Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرپرست اداره کل آموزش و پرورش خوزستان گفت: در حادثه ریزش ساختمان متروپل آبادان پنج دانش آموز جان خود را از دست دادند که پیکرهای آنها از زیر آوار خارج شده است.

مسعود حمیدی نژاد سرپرست اداره کل آموزش و پرورش خوزستان در جمع خبرنگاران اظهار داشت: سه دانش آموز از خرمشهر و 2 دانش آموز از آبادان در این حادثه جان باختند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اظهار تاسف از این حادثه که به جان باختن تعدادی از هموطنان و مصدوم شدن 37 نفر منجر شد گفت: "ملیکا و میترا صالحیان پور" و مسیح صادقی از خرمشهر همچنین "آرین و حمیدرضا جلیلیان" از آبادان در حادثه ریزش برج متروپل جان خود را از دست دادند.

سرپرست اداره کل آموزش و پرورش خوزستان که هفتم خردادماه در پی یافتن پیکرهای سه دانش آموز خرمشهر جان باخته در حادثه متروپل پیام تسلیتی صادر کرده بود ، امروز سه شنبه نیز در پیامی درگذشت آرین و حمیدرضا جلیلیان 2 دانش آموز آبادانی در این حادثه را تسلیت گفت.

در پیام تسلیت حمیدی نژاد آمده است : خبر تاسف بار درگذشت دانش آموزان آرین و حمیدرضا جلیلیان از آموزش و پرورش آبادان در حادثه ریزش ساختمان متروپل موجب تاثر و تالم مجموعه تعلیم و تربیت در استان خوزستان شد.

وی به نیابت از فرهنگیان استان خوزستان فقدان این دانش آموز بزرگوار را به خانواده آنان ، دانش آموزان و فرهنگیان فرهیخته آموزش و پرورش آبادان تسلیت عرض کرد. /تسنیم

منبع: فردا

کلیدواژه: متروپل آبادان آموزش و پرورش دانش آموز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.fardanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فردا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۱۳۲۳۵۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ضارب ۳ دختر دانش‌آموز دستگیر شد ؛ او هم یک نوجوان است

به گزارش همشهری آنلاین، محمد طالبی چاری دادستان عمومی و انقلاب شهرستان آمل گفت: در پی وقوع حادثه تصادف که منجر به مصدوم شدن ۳ دختر دانش‌آموز شد، بلافاصله پیگیری موضوع در دستور کار قرار گرفت.

وی ادامه داد: پس از وقوع سانحه، راننده از صحنه متواری شده بود که با دستور دادستانی به مرجع انتظامی، متهم تحت تعقیب قرار گرفت و در کمتر از چند ساعت خودرو توقیف و دستور دستگیری مرتکب صادر شد.

طالبی با اشاره به معرفی ۳ مصدوم این حادثه به پزشکی قانونی افزود: راننده خودرو نیز دستگیر و با تشکیل پرونده در یکی از شعب دادیاری دادسرای شهرستان تحقیقات از وی آغاز شد.

دادستان آمل تاکید کرد: ۳ دانش‌آموز دختر آسیب‌دیده در این حادثه بلافاصله به بیمارستان منتقل و پس از طی مراحل درمانی از بیمارستان مرخص شدند.

وی خاطرنشان کرد: برای ضارب پرونده با اتهاماتی از جمله ایراد صدمه بدنی غیرعمدی، اخلال در نظم از طریق رانندگی نامتعارف در اماکن عمومی، فرار از صحنه تصادف و رانندگی بدون گواهینامه رسمی، قرار وثیقه صادر و به لحاظ عجز از ایداع وثیقه به کانون اصلاح و تربیت ساری اعزام شد.

طالبی یادآور شد: خودرو توقیف شده جهت عبرت‌آموزی در یکی از میادین اصلی شهرستان آمل در معرض دید عموم قرار گرفت.

کد خبر 846834 منبع: مهر برچسب‌ها استان مازندران خبر مهم دانش آموز حوادث ایران تصادف

دیگر خبرها

  • ۱۴۰هزار دانش آموز در امتحانات نهایی خوزستان شرکت می‌کنند
  • ۱۴۰ هزار دانش‌آموز خوزستانی در امتحانات نهایی شرکت می‌کنند
  • 44 هزار دانش آموز کردستانی سفیر سلامت
  • ضارب ۳ دختر دانش‌آموز دستگیر شد ؛ او هم یک نوجوان است
  • ۲۲۴۱ دانش آموز قشمی به طرح مسطورا پیوستند
  • افتتاح ۲۷ مدرسه در ۶ ماه در وسیع ترین منطقه آموزش و پرورش کشور
  • تلاش برای ارتقای رتبه علمی آموزش در خوزستان
  • جشن فرشته‌ها با حضور ۱۳۱۰ دانش‌آموز دختر همدانی
  • واکنش آموزش و پرورش گیلان در پی انتشار یک گزارش
  • اداره کل آموزش و پرورش گیلان برای تبیین افکار عمومی پاسخ داد