Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس جمهوری هدف اصلی هیأت دولت را از سفر به آذربایجان شرقی، اتمام پروژه‌های نیمه تمام عنوان کرد.

به گزارش ایران اکونومیست، سید ابراهیم رئیسی در بدو ورود به آذربایجان شرقی با بیان اینکه مردم آذربایجان شرقی همیشه در مقابل زورگویی‌ها و سلطه طلبی‌های بیگانگان ایستادگی کرده و در عرصه‌های مختلف به‌خوبی امتحان خود را پس داده اند، اظهار کرد: آذربایجان شرقی ظرفیت‌های بسیار بزرگ صنعتی، معدنی و کشاورزی دارد و هدف ما در این سفر استانی دنبال کردن نهضت اتمام پروژه‌های نیمه تمام خواهد بود که این پروژه‌ها مردم را رنج می‌دهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: ما قصد آغاز پروژه‌ی جدیدی را نداریم و کار جدی ما ساماندهی پروژه‌های نیمه تمام است و خوشبختانه لیست بلندی از موضوعات و مسائل استان آماده شده که حتما در شورای اداری استان در خصوص این مسائل تصمیم گیری خواهیم کرد. 

رئیس جمهوری در خاتمه تاکید کرد: ما  خدمتگزار مردم آذربایجان شرقی هستیم که همیشه در خدمت انقلاب و نظام بوده اند. 

دیدار با اقشار مختلف مردم و شرکت در جلسه‌ی شورای اداری استان از جمله برنامه‌های آیت‌الله رئیسی در بیست ودومین سفر  استانی و اولین سفر خود به آذربایجان‌شرقی است. 

به گزارش ایران اکونومیست، همزمان با سفر استانی رئیس جمهوری، نمایندگان تام‌الاختیار وزرا در ۳۲ نقطه استان حضور یافته و با مردم دیدار چهره به چهره خواهند داشت و نامه‌های مکتوب مردمی نیز پیگیری خواهد شد. 

 

منبع: خبرگزاری ایسنا برچسب ها: استانی سیاسی ، آذربایجان شرقی ، سفر استانی رئیسی

منبع: ایران اکونومیست

کلیدواژه: استانی سیاسی آذربایجان شرقی سفر استانی رئیسی پروژه های نیمه تمام آذربایجان شرقی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iraneconomist.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران اکونومیست» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۱۴۲۹۹۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تمام همت دولت تحقق وعده‌ها است

رئیس‌جمهور گفت: تمام همت مسئولان در دولت سیزدهم این است که طرح‌های استان سمنان آن‌طور که وعده داده شده است، اجرایی شود.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، آیت‌الله رئیسی در بدو ورود به استان سمنان اظهار کرد: توفیقی است برای من و همکارانم که امروز در استان سمنان باشیم، سمنان استان مردمان متدین و استانی است که معروف به دین‌مداری و علم و دانش است.

وی افزود: برخورداری استان سمنان از دانشمندان و فرهیختگان به این استان جایگاه ویژه‌ای داده است. یادی می‌کنم از شهدای گران‌قدر استان سمنان و ادای احترام می‌کنم به خانواده معظم شهدا و ایثارگران استان سمنان و درود می‌فرستم به ارواح مطهر همه شهیدان، علما و فرهیختگانی که برای استان سمنان، کشور و جهان اسلام نام‌آور هستند.

وی افزود: سمنان استانی معدنی، صنعتی و گردشگری است. ظرفیت‌های خوبی در این استان داریم. در دور نخست سفر همراه با مدیران بررسی‌هایی انجام و مصوباتی هم مصوب شد. گام‌های خوبی در راستای نهضت ملی مسکن برداشته شد. اقدامات مناسبی هم در مسیر فعال کردن کارخانه‌های نیمه‌تعطیل و تعطیل انجام شده است.

رئیس دولت سیزدهم خاطرنشان کرد: کاهش نرخ بیکاری و افزایش اشتغال در استان قابل توجه است. توجه خوبی به مسئله مهم تأمین آب در سمنان شد، البته معتقدم در میانه راه هستیم. کارهای خوبی برای برخی شهرستان‌ها انجام شد و در برخی شهرستان‌ها اقدامات در دست انجام است که در این سفر دنبال می‌شود.

آیت‌الله رئیسی تصریح کرد: مجموعه اقداماتی که در دور نخست سفر انجام شد قابل قدردانی است. از همه مدیران استان شامل استاندار و نماینده ولی فقیه و سایر مدیران بابت پیگیری اقدامات و مصوبات دور نخست سفر قدردانی می‌کنم.

رئیس‌جمهور با اشاره به برنامه فشرده سفر به استان سمنان گفت: به برخی شهرها خواهیم رفت و از شهروندان و مناطقی که نمی‌توانیم با آن‌ها دیدار داشته باشیم، عذرخواهی می‌کنم.

کد خبر 745654

دیگر خبرها

  • رئیسی در سمنان: تمام همت دولت تحقق وعده‌ها در استان است/تذکر رئیس جمهور به بانک‌ها 
  • تردد بیش از ۱۰۰ هزار نفر مسافر ازپایانه مرز رازی خوی
  • تمام همت دولت تحقق وعده‌ها است
  • رئیس‌جمهور وارد سمنان شد
  • رئیسی: پروژه‌های نیمه تمام آبی استان سمنان پیگیری می‌شود
  • رییس جمهور ایران اسلامی وارد سمنان شد
  • رصدخانه پروژه‌های عمرانی استان آذربایجان شرقی تشکیل می‌شود
  • اهتمام مدیران برای اتمام طرح‌های نیمه تمام شهرستان آستارا
  • توسعه متوازن آذربایجان شرقی اتفاق نیفتاده است
  • تشکیل رصدخانه پروژه‌های عمرانی در آذربایجان شرقی