Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش همشهر آنلاین، این چند روز اخیر شایعات زیادی در مورد قطع همکاری باشگاه پرسپولیس و رامین رضاییان به گوش می‌رسید. در نهایت هم این گمانه‌زنی‌ها با اظهارات مدافع راست قرمزها در یک برنامه تلویزیونی قوت گرفت؛ اینکه او گفت هنوز پیشنهادی برای تمدید دریافت نکرده و بعد هم مشاجره تندی بین رامین و رضا درویش، مدیرعامل پرسپولیس در فضای رسانه‌ای در گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در حقیقت رضاییان معتقد بود به‌طور رایگان برای پرسپولیس توپ زده و هرچه باشگاه داده، صرف دریافت رضایتنامه‌اش از الدوحیل قطر شده است. درویش اما می‌گفت رقم قرارداد رامین ۶ میلیارد تومان بوده است. کار حتی به جایی رسید که رضاییان از باشگاه خواست متن قراردادش را منتشر کند. بعد از این همه درگیری، نوبت به آتش‌بس رسید، اما یک نکته روشن شد؛ اینکه پرسپولیسی‌ها از همکاری با رضاییان آنقدرها هم راضی نبودند. شاید به همین دلیل است که آنها رامین را در اولویت تمدید قرارداد قرار ندادند و حتی دنبال توافق با دانیال اسماعیلی‌فر رفتند. با این تفاسیر باید از سرخ‌ها پرسید از رامین رضاییان چه توقعی داشتید که برآورده نشد؟

رضاییان در طول نیم‌فصل بازی برای پرسپولیس ۴ پاس گل داد و این در حالی است که اسماعیلی‌فر در طول یک فصل حضور در سپاهان همین اندازه پاس گل به همبازیانش داده است. شاید از مهارت‌های دفاعی رامین بشود ایراد گرفت، اما وضع ساختار دفاعی سپاهان هم آنقدرها تعریفی ندارد. در نتیجه اسماعیلی‌فر امتیاز فنی مشهودی نسبت به رضاییان ندارد؛ مخصوصا اگر به یاد بیاوریم دراگان اسکوچیچ برای تیم ملی، حتی مهدی شیری را به او ترجیح می‌دهد.

رامین شاید طی نیم‌فصل گذشته در بهترین روزهایش نبود، اما واقعا کمتر از انتظار هم نشان نداد. او در مجموع همان چیزی بود که توقع می‌رفت. حالا ممکن است برخی زمزمه‌ها در مورد اخلاق خاص رضاییان و موضع منفی تعدادی از بازیکنان پرسپولیس در مورد او وجود داشته باشد. اینکه اینها چقدر در رویکرد باشگاه پرسپولیس تأثیر دارند، بحث دیگری است، اما از نظر فنی سخت است به رضاییان نمره منفی بدهیم و خرید جدید و پرهزینه یک بازیکن دیگر را نسبت به تمدید قرارداد رامین ارجح بدانیم. به‌ویژه باید درنظر گرفت که اسماعیلی‌فر به هر حال یک بازیکن جدید است و اصلا شاید آنطور که انتظار می‌رود در پرسپولیس جا نیفتد. در نهایت تصمیم با خود مدیران و مربیان پرسپولیس است و بعدها آنان باید در مورد انتخاب‌هایشان توضیح بدهند.

کد خبر 680672 منبع: همشهری آنلاین برچسب‌ها یحیی گل محمدی خبر مهم نقل و انتقال بازیکنان داخلی باشگاه پرسپولیس

منبع: همشهری آنلاین

کلیدواژه: یحیی گل محمدی خبر مهم باشگاه پرسپولیس اسماعیلی فر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۱۴۲۶۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آرزوی ۳ بازیکن تراکتور؛ کاش یحیی به تبریز نیاید

به گزارش همشهری آنلاین در تابستانی که گذشت سه بازیکن سابق پرسپولیس به شکلی در لیست گل‌محمدی جایی نگرفتند تا مجبور شوند به تراکتور بروند. شجاع خلیل‌زاده خیلی دوست داشت همراه با کنعانی‌زادگان به پرسپولیس برگردد اما یحیی خواهان حفظ پورعلی‌گنجی و گولسیانی شد و کنعانی را به شجاع ترجیح داد. شجاع در دوره‌ای که در پرسپولیس حضور داشت، دو ماه قبل از فینال لیگ قهرمانان این تیم را به مقصد الریان ترک کرده بود و این مساله در مخالفت یحیی با بازگشت او به پرسپولیس بی‌تاثیر نبود.

سیامک نعمتی نیز در نیم‌فصل لیگ قبل در لیست مازاد یحیی قرار گرفت اما با اصرار تا پایان فصل ماند اما باز هم در تابستان در لیست فروش پرسپولیس قرار گرفت و بعد هم راهی تراکتور شد. او بعد از جدایی علیه یحیی مصاحبه تندی انجام داد و حتی همسرش نیز بعد از جدایی یحیی از پرسپولیس علیه وی استوری طعنه‌آمیزی را منتشر کرد. در حال حاضر حضور یحیی در تبریز بدترین و غیرمنتظره‌ترین خبر برای نعمتی است. مهدی عبدی هم در تابستان با نظر یحیی از لیست بزرگسالان پرسپولیس خارج شد و به صورت قرضی به تراکتور رفت. مشکل گل‌محمدی با نعمتی و عبدی غیرفنی نبود و او هر دو بازیکن را به خاطر عدم دوندگی زیاد در میدان از تیمش کنار گذاشت. مشکلی که خمز هم با این دو بازیکن داشت.

حالا شاید این ۳ بازیکن آرزو کنند یحیی به تبریز نرود.

کد خبر 846517 برچسب‌ها یحیی گل محمدی ویژه ورزشی باشگاه تراکتور تبریز

دیگر خبرها

  • تراکتور با نسخه یحیی مقابل استقلال؛دوئل احتمالی گل‌محمدی با نکونام در تبریز
  • ماجرای ابراز علاقه اوسمار به رامین رضاییان
  • با یک شرط مهم: این بهترین تصمیمِ یحیی است!
  • خطرناک‌ترین ورژن خدابنده‌لو شاید در اراک!
  • چهار بازیکن موردعلاقه اوسمار از لیگ برتر ایران
  • لیست خرید رویایی اوسمار ویرا؛ مهدی قائدی، رامین رضاییان و شهریار مغانلو!
  • پرسپولیس - سپاهان با یک اتفاق جذاب؛ در انتظار تقابل سال
  • آرزوی ۳ بازیکن تراکتور؛ کاش یحیی به تبریز نیاید
  • شهریار و رامین یک قدم تا 20 شدن!
  • پوشاک مستعمل در مشهد آزادانه به فروش می رسد