Web Analytics Made Easy - Statcounter

سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران گفت: لیستی با مضمون اعلام تعداد ساختمان‌های ناایمن و بیان جزئیات آن توسط سازمان آتش نشانی منتشر نشده است.

به گزارش مشرق، چند روزی است که لیستی مبنی بر وجود ساختمان‌های ناایمن در فضای مجازی و از جانب سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران در حال انتشار است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

جلال ملکی سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران ضمن رد انتشار این لیست توسط این سازمان، گفت: در تهران بیش از ۱۲۰ ساختمان ناایمن داریم اما هیچ گونه لیستی از ساختمان‌های ناایمن در پایتخت توسط سازمان آتش نشانی اعلام نشده است.

به گزارش فارس، علی صالحی دادستان تهران در این خصوص گفته بود که از نظر این دادستانی هیچگونه محدودیتی برای اعلام اسامی و اطلاعات ساختمان ها و اماکن نا ایمن و خطرناک تهران که از آن به ساختمان بحرانی تعبیر شده است؛ وجود ندارد و این دادستانی همواره پیگیر وظایف قانونی دستگاه های مسئول در این رابطه بوده است.

همچنین حسب دستورصادره از سوی معاون دادستان در امور پیشگیری از وقوع جرم و حقوق عامه مبنی بر تشکیل کمیته شناسایی و تعیین تکلیف ساختمان‌های ناایمن در منطقه یک تهران، در تاریخ ۸ خرداد ۱۴۰۱ کمیته‌ای متشکل از ۱۵ عضو در خارج از وقت اداری در شهرداری ناحیه یک تشکیل شد.

منبع: فارس

منبع: مشرق

کلیدواژه: بازار خودرو تحولات اوکراین حادثه متروپل قیمت جلال ملکی علی صالحی دادستان تهران آتش نشانی خودرو قیمت های روز در یک نگاه حوادث سلامت ساختمان های ناایمن سازمان آتش نشانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۱۴۱۳۱۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حریق یک ساختمان مسکونی در تهران جان مرد میانسال را گرفت

جلال ملکی سخنگوی سازمان آتش نشانی شهرداری تهران در گفت‌وگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: ساعت ۱۱: ۱۳ ظهر امروز وقوع حریق در یک ساختمان مسکونی در خیابان مجیدیه شمالی خیابان حسینی به نیروهای آتش نشانی اطلاع داده می‌شود.

وی افزود: لحظاتی بعد نیروهای دو ایستگاه آتش نشانی به محل حادثه اعزام شدند و مشاهده می‌کنند در یک ساختمان ۴ طبقه ۱۲ واحدی در طبقه سوم حریق رخ داده و کاملاً شعله ور است و دو انفجار کوچک هم رخ داده است. آتش نشانان عملیات را آغاز کردند.

وی افزود: ضایعات داخل خانه دچار حریق و یک مرد حدود ۶۰ ساله دچار سوختگی شدید و متأسفانه با تأیید نیروهای اورژانس جان خود را از دست داده بود.

کد خبر 6081058 فائزه نجارزادگان

دیگر خبرها

  • شهردار منطقه ۱۱ تهران : برخی سازمان ها به آتش نشانی اجازه بازدید ایمنی نمی‌دهند
  • برخی سازمان‌ها به آتش نشانی اجازه بازدید ایمنی نمی‌دهند
  • اتاق کارگران یک ساختمان سوخت و ۶ کشته بر جای گذاشت
  • جزئیات آتش‌سوزی در شرق تهران با ۶ کشته
  • ساختمان‌های ناایمن پلمب می‌شوند
  • حریق یک ساختمان مسکونی در تهران جان مرد میانسال را گرفت
  • بزرگ‌ترین پروژه بازآفرینی شهری پایتخت به کجا رسید؟
  • ساختمان های ناایمن در کدام منطقه تهران قرار دارند؟
  • پیشرفت ۷۵ درصدی بزرگ‌ترین پروژه بازآفرینی شهری پایتخت
  • محدوده بازار تهران رکورددار ساختمان‌های ناایمن