Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مشرق»
2024-04-18@09:41:46 GMT

اعتراف تلخ کانادایی‌ها درمورد لغو بازی با ایران

تاریخ انتشار: ۱۱ خرداد ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۱۳۶۱۱۴

اعتراف تلخ کانادایی‌ها درمورد لغو بازی با ایران

نشریه کانادایی از تیم جایگزین تیم ملی ایران برای برگزار بازی دوستانه خبر داد.

به گزارش مشرق، فدراسیون فوتبال کانادا هفته گذشته در اقدامی غیرورزشی و کاملا سیاسی با ادعاهایی واهی دیدار دوستانه تیم ملی این کشور را با ایران لغو کرد.

نشریه «CBC» کانادا در این زمینه، خبر داد: فدراسیون فوتبال کانادا بعد از لغو بازی با ایران سریعا وارد مذاکره با چند فدراسیون شد تا بازی جایگزینی برای دیدار با ایران پیدا کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در نهایت با فدراسیون پاناما به توافق رسید تا یکشنبه آینده یک بازی دوستانه به جای دیدار با ایران با این تیم در ونکوور برگزار کند.

اما رقیب تدارکاتی جدید کانادا ضعیف تر از ایران است. پاناما ۴۱ رتبه از ایران در رده بندی فیفا پایین تر است. البته این تیم در مسابقات مقدماتی جام جهانی عملکرد خوبی از خود به جای گذاشته بود.

منبع: فارس

منبع: مشرق

کلیدواژه: بازار خودرو تحولات اوکراین حادثه متروپل قیمت تیم ملی فوتبال ایران کانادا پاناما تیم ملی کانادا خودرو قیمت های روز در یک نگاه حوادث سلامت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۱۳۶۱۱۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعتراف ناجی رئال: مودریچ در پنالتی‌ها کمکم کرد!

به گزارش "ورزش سه"، رئال مادرید شب گذشته در دیدار برگشت از محله یک چهارم نهایی رقابت‌های لیگ قهرمانان اروپا در ورزشگاه خانگی منچستر سیتی به مصاف این تیم رفت و موفق شد در ضربات پنالتی آنها را شکست دهد و راهی مرحله نیمه نهایی مسابقات شود.

شاگردان کارلو آنچلوتی خیلی زود در این بازی از حریف پیش افتادند و در اکثر دقایق هم این برتری را حفظ کردند اما گلی که کوین دی بروینه به ثمر رساند باعث شد که بازی به تساوی کشیده شود و ضربات پنالتی تکلیف تیم صعود کننده به جمع چهار تیم برتر این رقابت‌ها را مشخص کند.

لونین ستاره بی چون و چرای تیمش در ضیافت پنالتی‌ها بود و موفق شد دو پنالتی از برناردو سیلوا و متئو کواچیچ را مهار کند تا نقش مهمی را در پیروزی تیمش در این بازی حساس برابر رقیبی قدرتمند که مدافع عنوان قهرمانی بود ایفا کرده باشد.

او پس از پایان بازی به خبرنگاران گفت:« خسته هستم اما باید بگویم که خوشحال‌ترین مرد روی زمینم. می‌دانستم که پنالتی متئو کواچیچ به کدام سمت می‌رود و به همین دلیل توانستم آن را به خوبی مهار کنم. شرایط در کشور من بسیار دشوار است. به همین دلیل اینکه هر روز در تمرینات حضور پیدا کنم کار آسانی نیست. ما می‌خواهم از همه کسانی که در این مسیر به من کمک کردند و از من حمایت کردند تشکر کنم.

مشخصا ما پیش از این بازی روی ضربات پنالتی با مربیان خودمان تمرین کرده بودیم باید بگویم که مودریچ هم با توصیه‌هایی که به من انجام داد در مهار این ضربات کمک بسیاری کرد.»

دیگر خبرها

  • اعتراف ناجی رئال: مودریچ در پنالتی‌ها کمکم کرد!
  • دیدار دوستانه تیم ملی ایران با ترکیه
  • روابط دوستانه ایران و روسیه زمینه ساز تقویت مناسبات است
  • روابط دوستانه ۲ کشور زمینه ساز تقویت مناسبات است
  • قول مساعد هادی ساعی برای تجهیز خانه تکواندو استان یزد 
  • اطلاعیه سازمان لیگ بسکتبال جهت تشکیل کمیته انضباطی
  • معرفی تیم‌های راه‌یافته به بسکتبال باویلچر پارالمپیک پاریس
  • کانادا به اسرائیل درباره درگیری با ایران چه گفت؟
  • هشدار کانادا به اسرائیل درباره درگیری با ایران
  • افشین قطبی در نقش هدایت کننده هرکول کانادایی