Web Analytics Made Easy - Statcounter

مراسم قرعه کشتی ۷ وزن نخست، رقابت‌های کشتی فرنگی جام بولات تورلیخانوف قزاقستان و رنکنیگ اتحادیه جهانی عصر امروز در شهر آلماتی برگزار شد. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم و به نقل از روابط عمومی فدراسیون کشتی، نتایج قرعه کشی نمایندگان کشورمان به شرح زیر است:

در وزن 55 کیلوگرم که 9 نفر حضور دارند، پویا دادمرز پس از استراحت در دور نخست، در دور دوم به مصاف عزیزف از تاجیکستان می‌رود و در صورت پیروزی در این مسابقه در دور بعد با برنده کشتی گیران هند و قزاقستان روبرو می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



در وزن 60 کیلوگرم که 11 کشتی گیر حضور دارند، علیرضا نجاتی پس از استراحت در نخست، در دور دوم به مصاف بهرام اف از ازبکستان می‌رود. در این وزن پویا ناصرپور پس از استراحت در دور نخست به مصاف برنده کشتی گیران قرقیزستان و تاجیکستان می‌رود.

در وزن 67 کیلوگرم که 10 کشتی گیر حضور دارند، میثم دلخانی پس از استراحت در دور نخست، در دور دوم به مصاف برنده قرقیزستان و قزاقستان می‌رود.

در وزن 87 کیلوگرم که 11 کشتی گیر حضور دارند، رامین طاهری پس از استراحت در دور نخست، در دور بعد به مصاف عزیز بیکف از قرقیزستان می‌رود.در این وزن علی شریفی دیگر نماینده کشورمان در دور اول به مصاف آیتبکف از قرقیزستان می‌رود و در صورت پیروزی، در دور بعد با بردی مراتف از ازبکستان مبارزه می کند.

در وزن 97 کیلوگرم که 9 نفر حضور دارند، مهدی فلاح پس از استراحت در دور نخست، با دادوف از قزاقستان روبرو می‌شود و در صورت پیروزی، در دور بعد به مصاف برنده رستم آسوکولوف از ازبکستان و سیف اله اف از قزاقستان می رود.

در وزن 130 کیلوگرم که 9 کشتی گیر حضور دارند، علی اکبر یوسفی پس از استراحت در دور نخست، در دور دوم به مصاف کاجایی از گرجستان می‌رود. امین میرزازاده دیگر نماینده کشورمان در این وزن هم پس از استراحت در دور نخست، در دور دوم به مصاف ساتیش از هند می‌رود. یوسفی و میرزازاده در صورت پیروزی مقابل حریفان شان در نیمه نهایی و برای صعود به فینال باید با همدیگر مبارزه کنند.

رقابت‌های 72، 77 و 82 کیلوگرم هم روز جمعه برگزار می‌شود.

اکبرنژاد: وضعیت کشتی‌گیران امید را رصد می‌کنیم/ با 3،4 مرحله اردو به جهانی خواهیم رفت

 

انتهای پیام/

منبع: تسنیم

کلیدواژه: کشتی کشتی پس از استراحت در دور نخست کشتی گیر حضور دارند دور دوم به مصاف صورت پیروزی دور بعد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۱۴۱۱۶۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پایان عصر دیوید تیلور؛ دِیک و اسنایدر و میسون به پاریس رسیدند

مرحله نهایی انتخابی تیم ملی کشتی آزاد آمریکا طی دو روز گذشته به انجام رسید و ملی‌پوشان ۶ وزن المپیکی کشتی آمریکا برای حضور درپاریس مشخص شدند. بعد از شکست جردن باروز و جی‌دن کاکس، در فینال این رقابت‌ها دیوید تیلور نیز تن به شکست داد تا حضور در المپیک پاریس را از دست بدهد.

او طی دو کشتی مغلوب آرون باروکسی شد که سال گذشته نیز کشتی نزدیکی با تیلور گرفته بود.

در وزن ۵۷ کیلوگرم اسپنسر لی با غلبه بر توماس گیلمان ملی‌پوش شد.

در وزن ۶۵ کیلوگرم زین رترفورد که در فینال ۷۰ کیلوگرم مسابقات جهانی ۲۰۲۳ امیرمحمد یزدانی را برد با شکست نیک لی صاحب دوبنده تیم ملی آمریکا شد.

در وزن ۷۴ کیلوگرم کایل دِیک توانست جیسون نولف را شکست داده و بار دیگر در المپیک حضور پیدا خواهد کرد.

در وزن ۸۶ کیلوگرم دیوید تیلورِ قهرمان المپیک و جهان مغلوب آرون باروکس شده و به عنوان جایگزین این کشتی‌گیر راهی پاریس می‌شود.

در وزن ۹۷ کیلوگرم کایل اسنایدر از سد ایساک ترامبل عبور کرد و به المپیک رسید.

در وزن ۱۲۵ کیلوگرم نیز میسون پاریس با غلبه بر هایدن زیلمر ملی‌پوش سنگین‌وزن آمریکا شد.

این در حالی است که آمریکایی‌ها هنوز در دو وزن ۵۷ و ۶۵ کیلوگرم سهمیه المپیک نگرفتند و در مسابقات گزینشی جهانی که دهه سوم اردیبهشت ماه در استانبول برگزار می‎شود، به دنبال تکمیل سهمیه خود هستند.

دیگر خبرها

  • نمایندگان ووشو ایران حریفان خود را در جام‌جهانی شناختند
  • ووشوکاران در ساندا و تالو حریفان خود را شناختند
  • اردوی تیم ملی کشتی آزاد با حضور یزدانی و قاسم پور
  • کشتی فرنگی گزینشی المپیک در قاره آسیا| سهمیه ایران کامل شد
  • کشتی فرنگی گزینشی المپیک در قاره آسیا| مهمدی و کاویانی نژاد به مرحله نیمه نهایی راه یافتند
  • پایان عصر دیوید تیلور؛ دِیک و اسنایدر و میسون به پاریس رسیدند
  • تلاش ­دو فرنگی کار کشورمان برای کسب سهمیه
  • پایان عصر تیلور؛ دِیک و اسنایدر و میسون به پاریس رسیدند
  • فاطمه مجلل اولین سهمیه قایقرانی ایران در المپیک را بدست آورد
  • عجیب اما واقعی؛ تیلور در آستانه‌ی از دست دادن المپیک