبیل در مجلس کمیسیون اقتصادی مجلس راه آهن راه آهن اردبیل یارانه معیشتی بوشهر ساختمان متروپل کرمانشاه خطبه های نماز جمعه آمار کرونا ویروس کرونا متروپل آبادان اردبیل دهه کرامت ابادان شهادت امام صادق ع احتکار خراسان رضوی شیراز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۱۳۱۲۳۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تخصیص ۶۰۰میلیارد تومان اعتبار به راه‌آهن اردبیل - میانه

با تخصیص ۶۰۰میلیارد تومان اعتبار به راه‌آهن اردبیل - میانه این پروژه یک گام دیگر به تکمیل نزدیک شد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از اردبیل، طبق اعلام روابط عمومی استانداری اردبیل، با پیگیری استاندار اردبیل جهت رفع مسائل و مشکلات و تأمین نیازمندی‌های استان از پایتخت، در جریان این پیگیری‌ها، برای پروژه‌های مختلف از جمله ابرپروژه راه‌آهن اردبیل - میانه، ۶۰۰ میلیارد تومان اعتبار تخصیص یافته است.

گفتنی است، در سال گذشته نیز بیش از ۱,۵۰۰ میلیارد تومان اعتبار به ابرپروژه راه‌آهن اردبیل - میانه تزریق شده بود.

کد خبر 746927

دیگر خبرها

  • تخصیص ۶۰۰میلیارد تومان اعتبار به راه‌آهن اردبیل - میانه
  • غربالگری ۸۰۰ هزار نفر در استان اردبیل
  • تخصیص ۶۰۰میلیارد تومان اعتبار به راه‌آهن اردبیل -میانه
  • غربالگری ۸۰۰ هزار نفر در اردبیل
  • مشارکت بنیاد مسکن اردبیل در ساخت ۵۸۰۰ واحد نهضت ملی مسکن
  • رفع موانع در فرایند مشارکت راهی برای تحقق شعار «جهش تولید با مشارکت مردم»
  • ۷۵۰۰ مسکن روستایی در اردبیل امسال مقاوم‌سازی می‌شود
  • مدیرعامل سازمان حمل و نقل و ترافیک شهر تهران از پروژه‌های حمل و نقل و ترافیکی شهرداری منطقه یک بازدید کرد/ پیشرفت قابل توجه شهرداری منطقه یک در اجرای پروژه‌های ترافیکی
  • سرانجام احداث ایستگاه های پروژه توسعه جنوبی خط ۶ مترو تهران
  • سرانجام احداث ایستگاه‌های پروژه توسعه جنوبی خط ۶ مترو تهران