Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فرارو»
2024-03-29@11:11:35 GMT

(ویدئو) اعضای بی‌تی‌اس در کاخ سفید چه می‌کنند؟

تاریخ انتشار: ۱۱ خرداد ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۱۳۸۸۸۷

(ویدئو) اعضای بی‌تی‌اس در کاخ سفید چه می‌کنند؟

‌ اعضای گروه بی‌تی‌اس پرفروش‌ترین هنرمندان جهان برای گفتگو درباره نفرت‌پراکنی علیه آسیایی‌ها و آسیایی‌تبار‌ها به کاخ سفید رفته اند.

به گزارش فرارو، در زمان همه‌گیری کرونا، خشونت و اقدامات مجرمانه علیه جامعه آسیایی در آمریکا افزایش چشمگیری داشت. پسران گروه بی‌تی‌اس که همه در دهه ۲۰ زندگی‌شان هستند حالا می‌خواهند به جو بایدن برای حل مسئله کمک کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سوگا یک عضو گروه گفت که متفاوت بودن گناه نیست. شاید برابری وقتی ممکن می‌شود که همه نسبت به تفاوت‌های یکدیگر گشوده و پذیرا باشیم. 

وی، یک عضو دیگر گروه گفت هر کسی تاریخ خودش را دارد. امیدواریم که امروز یک قدم به احترام و فهم هر فرد به عنوان یک شخصیت ارزشمند نزدیکتر باشیم. 

هفت عضو گروه همه با کت و شلوار مشکی بعد از ترک خبرنگاران راهی دیدار با بایدن شدند. آن‌ها پیشتر درباره نفرت ضدآسیایی که خود تجربه کرده بودند صحبت کرده‌اند. آن‌ها گفته بودند که با حملات بدون دلیل و تمسخر ظاهرشان مواجه شده‌اند.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

منبع: فرارو

کلیدواژه: بی تی اس کاخ سفید رئیس جمهور آمریکا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت fararu.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فرارو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۱۳۸۸۸۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

(ویدئو) ادعای جدید امیرحسین ثابتی علیه برادران لاریجانی

امیرحسین ثابتی، نماینده منتخب مجلس گفت: در زمان ریاست آملی لاریجانی بر قوه قضائیه، دادستان نابه‌حق به جای پیگیری پرونده‌های بزرگ، اولویت کارش این بود که چه کسی علی لاریجانی را نقد کرده است.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی tags # اخبار سیاسی ، امیرحسین ثابتی ، علی لاریجانی سایر اخبار (تصاویر) لئوپون، پادشاهِ پادشاهان؛ حیوان عجیب و غول‌پیکری که حاصل جفت‌گیری پلنگ و شیر است! (تصاویر) دانشمندان چهرۀ یک انسان اولیه را شناسایی کردند؛ انسان اولیه این شکلی بود! (تصاویر) چند سال پس از مردن انسان‌ها زمین چه شکلی خواهد بود؟ انسان‌هایی که خوراکشان گوشت انسان است!

دیگر خبرها

  • اسامی اعضای تیم ملی مچ اندازی مردان ایران برای مسابقات آسیایی ۲۰۲۴ اعلام شد
  • معرفی اعضای تیم ملی مچ اندازی بانوان جهت شرکت در مسابقات آسیایی ۲۰۲۴
  • (ویدئو) ادعای جدید امیرحسین ثابتی علیه برادران لاریجانی
  • (ویدئو) یک ترفند فوق‌العاده ساده برای سفید کردن ماهیتابه
  • افزایش نفرت آمریکایی‌ها از رژیم صهیونیستی/ مخالفت ۵۵ درصد آمریکایی‌ها با جنگ علیه غزه
  • تور کنسرت‌های علیرضا قربانی در تهران به پایان رسید
  • تورکنسرت علیرضا قربانی در تهران به پایان رسید / قدردانی از تمام اعضای گروه
  • هلاکت شماری از افراد تحریر الشام در کمین ارتش سوریه در جنوب ادلب
  • تورکنسرت علیرضا قربانی در تهران به پایان رسید/ قدردانی از تمام اعضای گروه
  • همراه با نتایج مدعیان آسیایی: لبخند چین با برانکو