Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش همشهری‌آنلاین به نقل از شفقنا، مرجع تقلید شیعیان پیش از ظهر امروز به مناسبت پایان سال درس خارج خود در مسجد اعظم ضمن سخنانی با تاکید بر اهمیت ضرورت پشتیبانی روحانیت از نظام مقدس جمهوری اسلامی گفتند: یکی از وظایف مهم روحانیون و علما حفاظت و پشتیبانی از نظام اسلامی است چرا که نظام، نظام اسلامی است اما این امر محقق نمی شود مگر با خدمت به مردم و رفع مشکلاتشان.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ایشان در ادامه با اشاره به زحمات امام راحل در پیروزی انقلاب اسلامی خاطرنشان کردند: امام خمینی با زحمات فراوان و با حضور پرشور مردم در صحنه های گوناگون توانستند این انقلاب را به پیروزی برساند و دست آمریکا و صهیونیست ها را از این مملکت کوتاه کند از این روباید به مردم رسیدگی کرد تا در آسایش باشند.

آیت الله نوری همدانی در ادامه با توصیف حضور پرشور مردم در صحنه های گوناگون افزودند: حضرت امیر المومنین علی (ع) به مالک اشتر می‌گوید: که ای مالک! بدان ستون دین و اجتماع مسلمان ها و سپر در برابر دشمن همین مردم هستند بنابراین توجه ات به مردم باشد و امام راحل ورهبری نیز همواره به مردم اهمیت می‌دهند این مردم در هشت سال دفاع مقدس و در لحظه های حساس از انقلاب و نظام اسلامی جانانه دفاع کردند.

ایشان در ادامه با انتقاد از وضعیت معیشتی مردم و گرانی گفتند: متاسفانه مردم از نظر معیشت و گرانی در مضیقه هستند و انتظار ما از مسئولین رسیدگی به وضعیت موجود است. چرا که مردم به ما می‌گویند که به لحاظ گرانی و سختی معیشت در رنج و سختی به سر می برند. ما باید قدر این مردم را بدانیم و به فکر اینها باشیم درد این ها را درک کنیم و به اندازه خودمان سعی کنیم از این مردم پشتیبانی شود.

مرجع تقلید شیعیان در ادامه افزودند: ما باید به مسئولین تذکر بدهیم چرا که مردم به ما مراجعه می کنند و می‌گویند چرا درباره وضعیت معیشت و گرانی شما حرفی نمی‌زنید، باید بگویم ما تذکر می دهیم ولی متأسفانه تذکرات ما پخش نمی‌شود. مردم بدانند که حوزه علمیه قم و ما طلبه ها با این مردم هستیم چون همین مردم هستند که تا به حال اسلام را حفظ کردند. اماحرف و صدای مابه جای نمی رسد و پخش نمی کنند.

کد خبر 680605 برچسب‌ها مرجعیت آیت‌الله نوری همدانی گرانی

منبع: همشهری آنلاین

کلیدواژه: مرجعیت آیت الله نوری همدانی گرانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۱۴۰۱۵۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آخرین خبرها از وضعیت فرودگاه‌های استان کرمان

مدیر کل و رئیس ستاد مدیریت بحران فرودگاه‌های استان کرمان گفت: برابر اعلام وضعیت قرمز هواشناسی در استان و لزوم پشتیبانی و امدادرسانی به نقاط بحرانی،آماده‌باش به پنج فرودگاه عملیاتی استان ابلاغ شده است.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کرمان و به نقل از روابط عمومی فرودگاه‌های این استان، علی جزینی‌زاده اظهار کرد: برابر اعلام وضعیت قرمز هواشناسی در استان و لزوم پشتیبانی و امدادرسانی به نقاط بحرانی هماهنگی‌های لازم به منظور حضور کارکنان و حالت آماده‌باش به پنج فرودگاه عملیاتی استان ابلاغ شده است.

وی از استقرار بالگرد امدادی جمعیت هلال احمر استان در فرودگاه شهدای جیرفت به منظور پوشش امدادی در منطقه جنوب استان خبر داد و افزود: فرودگاه شهدای بم نیز به منظور پشتیبانی شرق استان در حالت آماده‌باش کامل قرار گرفته است.

مدیر کل فرودگاه‌های استان کرمان تصریح کرد: فرودگاه بین‌المللی کرمان، فرودگاه شهدای سیرجان و فرودگاه شهدای رفسنجان نیز پشتیبانی سایر مناطق و فرودگاه‌های هدف را برعهده دارند و با نیروی انسانی ویژه، تجهیزات و سامانه‌های هوانوردی و فرودگاهی در حالت آماده‌باش قرار دارند.

به گزارش ایمنا، بنا به اعلام شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی ایران، تمام راه‌های هوایی کشور باز است و هیچ محدودیتی برای پروازها وجود ندارد و اخبار منتشرشده در فضای مجازی مبنی بر ایجاد منطقه پرواز ممنوع در آسمان غرب کشور صحت ندارد.

کد خبر 745329

دیگر خبرها

  • آیت الله نوری همدانی: مراکز علمی قم، نجف و الازهر با هم ارتباط عمیق داشته باشند
  • حضرت آیت الله نوری همدانی: امروز لازم است مراکز علمی قم و نجف و الازهر با هم ارتباط عمیق داشته باشند
  • درخواست ویژه آیت الله نوری همدانی از جهان اسلام درباره اسرائیل
  • تاکید آیت الله نوری همدانی بر وحدت بیش از پیش علمای جهان اسلام
  • عملیات وعده صادق جلوه گر اقتدار نظام اسلامی در دنیا
  • آیت‌الله نوری همدانی: در مقابل دشمن متحد و همراه رهبر باشید
  • آخرین خبرها از وضعیت فرودگاه‌های استان کرمان
  • انتقاد علی مطهری از رواج کلمات بیگانه در تلویزیون و تابلوهای شهری /دولت اسلامی فقط مسئول معیشت مردم نیست
  • اقدام سپاه علیه رژیم غاصب صهیونیستی غرورآفرین بود
  • اولویت مجلس دوازدهم معیشت و اقتصاد خواهد بود