Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش همشهری آنلاین، علاءالدین ازوجی رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان تهران در تشریح روند اشتغالزایی در استان گفت: حوزه اشتغال استان تهران به سمت دانش بنیان و فناوری پایه حرکت می کند بنابراین باید از ظرفیت شهرستان‌های استان برای نقش آفرینی در این حوزه استفاده کنیم. شهرستان‌های استان تهران ظرفیت زیادی در حوزه اشتغال و درآمدزایی دارد که با آموزش و توسعه می‌توان آینده اشتغال جوانان در سطح استان را تأمین کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ازوجی با اشاره به اینکه تکمیل بیمارستان و احداث مترو، تکمیل شبکه آب و فاضلاب و تقویت زیرساخت‌های آموزشی و فرهنگی از مهمترین درخواست مردم در سطح شهرستان‌های استان است، افزود: سازمان مدیریت و برنامه ریزی، تقویت زیرساخت های لازم را دنبال می کند و برنامه ریزی ویژه ای برای این منظور انجام شده است.

او تاکید کرد: ۱۴۰۰  پروژه از سال های گذشته در ۱۶ شهرستان استان وجود دارد که بالغ بر ۴۵۰ مورد آن نیمه تمام است و با مصوبات سفر ریاست محترم جمهوری، بخش عمده‌ای از این طرح‌ها به اتمام می‌رسد. در شرایط دشواری که منابع و اعتبارات لازم برای تکمیل و ساخت طرح‌های عمرانی استان تهران تامین شده، مردم انتظار دارند که هر چه سریعتر بهره برداری از پروژه‌ها انجام شود. 

کد خبر 680702 منبع: ایسنا برچسب‌ها آبفا - آب و فاضلاب تهران تهران استان تهران بیماری - بیمارستان مترو تهران

منبع: همشهری آنلاین

کلیدواژه: آبفا آب و فاضلاب تهران تهران استان تهران بیماری بیمارستان مترو تهران استان تهران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۱۴۳۵۵۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تکمیل پروژه‌های نیمه‌تمام از اولویت‌های دولت سیزدهم است

به گزارش خبرنگار مهر، مهدی جمالی نژاد ظهر چهارشنبه در حاشیه برگزاری همایش معاونان عمرانی استانداری‌ها در بوشهر اظهار کرد: به منظور تکمیل پروژه‌های نیمه تمام اقدامات اساسی را در دستور کار داریم و در این راستا از همه ظرفیت‌ها استفاده می‌شود.

وی تکمیل پروژه‌های نیمه‌تمام را از اولویت‌های دولت سیزدهم دانست و بیان کرد: رئیس جمهور و اعضای کابینه و همه مدیران استان در کنار هم برای تحقق این هدف مهم و بهره‌برداری از پروژه‌های عمرانی تلاش می‌کنند.

معاون عمران و توسعه امور شهری و روستایی وزیر کشور از رصد پیشرفت فیزیکی پروژه‌های نیمه تمام خبر داد و اضافه کرد: سامانه مدیریت و نظارت بر توسعه استان‌ها راه اندازی شده است و به صورت مستمر بر پروژه‌ها نظارت می‌کند.

وی با اشاره به تکلیف شهرداری‌ها و شوراها برای تکمیل پروژه‌های غیر دولتی عمومی تصریح کرد: ۷۰ هزار پروژه نیمه تمام تا پایان این دولت قابل اتمام نیست ولی متناسب با نیازسنجی اولویت‌های مردمی در استان‌ها طرح‌های نیمه تمام تکمیل خواهند شد.

جمالی‌نژاد از مولد سازی برای تأمین اعتبارات برای تکمیل پروژه‌ها خبر داد و گفت: دولت برای جذابیت بخشی در شهرهای میانی و کوچک برای جلوگیری از مهاجرت و رونق سرمایه گذاری فعالیت‌های گسترده‌ای را دارد.

وی توجه به شهرهای کوچک و میانی را یک ضرورت دانست و اضافه کرد: جهش تولید نهضت ملی مسکن از مصادیق تحقق شعار سال است و باعث فعال شدن بسیاری از مشاغل می‌شود.

کد خبر 6081095

دیگر خبرها

  • پروژه‌های نیمه‌تمام برای تکمیل به بخش خصوصی واگذار شود
  • پروژه‌های نیمه‌تمام ایلام برای تکمیل به بخش خصوصی واگذار شوند
  • اهتمام مدیران برای اتمام طرح‌های نیمه تمام شهرستان آستارا
  • عزم دولت برای تکمیل ۷۰هزار پروژه نیمه تمام عمرانی جدی است
  • تکمیل پروژه‌های نیمه‌تمام از اولویت‌های دولت سیزدهم است
  • تکمیل پروژه‌های نیمه‌تمام به ارزش بیش از ۲۸ میلیارد دلار در سال گذشته
  • تکمیل پروژه‌های نیمه‌تمام به ارزش بیش از ۲۸ میلیارد دلار در سال ۱۴۰۲
  • پروژه‌های اولویت‌دار دانشگاه تهران تکمیل می شود
  • تکمیل پروژه‌های اولویت‌دار تعمیراتی دانشگاه در ۳۰ ماه
  • فرماندار شهرستان بستان آباد خواستار تکمیل پروژه‌های نیمه تمام شد